Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Deutsche Bank: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, αλλά μειώνει τις τιμές - στόχους για τρεις

Μειώνει την τιμή στόχο για Alpha από 1,55 σε 1,45 ευρώ με σύσταση buy, για Πειραιώς από 1,55 σε 1,35 ευρώ και σύσταση hold, για Εθνική από 4,5 ευρώ σε 4,4 και σύσταση buy, και για Eurobank αυξάνει στο 1,2 ευρώ από 1,15 πριν με σύσταση hold.
Σε αλλαγή των τιμών στόχων για τις ελληνικές τράπεζες προχωρά η Deutsche Bank, η οποία, σε έκθεσή της που έδωσε στη δημοσιότητα, σκτιμά ότι οι ελληνικές τράπεζες "είναι φθηνές", τονίζοντας ωστόσο πως "δεν ταιριάζουν με τα γούστα όλων των επενδυτών" και για αυτό έχουν βρεθεί εκτός των ραντάρ της αγοράς.

Παρά την άνοδο των spreads των ελληνικών κρατικών ομολόγων, τα επίπεδα κεφαλαίου των ελληνικών τραπεζών είναι άνετα (σε ΕΤΕ και Eurobank) ή κοντά στο να είναι άνετα σύντομα (Alpha Bank), με την Πειραιώς να υστερεί δεδομένων των σημαντικά χαμηλότερων επιπέδων κάλυψης έναντι των υπολοίπων, επισημαίνει η γερμανική τράπεζα. Αυτό, σε συνδυασμό με τις καλύτερες αποδόσεις και τις ελκυστικές αποτιμήσεις, θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι οι ελληνικές τράπεζες γίνονται ένα καλό trade ανάμεσα ευρωπαϊκές τράπεζες. Πάντως, όπως τονίζει η γερμανική τράπεζα, το να είναι κάτι φθηνό δεν αρκεί όταν είναι οι αγορές risk-off, αφήνοντας έτσι τις ελληνικές τράπεζες στο περιθώριο.

"Συνολικά, διατηρούμε εποικοδομητική άποψη για τις ελληνικές τράπεζες, καθώς οι περισσότερες προσπάθειες εκκαθάρισης έχουν ήδη γίνει, ενώ η ανάκαμψη της οικονομίας και τα υψηλότερα επιτόκια αναμένεται να στηρίξουν την ανάκαμψη των ΝΙΙ. Ωστόσο, αναγνωρίζουμε ότι παρά αυτές τις βελτιωμένες τάσεις, πολλά χρόνια δυσκολιών και εκκρεμοτήτων έχουν αφήσει τις ελληνικές τράπεζες στο περιθώριο και πιστεύουμε ότι μόνο η ισχυρή επίδοση και η σταθερή αύξηση κεφαλαίου μπορούν να τις επαναφέρουν στα ραντάρ των επενδυτών", σημειώνεται.

Η Deutsche Bank εκφράζει την άποψη ότι η καλύτερη επιλογή εξακολουθεί να είναι η Εθνική Τράπεζα δεδομένων των ισχυρών κεφαλαίων και της ισχυρής συνολικής ποιότητας του ενεργητικού της. Συνεχίζει επίσης να βλέπει την Alpha Bank ως καλή επιλογή, αν και βρίσκεται σε λιγότερο προχωρημένη φάση ανάκαμψης από την Εθνική. Το πρόσφατο risk-off κλίμα άφησε την Εθνική σε σημαντικό discount (το οποίο και δεν τη αξίζει, δεδομένων των ευνοϊκών προοπτικών για τα επόμενα τρίμηνα, με τον κεφαλαιακό δείκτη CET1 FL πιθανότατα να ομαλοποιείται πάνω από το 12% και τη δυνητικά ισχυρή βελτίωση στα κέρδη). Βλέπει, επίσης, ελκυστική τη Eurobank, η οποία έχει το πιο ώριμο προφίλ μεταξύ των ελληνικών τραπεζών και απολαμβάνει την υποστήριξη των διεθνών της επιχειρήσεων – αν και θεωρεί ότι η αποτίμησή της είναι λιγότερο ελκυστική. Η Πειραιώς επωφελείται επίσης από καλύτερες προοπτικές κερδοφορίας λόγω της ενίσχυσης του NII. Όμως – παρά τις σημαντικές βελτιώσεις που έχουν επιτευχθεί – είναι η επιλογή με το υψηλότερο ρίσκο, με τα χαμηλότερα επίπεδα κεφαλαίου στον κλάδο

Έτσι, μειώνει την τιμή στόχο για την Alpha Bank από το 1,55 ευρώ πριν στο 1,45 ευρώ με σύσταση buy, για την Πειραιώς από το 1,55 ευρώ στο 1,35 ευρώ και σύσταση hold, για την Εθνική Τράπεζα από τα 4,5 ευρώ στα 4,4 ευρώ και σύσταση buy, και για την Eurobank αυξάνει την τιμή στόχο στο 1,2 ευρώ από 1,15 ευρώ πριν με σύσταση hold.

Κατά τη γερμανική τράπεζα, τα προβλήματα του παρελθόντος των ελληνικών τραπεζών γίνονται λιγότερο ανησυχητικά, ειδικά η ποιότητα των περιουσιακών στοιχείων, και οι ανησυχίες για τα κεφάλαια έχουν πλέον ξεθωριάσει σε μεγάλο βαθμό (με εξαίρεση την Τράπεζα Πειραιώς).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.