Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευρωπαϊκό βραβείο σε νεανική start-up: "Εξυπνο σκουφάκι πισίνας" για άτομα με πρόβλημα όρασης


Το πρώτο βραβείο στο μεγαλύτερο Φεστιβάλ Νεανικής Επιχειρηματικότητας της Ευρώπης, το GEN-E του JA Europe κατέκτησε η ελληνική ομάδα "Swim.me", στην οποία μετέχουν φοιτητές από το ΟΠΑ και το ΕΜΠ, με το "έξυπνο" σκουφάκι πισίνας που δημιούργησαν για άτομα με προβλήματα όρασης. Το βραβείο απένειμε στην ομάδα του "Swim.me" ο Επίτροπος Εργασίας Νίκολας Σμιτ.

Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά στα 16 χρόνια του JA Greece που η Ελλάδα κερδίζει πρώτο βραβείο στη διοργάνωση. "Είχαμε δουλέψει πάρα πολύ και πήγαμε πολύ καλά και στις συνεντεύξεις. Πιστεύαμε ότι θα είχαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα κι αυτή τη στιγμή είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι κι ενθουσιασμένοι", δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγη ώρα μετά την απονομή του βραβείου, η Ράνια Βλάχου, μέλος της "Swim.me", που είχε και την πρωτοβουλία για το όλο εγχείρημα.

"Είναι πολύ σημαντική για εμάς και για τη δουλειά που έχουμε κάνει αυτή η διάκριση", σημείωσε η νεαρή φοιτήτρια, υπογραμμίζοντας τη βοήθεια και την υποστήριξη που είχε η ομάδα από το JA Greece σε όλη την πορεία που έφερε αυτή τη σημαντική διάκριση για πρώτη φορά στη χώρα μας.

Τι είναι το "έξυπνο" σκουφάκι για άτομα με αναπηρία
Το "έξυπνο" σκουφάκι πισίνας που δημιούργησε η "Swim.me" για άτομα με προβλήματα όρασης, στο πλαίσιο του 7ου Φοιτητικού Διαγωνισμού Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Greece (JA Greece), είναι ένα wearable σύστημα υποβοήθησης κολυμβητών με ολική ή μερική τύφλωση για τον προσανατολισμό τους στην πισίνα.

Το σύστημα αποτελείται από ένα σκουφάκι σε συνδυασμό με γυαλάκια και προορίζεται για χρήση σε κολυμβητήριο (προπόνηση). Η συσκευή, που βρίσκεται στο σκουφάκι, έχει τους κατάλληλους αισθητήρες ώστε να ενημερώνει τον κολυμβητή για τον προσανατολισμό του στην πισίνα, την άφιξή του στο τέλος της διαδρομής για τη στροφή και τον τερματισμό, καθώς και τα στατιστικά του, μέσω bluetooth ακουστικού συνδεδεμένου με IoT εφαρμογή στο κινητό του εκάστοτε χρήστη/αθλητή.

Στόχος, όπως εξηγούσαν σε συνέντευξή τους στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων οι φοιτητές της ομάδας λίγο πριν από τον εθνικό τελικό, τον περασμένο Μάιο, όπου είχαν και πάλι κατακτήσει την πρωτιά, είναι να δώσουν στον κολυμβητή με οπτική αναπηρία πλήρη αυτονομία".

Με τη συσκευή αυτή, ο αθλητής έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να ευθυγραμμίζεται κατά τη διάρκεια της διαδρομής αλλά και να γνωρίζει πότε πρέπει να κάνει τη στροφή και πού να τερματίσει. Παράλληλα, μέσω γυροσκοπίου για προσανατολισμό και επιταχυνσιομέτρου για τον χρόνο του, έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει και άλλες πληροφορίες και μέσω της σύνδεσης της συσκευής, με μία εφαρμογή κινητού IoT, μπορεί να γνωρίζει σε κάθε τέλος προπόνησης ακριβώς τα στατιστικά του αλλά και τον χρόνο που έχει κάνει για περαιτέρω βελτίωση.

Την ομάδα του Swim.me συγκροτούν οι φοιτητές Ράνια Βλάχου, Παναγιώτα Δεδούση, Ιφιγένεια Βασιλάκη, Δημήτρης Λάμπρος, Βασίλης Γεωργακίλας και Αναστάσιος Καραμούτσος.



Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...