Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευρωπαϊκό βραβείο σε νεανική start-up: "Εξυπνο σκουφάκι πισίνας" για άτομα με πρόβλημα όρασης


Το πρώτο βραβείο στο μεγαλύτερο Φεστιβάλ Νεανικής Επιχειρηματικότητας της Ευρώπης, το GEN-E του JA Europe κατέκτησε η ελληνική ομάδα "Swim.me", στην οποία μετέχουν φοιτητές από το ΟΠΑ και το ΕΜΠ, με το "έξυπνο" σκουφάκι πισίνας που δημιούργησαν για άτομα με προβλήματα όρασης. Το βραβείο απένειμε στην ομάδα του "Swim.me" ο Επίτροπος Εργασίας Νίκολας Σμιτ.

Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά στα 16 χρόνια του JA Greece που η Ελλάδα κερδίζει πρώτο βραβείο στη διοργάνωση. "Είχαμε δουλέψει πάρα πολύ και πήγαμε πολύ καλά και στις συνεντεύξεις. Πιστεύαμε ότι θα είχαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα κι αυτή τη στιγμή είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι κι ενθουσιασμένοι", δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγη ώρα μετά την απονομή του βραβείου, η Ράνια Βλάχου, μέλος της "Swim.me", που είχε και την πρωτοβουλία για το όλο εγχείρημα.

"Είναι πολύ σημαντική για εμάς και για τη δουλειά που έχουμε κάνει αυτή η διάκριση", σημείωσε η νεαρή φοιτήτρια, υπογραμμίζοντας τη βοήθεια και την υποστήριξη που είχε η ομάδα από το JA Greece σε όλη την πορεία που έφερε αυτή τη σημαντική διάκριση για πρώτη φορά στη χώρα μας.

Τι είναι το "έξυπνο" σκουφάκι για άτομα με αναπηρία
Το "έξυπνο" σκουφάκι πισίνας που δημιούργησε η "Swim.me" για άτομα με προβλήματα όρασης, στο πλαίσιο του 7ου Φοιτητικού Διαγωνισμού Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Greece (JA Greece), είναι ένα wearable σύστημα υποβοήθησης κολυμβητών με ολική ή μερική τύφλωση για τον προσανατολισμό τους στην πισίνα.

Το σύστημα αποτελείται από ένα σκουφάκι σε συνδυασμό με γυαλάκια και προορίζεται για χρήση σε κολυμβητήριο (προπόνηση). Η συσκευή, που βρίσκεται στο σκουφάκι, έχει τους κατάλληλους αισθητήρες ώστε να ενημερώνει τον κολυμβητή για τον προσανατολισμό του στην πισίνα, την άφιξή του στο τέλος της διαδρομής για τη στροφή και τον τερματισμό, καθώς και τα στατιστικά του, μέσω bluetooth ακουστικού συνδεδεμένου με IoT εφαρμογή στο κινητό του εκάστοτε χρήστη/αθλητή.

Στόχος, όπως εξηγούσαν σε συνέντευξή τους στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων οι φοιτητές της ομάδας λίγο πριν από τον εθνικό τελικό, τον περασμένο Μάιο, όπου είχαν και πάλι κατακτήσει την πρωτιά, είναι να δώσουν στον κολυμβητή με οπτική αναπηρία πλήρη αυτονομία".

Με τη συσκευή αυτή, ο αθλητής έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να ευθυγραμμίζεται κατά τη διάρκεια της διαδρομής αλλά και να γνωρίζει πότε πρέπει να κάνει τη στροφή και πού να τερματίσει. Παράλληλα, μέσω γυροσκοπίου για προσανατολισμό και επιταχυνσιομέτρου για τον χρόνο του, έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει και άλλες πληροφορίες και μέσω της σύνδεσης της συσκευής, με μία εφαρμογή κινητού IoT, μπορεί να γνωρίζει σε κάθε τέλος προπόνησης ακριβώς τα στατιστικά του αλλά και τον χρόνο που έχει κάνει για περαιτέρω βελτίωση.

Την ομάδα του Swim.me συγκροτούν οι φοιτητές Ράνια Βλάχου, Παναγιώτα Δεδούση, Ιφιγένεια Βασιλάκη, Δημήτρης Λάμπρος, Βασίλης Γεωργακίλας και Αναστάσιος Καραμούτσος.



Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.