Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γυναίκες στην τεχνολογία: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για Data Engineering από το ReGeneration και την ΕΥ Ελλάδος


Σύμφωνα με τον Πίνακα Ψηφιακών Δεξιοτήτων για το 2020 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ελλάδα κατατάσσεται 26η, με μόλις το 16,4% των γυναικών να δηλώνουν εξειδικευμένες επαγγελματίες που απασχολούνται στον τομέα της πληροφορικής και της τεχνολογίας.

Η εξειδικευμένη αυτή ακαδημία θα εφοδιάσει τις υποψήφιες με γνώσεις και εμπειρία που θα τις καταστήσουν ανταγωνιστικές Data Engineers, συμβάλλοντας έτσι σε ένα συμπεριληπτικό εργασιακό οικοσύστημα. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει μία εντατική πρακτική εκπαίδευση στις θεωρητικές αρχές και στην πρακτική διάσταση της συλλογής και αποθήκευσης δεδομένων, στη δημιουργία δομών δεδομένων, στη χρήση βάσεων δεδομένων και εφαρμογή αρχιτεκτονικών βάσεων, καθώς και στην εξαγωγή, μετατροπή και μεταφόρτωση δεδομένων (Data Integration, ETL) σε αποθήκες δεδομένων (Data Warehouses).

Σχολιάζοντας τη λειτουργία της ακαδημίας, ο Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της EY Ελλάδος, δήλωσε: «Στην ΕΥ, σκοπός μας είναι η δημιουργία ενός καλύτερου εργασιακού κόσμου. Ένα τέτοιο όραμα δε θα μπορούσε παρά να έχει στο επίκεντρό του, τον ίδιο τον άνθρωπο. Πιστοί στη δέσμευσή μας, λοιπόν, να παρέχουμε στους ανθρώπους μας τα εφόδια για να εκπληρώσουν τους στόχους τους, αλλά και στο όραμά μας για την προώθηση της πολυσυνθετικότητας και συμπερίληψης στον χώρο εργασίας, συμπράττουμε με το ReGeneration, για την υλοποίηση του ReGeneration Academy for Women in Data Engineering, powered by EY. Ευελπιστούμε μέσα από αυτή τη συνεργασία να δώσουμε την ευκαιρία σε νέες, ταλαντούχες data engineers, να εξελίξουν τις δυνατότητές τους, ούτως ώστε να μπορέσουν επάξια να ανταγωνιστούν στην αγορά εργασίας και, μέσα από το έργο τους, να παράξουν προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, σε μια εποχή όπου η χώρα μας κάνει το βήμα προς ένα ψηφιακό αύριο».

Από την πλευρά του, ο Παναγιώτης Μαδαμόπουλος-Μοράρης, Συνιδρυτής του ReGeneration, αναφέρει: «Με οδηγό το όραμά μας για δημοκρατικοποίηση της ευκαιρίας για τις νέες και τους νέους της χώρας, συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε, σε συνεργασία με το οικοσύστημα εταιρειών και άλλων οργανισμών, προγράμματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το μέλλον της Ελλάδας. Οι νέες γυναίκες βρίσκονται ήδη στο επίκεντρο πολλών προγραμμάτων του ReGeneration, και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που μέσω της συνεργασίας αυτής με την ΕΥ, μπορούμε να υποστηρίξουμε ακόμη περισσότερες νέες πτυχιούχους να καταρτιστούν και να διεκδικήσουν δυναμικά μια θέση εργασίας στον διαρκώς εξελισσόμενο και περιζήτητο κλάδο των δεδομένων. Με αυτό τον τρόπο ευελπιστούμε να συμβάλλουμε κι εμείς από την πλευρά μας στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη εκπροσώπηση των γυναικών στους κλάδους τεχνολογίας».

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους, μέσω υπολογιστή, στο: https://www.regeneration.gr/regen-academy/women-data-engineering-ey/

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 100 διδακτικών ωρών σε 6 εβδομάδες και πραγματοποιείται διαδικτυακά σε περιβάλλον ψηφιακής τάξης, υπό την καθοδήγηση της Code.Hub. Οι αιτήσεις θα παραμείνουν ανοιχτές έως τις 23 Νοεμβρίου 2021, στις 14:00.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...