Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Deutsche Bank: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, αλλά μειώνει τις τιμές - στόχους για τρεις

Μειώνει την τιμή στόχο για Alpha από 1,55 σε 1,45 ευρώ με σύσταση buy, για Πειραιώς από 1,55 σε 1,35 ευρώ και σύσταση hold, για Εθνική από 4,5 ευρώ σε 4,4 και σύσταση buy, και για Eurobank αυξάνει στο 1,2 ευρώ από 1,15 πριν με σύσταση hold.
Σε αλλαγή των τιμών στόχων για τις ελληνικές τράπεζες προχωρά η Deutsche Bank, η οποία, σε έκθεσή της που έδωσε στη δημοσιότητα, σκτιμά ότι οι ελληνικές τράπεζες "είναι φθηνές", τονίζοντας ωστόσο πως "δεν ταιριάζουν με τα γούστα όλων των επενδυτών" και για αυτό έχουν βρεθεί εκτός των ραντάρ της αγοράς.

Παρά την άνοδο των spreads των ελληνικών κρατικών ομολόγων, τα επίπεδα κεφαλαίου των ελληνικών τραπεζών είναι άνετα (σε ΕΤΕ και Eurobank) ή κοντά στο να είναι άνετα σύντομα (Alpha Bank), με την Πειραιώς να υστερεί δεδομένων των σημαντικά χαμηλότερων επιπέδων κάλυψης έναντι των υπολοίπων, επισημαίνει η γερμανική τράπεζα. Αυτό, σε συνδυασμό με τις καλύτερες αποδόσεις και τις ελκυστικές αποτιμήσεις, θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι οι ελληνικές τράπεζες γίνονται ένα καλό trade ανάμεσα ευρωπαϊκές τράπεζες. Πάντως, όπως τονίζει η γερμανική τράπεζα, το να είναι κάτι φθηνό δεν αρκεί όταν είναι οι αγορές risk-off, αφήνοντας έτσι τις ελληνικές τράπεζες στο περιθώριο.

"Συνολικά, διατηρούμε εποικοδομητική άποψη για τις ελληνικές τράπεζες, καθώς οι περισσότερες προσπάθειες εκκαθάρισης έχουν ήδη γίνει, ενώ η ανάκαμψη της οικονομίας και τα υψηλότερα επιτόκια αναμένεται να στηρίξουν την ανάκαμψη των ΝΙΙ. Ωστόσο, αναγνωρίζουμε ότι παρά αυτές τις βελτιωμένες τάσεις, πολλά χρόνια δυσκολιών και εκκρεμοτήτων έχουν αφήσει τις ελληνικές τράπεζες στο περιθώριο και πιστεύουμε ότι μόνο η ισχυρή επίδοση και η σταθερή αύξηση κεφαλαίου μπορούν να τις επαναφέρουν στα ραντάρ των επενδυτών", σημειώνεται.

Η Deutsche Bank εκφράζει την άποψη ότι η καλύτερη επιλογή εξακολουθεί να είναι η Εθνική Τράπεζα δεδομένων των ισχυρών κεφαλαίων και της ισχυρής συνολικής ποιότητας του ενεργητικού της. Συνεχίζει επίσης να βλέπει την Alpha Bank ως καλή επιλογή, αν και βρίσκεται σε λιγότερο προχωρημένη φάση ανάκαμψης από την Εθνική. Το πρόσφατο risk-off κλίμα άφησε την Εθνική σε σημαντικό discount (το οποίο και δεν τη αξίζει, δεδομένων των ευνοϊκών προοπτικών για τα επόμενα τρίμηνα, με τον κεφαλαιακό δείκτη CET1 FL πιθανότατα να ομαλοποιείται πάνω από το 12% και τη δυνητικά ισχυρή βελτίωση στα κέρδη). Βλέπει, επίσης, ελκυστική τη Eurobank, η οποία έχει το πιο ώριμο προφίλ μεταξύ των ελληνικών τραπεζών και απολαμβάνει την υποστήριξη των διεθνών της επιχειρήσεων – αν και θεωρεί ότι η αποτίμησή της είναι λιγότερο ελκυστική. Η Πειραιώς επωφελείται επίσης από καλύτερες προοπτικές κερδοφορίας λόγω της ενίσχυσης του NII. Όμως – παρά τις σημαντικές βελτιώσεις που έχουν επιτευχθεί – είναι η επιλογή με το υψηλότερο ρίσκο, με τα χαμηλότερα επίπεδα κεφαλαίου στον κλάδο

Έτσι, μειώνει την τιμή στόχο για την Alpha Bank από το 1,55 ευρώ πριν στο 1,45 ευρώ με σύσταση buy, για την Πειραιώς από το 1,55 ευρώ στο 1,35 ευρώ και σύσταση hold, για την Εθνική Τράπεζα από τα 4,5 ευρώ στα 4,4 ευρώ και σύσταση buy, και για την Eurobank αυξάνει την τιμή στόχο στο 1,2 ευρώ από 1,15 ευρώ πριν με σύσταση hold.

Κατά τη γερμανική τράπεζα, τα προβλήματα του παρελθόντος των ελληνικών τραπεζών γίνονται λιγότερο ανησυχητικά, ειδικά η ποιότητα των περιουσιακών στοιχείων, και οι ανησυχίες για τα κεφάλαια έχουν πλέον ξεθωριάσει σε μεγάλο βαθμό (με εξαίρεση την Τράπεζα Πειραιώς).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...