Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Από τη Nike μέχρι την Toyota, ιδού τι σημαίνουν τα ονόματα δέκα πασίγνωστων κολοσσών


Ακούτε σχεδόν καθημερινά για αυτές τις εταιρείες, όμως γνωρίζετε τι πραγματικά σημαίνουν τα ονόματά τους;

Χάρη στην επιτυχία τους, τα ονόματα των παρακάτω εταιρειών είναι εξαιρετικά οικεία, κι όμως οι περισσότεροι αγνοούν την προέλευσή τους και τι σημαίνουν στην πραγματικότητα.

Στην παρακάτω λίστα θα διαπιστώσετε ότι κάθε ένα από τα δέκα ονόματα των μεγαλύτερων εταιριών στον κόσμο έχει μια συναρπαστική ιστορία προέλευσης.

1. Nike. Το όνομα της πασίγνωστης εταιρείας αθλητικών ειδών προέρχεται από την αρχαία ελληνική θεότητα της νίκης.

2. Nintendo. Το όνομα της ιαπωνικής πολυεθνικής εταιρείας ηλεκτρονικών και βιντεοπαιχνιδιών προέρχεται από τις ιαπωνικές λέξεις «Νin» που σημαίνει «αναθέτω» και «tendo», που είναι ο «ουρανός». Περιφραστικά μεταφράζεται ως «αφήστε την τύχη στον ουρανό».

3. Samsung. Στα κορεατικά «sam» σημαίνει «τρία» και «sung» σημαίνει «αστέρι», οπότε ολόκληρη η λέξη σημαίνει «τρία αστέρια». Ο αριθμός τρία εκλαμβάνεται ως κάτι «μεγάλο, πολυάριθμο και ισχυρό».

4. Lego. Το όνομα Lego προέρχεται από σύμπτυξη της δανικής φράσης «leg godt», που σημαίνει «παίξε καλά».

5. Volkswagen. Volkswagen σημαίνει «αυτοκίνητo του λαού».

6. Sony. «Sonus» στα λατινικά σημαίνει «ήχος». Επίσης, η λεξη παραπέμπει στην έκφραση της αργκό «sonny boy» που το ’50 στην Ιαπωνία περιέγραφε ένα έξυπνο, ευπαρουσίαστο νεαρό.

7. Adidas. Πολλοί πιστεύουν πως η λέξη Adidas σημαίνει «All Day I Dream About Sports», όμως στην πραγματικότητα η μάρκα ένδυσης κατέληξε να λέγεται Adidas από τον ιδρυτή της, Adolf Dassler, ο οποίος ξεκίνησε να σχεδιάζει αθλητικά παπούτσια μόλις επέστρεψε από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το Adidas προέκυψε από το παρατσούκλι του (Adi), καθώς και από τα τρία πρώτα γράμματα του επωνύμου του.

8. Nikon. Η ονομασία Nikon προέρχεται από το Nippon Kogaku, που στα ιαπωνικά σημαίνει «οπτικός».

9. Nivea. Niveus στα λατινικά σημαίνει περιφραστικά «λευκή σαν χιόνι», για να περιγράφει η αγνότητα που αντανακλάται από το λευκό χρώμα της κρέμας της εταιρείας.

10. Toyota. Αρχικά η εταιρεία ονομάστηκε έτσι από την ιδρυτή της, Kiichiro Toyoda. Το όνομα όμως άλλαξε σε «Toyota» το 1937. Ένας από τους λόγους που άλλαξε, ήταν επειδή «Toyoda» κυριολεκτικά σημαίνει γόνιμοι ορυζώνες.


Πηγή: www.fortunegreece.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο. Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.