Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κοινωνικός Τουρισμός 2022: Πότε κλείνει η πλατφόρμα - Αναλυτικά η διαδικασία

Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι ύψους 35 εκατ. ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 5 εκατ. ευρώ σε σχέση με το πρόγραμμα της περιόδου 2021-2022

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων, για το πρόγραμμα του Κοινωνικού Τουρισμού. Η πλατφόρμα για τις αιτήσεις άνοιξε την Τετάρτη 15 Ιουνίου και θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 23 Ιουνίου, στις 14:00. Το πρόγραμμα της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόληση, αφορά σε 300.000 δικαιούχους και θα «τρέξει» κατά την περίοδο 1η Αυγούστου 2022-31 Ιουλίου 2023.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, πρόκειται για ένα πρόγραμμα ιδιαίτερα ενισχυμένο και ελκυστικό, φέτος τόσο για τους δικαιούχους όσο και για τους παρόχους, καθώς χαρακτηρίζεται από μειωμένη έως μηδενική ιδιωτική συμμετοχή για τους δικαιούχους στο κόστος της διανυκτέρευσης στα τουριστικά καταλύματα και αυξημένες τιμές επιδότησης στους παρόχους.

Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι ύψους 35 εκατ. ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 5 εκατ. ευρώ σε σχέση με το πρόγραμμα της περιόδου 2021-2022. Οι φετινές αυξημένες τιμές επιδότησης αφορούν σε όλες τις κατηγορίες καταλυμάτων (5-12% σε ξενοδοχεία και 3-8% σε ενοικιαζόμενα δωμάτια), ώστε να καλυφθεί το αυξημένο κόστος και να εξασφαλιστεί μεγάλη συμμετοχή.

Επιπλέον, για τον Αύγουστο προβλέπεται αύξηση της επιδότησης κατά 20%, όπως και πέρυσι, ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή των τουριστικών επιχειρήσεων τη συγκεκριμένη περίοδο. Η αύξηση θα ισχύει για όλο τον χρόνο για τα καταλύματα της Βόρειας Εύβοιας και της Σάμου.

Οι δικαιούχοι και ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως έξι διανυκτερεύσεις σε τουριστικό κατάλυμα που επιλέγουν από το «Μητρώο Παρόχων» της ΔΥΠΑ, κατόπιν απευθείας συνεννόησής τους με τον πάροχο.

Ειδικά, για καταλύματα σε Λέρο, Λέσβο, Χίο, Κω και στον νομό Έβρου, μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις με μηδενική ιδιωτική συμμετοχή, ενώ στα καταλύματα των Δήμων Ιστιαίας- Αιδηψού και Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας της Β. Εύβοιας και της Σάμου μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις εντελώς δωρεάν.

Εκτός από τη διαμονή σε τουριστικά καταλύματα, επιδοτούνται και ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Η συμμετοχή της γενικής κατηγορίας των δικαιούχων ανέρχεται σε 25%, των πολυτέκνων σε 20%. Για ΑμεΑ τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια διατίθενται δωρεάν.

Παράδειγμα 1

Οικογένεια με 2 παιδιά που επιλέγει 6 βράδια σε ξενοδοχείο 3 αστέρων  με πρωινό τον Αύγουστο:

Για τη διαμονή το κόστος επιμερίζεται ως εξής:

  • Επιδότηση ΔΥΠΑ: 806,40 € (2 δίκλινα Χ 67,20 € /ημέρα Χ 6 διανυκτερεύσεις)
  • Ιδιωτική Συμμετοχή: 96 € (2 δίκλινα Χ 8€/ημέρα Χ 6 διανυκτερεύσεις)

Παράδειγμα 2

Ζευγάρι που επιλέγει 12 βράδια σε ξενοδοχείο 4 αστέρων με πρωινό στη Σάμο τον Σεπτέμβριο:

Για τη διαμονή το κόστος επιμερίζεται ως εξής:

  • Επιδότηση ΔΥΠΑ: 1.036,80 € (1 δίκλινο Χ 86,40 € /ημέρα Χ 12 διανυκτερεύσεις)
  • Ιδιωτική Συμμετοχή: 0 €

Για τα ακτοπλοϊκά το κόστος επιμερίζεται ως εξής:

  • Επιδότηση ΔΥΠΑ ακτοπλοϊκών: 111 € (55,55 € Χ 2 άτομα)
  • Ιδιωτική Συμμετοχή ακτοπλοϊκών: 55,5 € (27,75 € Χ 2 άτομα)

Συνολικά το κόστος επιμερίζεται ως εξής:

  • Σύνολο επιδότησης ΔΥΠΑ: 1.147,80 €
  • Σύνολο ιδιωτικής συμμετοχής: 55,5 €

Ποιοι είναι δικαιούχοι

  • Δικαιούχοι είναι εργαζόμενοι και άνεργοι που το 2021 πραγματοποίησαν 50 μέρες:
  • εργασίας στην ασφάλιση του e-ΕΦΚΑ (τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ) ή
  • ειδικής παροχής προστασίας μητρότητας ή
  • επιδότησης ανεργίας ή μακροχρόνιας ανεργίας ή
  • συνδυασμό των παραπάνω.
  • Δικαιούχοι είναι επίσης οι εγγεγραμμένοι στο Ειδικό Μητρώο Ανέργων ΑμεΑ της ΔΥΠΑ κατά την ημερομηνία λήξης υποβολής αιτήσεων.

Επιπλέον, για να είναι κάποιος δικαιούχος, δεν πρέπει να έλαβε επιταγή κοινωνικού τουρισμού πέρσι (πρόγραμμα 2021-2022) και να μην λάβει φέτος συναφή παροχή από άλλον φορέα (π.χ. «Τουρισμός Για Όλους» του υπουργείου Τουρισμού).

Μόνο οι δικαιούχοι ΑμεΑ ή οι δικαιούχοι που έχουν δηλώσει ωφελούμενο ή μη μέλος ΑμεΑ στην αίτησή τους μπορούν να λαμβάνουν επιταγή κοινωνικού τουρισμού σε συνεχόμενα προγράμματα.

Υπενθυμίζεται ότι οι δικαιούχοι του περσινού προγράμματος που δεν έχουν ενεργοποιήσει ακόμα τις επιταγές μπορούν να κάνουν διακοπές, μέχρι τις 31 Ιουλίου 2022.

Τέλος, προβλέπεται ότι, όσοι δικαιούχοι λάβουν επιταγή και δεν την ενεργοποιήσουν, δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στα επόμενα δύο προγράμματα, ώστε να μην στερούν από άλλους δικαιούχους τη συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Φωτογραφία αρχείου Pexels

Πηγή: neakriti.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.