Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρεμιέρα για το ντοκιμαντέρ “Ρίγη” στην Ιεράπετρα


Το ιστορικό ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους “Ρίγη” του Γιάννη Μπλέτα, μετά το ταξίδι του στο εξωτερικό, ετοιμάζεται για την ελληνική πρεμιέρα στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας, τον Αύγουστο.

Η τελετή έναρξης έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου, ενώ ο μεγάλος Έλληνας μουσικοσυνθέτης, Σταύρος Ξαρχάκος, αναμένεται να ανοίξει την αυλαία του 8ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας και του 2ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κρήτης.

Πριν μερικούς μήνες το ντοκιμαντέρ “Ρίγη”, κατάφερε να προκριθεί στο Εθνικό φεστιβάλ κινηματογράφου και τηλεόρασης στο Festival BCT Benevento Cinema Televisione- Το Εθνικό φεστιβάλ κινηματογράφου και τηλεόρασης του Μπενεβέντο στην Ιταλία. Πιο συγκεκριμένα, κατάφερε να διακριθεί στις 20 ταινίες μεγάλου μήκους του διαγωνιστικού προγράμματος ανάμεσα από 1.500 συμμετοχές από όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο φεστιβάλ είναι το μοναδικό στην Ιταλία που συνδυάζει τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Το ιστορικό ντοκιμαντέρ γυρίστηκε στο Ρέθυμνο και έχει ως κεντρική θεματική του, ιστορικά γεγονότα του νομού . Υπενθυμίζεται ότι το ντοκιμαντέρ είχε κατακτήσει πρόσφατα 2 βραβεία καλύτερου ντοκιμαντέρ στο “Hollywood Indie Film Awards” και στο “ Rome International Movie Awards” στη Ρώμη της Ιταλίας. Μέχρι στιγμής το ντοκιμαντέρ έχει ταξιδέψει στο “Andromeda Film Festival” στην Κωνσταντινούπολη , στο “The Archaeοlogy Channel International Film Festival” στην Αμερική, στο “International Folkore Film Festival” στην Ινδία και στο “Stars of Wild Beauty- International Tourism Festival” στο Μαυροβούνιο. Το ντοκιμαντέρ είναι μια παραγωγή της Ble Productions με έδρα το Ρέθυμνο, εννοώ η διανομή του είναι σε συνεργασία με το ιταλική εταιρεία διανομής ταινιών “PREMIERE FILM”.

Σχετικά με το ντοκιμαντέρ Ρίγη
Για πρώτη φορά στην ιστορία, μάρτυρες που έζησαν και είδαν τα γεγονότα, μιλούν και αφηγούνται όσα έζησαν και είδαν.

Ιστορικά γεγονότα, μύθοι & θρύλοι του Νομού Ρεθύμνου.

To Ρέθυμνο κουβαλά ιστορία. Βενετσιάνικα και τουρκικά παράσημα. Πόλη με παράδοση. Υπάρχει όμως και μια άλλη πλευρά της πόλης: η σκοτεινή. Ένα ταξίδι στα πιο σκοτεινά ιστορικά γεγονότα, σε μύθους και θρύλους της πόλης του Ρεθύμνου, στο νησί της Κρήτης.
Ιστορίες αληθινές, άλλες πάλι μόνο φαντασία. Άλλες με στοιχεία και από τα 2.
Ιστορίες, γεγονότα που προκαλούν Ρίγη.

ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Η Οθωμανική παρουσία στο Ρέθυμνο.
Τα βασανιστήρια των Γερμανών.
Μύθοι και θρύλοι της πόλης του Ρεθύμνου.
Το ναυάγιο στη Φαλκονέρα.
Το ναυάγιο στη Γεωργιούπολη.

Σημείωμα σκηνοθέτη
"Τα ιστορικά γεγονότα μιας πόλης, πολλές φορές δημιουργούν μυστήριο και ατμόσφαιρα. Ενδιαφέρον έχουν όταν εμπλέκεται η ιστορία με τη φαντασία και η γραμμή είναι τόσο θολή που δε μπορείς να ξεχωρίσεις τι είναι πραγματικότητα και τι φαντασία. Ειδικά όμως , όταν η ιστορία ενός τόπου περιλαμβάνει, αποκεφαλισμούς, βασανιστήρια, μύθους και θρύλους. Τα "Ρίγη", ένα πολυσυλλεκτικό ντοκιμαντέρ, αρχικά γιατί περιέχει πολλά κεφάλαια, ιστορικά ή και μη, αλλά το πιο σπουδαίο είναι ότι συγκεντρώνονται μαρτυρίες και ομιλίες ανθρώπων, που είχαν σιωπήσει και δεν είχαν μιλήσει πότε, για όλα τα γεγονότα που συνέβαιναν μπροστά μάτια τους. Ένα ντοκιμαντέρ ιστορικό, λίγο διαφορετικό όμως, από όλα αυτά που έχουμε συνηθίσει. Ιστορίες , γεγονότα που τις ακούς και σου σηκώνεται η τρίχα. Ιστορίες που προκαλούν "Ρίγη."

ΡΙΓΗ (2020)
Σκηνοθεσία: Γιάννης Μπλέτας
Σενάριο: Γιάννης Μπλέτας
Αφήγηση: Λευτέρης Τζαγκαράκης
Μουσική: Ross Daly
DOP: Γιάννης Μπλέτας, Μιχάλης Μπούχλης
Παίζουν: Λευτέρης Τζαγκαράκης, Ελένη Βαρούχα, Τζένη Καμπουράκη κ.ά.
Μοντάζ & Επεξεργασία ήχου: Ble Productions
Βοηθοί παραγωγής: Ελένη Βαρούχα, Τζένη Καμπουράκη
Εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης: Ειρήνη Γαβριλάκη
Παραγωγή: Ble Productions
Διάρκεια: 81'
www.bleproductions.gr
e-mail: yannisbletas@gmail.com

Trailer: 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...