Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γυναίκες στην τεχνολογία: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για Data Engineering από το ReGeneration και την ΕΥ Ελλάδος


Σύμφωνα με τον Πίνακα Ψηφιακών Δεξιοτήτων για το 2020 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ελλάδα κατατάσσεται 26η, με μόλις το 16,4% των γυναικών να δηλώνουν εξειδικευμένες επαγγελματίες που απασχολούνται στον τομέα της πληροφορικής και της τεχνολογίας.

Η εξειδικευμένη αυτή ακαδημία θα εφοδιάσει τις υποψήφιες με γνώσεις και εμπειρία που θα τις καταστήσουν ανταγωνιστικές Data Engineers, συμβάλλοντας έτσι σε ένα συμπεριληπτικό εργασιακό οικοσύστημα. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει μία εντατική πρακτική εκπαίδευση στις θεωρητικές αρχές και στην πρακτική διάσταση της συλλογής και αποθήκευσης δεδομένων, στη δημιουργία δομών δεδομένων, στη χρήση βάσεων δεδομένων και εφαρμογή αρχιτεκτονικών βάσεων, καθώς και στην εξαγωγή, μετατροπή και μεταφόρτωση δεδομένων (Data Integration, ETL) σε αποθήκες δεδομένων (Data Warehouses).

Σχολιάζοντας τη λειτουργία της ακαδημίας, ο Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της EY Ελλάδος, δήλωσε: «Στην ΕΥ, σκοπός μας είναι η δημιουργία ενός καλύτερου εργασιακού κόσμου. Ένα τέτοιο όραμα δε θα μπορούσε παρά να έχει στο επίκεντρό του, τον ίδιο τον άνθρωπο. Πιστοί στη δέσμευσή μας, λοιπόν, να παρέχουμε στους ανθρώπους μας τα εφόδια για να εκπληρώσουν τους στόχους τους, αλλά και στο όραμά μας για την προώθηση της πολυσυνθετικότητας και συμπερίληψης στον χώρο εργασίας, συμπράττουμε με το ReGeneration, για την υλοποίηση του ReGeneration Academy for Women in Data Engineering, powered by EY. Ευελπιστούμε μέσα από αυτή τη συνεργασία να δώσουμε την ευκαιρία σε νέες, ταλαντούχες data engineers, να εξελίξουν τις δυνατότητές τους, ούτως ώστε να μπορέσουν επάξια να ανταγωνιστούν στην αγορά εργασίας και, μέσα από το έργο τους, να παράξουν προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, σε μια εποχή όπου η χώρα μας κάνει το βήμα προς ένα ψηφιακό αύριο».

Από την πλευρά του, ο Παναγιώτης Μαδαμόπουλος-Μοράρης, Συνιδρυτής του ReGeneration, αναφέρει: «Με οδηγό το όραμά μας για δημοκρατικοποίηση της ευκαιρίας για τις νέες και τους νέους της χώρας, συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε, σε συνεργασία με το οικοσύστημα εταιρειών και άλλων οργανισμών, προγράμματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το μέλλον της Ελλάδας. Οι νέες γυναίκες βρίσκονται ήδη στο επίκεντρο πολλών προγραμμάτων του ReGeneration, και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που μέσω της συνεργασίας αυτής με την ΕΥ, μπορούμε να υποστηρίξουμε ακόμη περισσότερες νέες πτυχιούχους να καταρτιστούν και να διεκδικήσουν δυναμικά μια θέση εργασίας στον διαρκώς εξελισσόμενο και περιζήτητο κλάδο των δεδομένων. Με αυτό τον τρόπο ευελπιστούμε να συμβάλλουμε κι εμείς από την πλευρά μας στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη εκπροσώπηση των γυναικών στους κλάδους τεχνολογίας».

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους, μέσω υπολογιστή, στο: https://www.regeneration.gr/regen-academy/women-data-engineering-ey/

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 100 διδακτικών ωρών σε 6 εβδομάδες και πραγματοποιείται διαδικτυακά σε περιβάλλον ψηφιακής τάξης, υπό την καθοδήγηση της Code.Hub. Οι αιτήσεις θα παραμείνουν ανοιχτές έως τις 23 Νοεμβρίου 2021, στις 14:00.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη