Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Από τη Nike μέχρι την Toyota, ιδού τι σημαίνουν τα ονόματα δέκα πασίγνωστων κολοσσών


Ακούτε σχεδόν καθημερινά για αυτές τις εταιρείες, όμως γνωρίζετε τι πραγματικά σημαίνουν τα ονόματά τους;

Χάρη στην επιτυχία τους, τα ονόματα των παρακάτω εταιρειών είναι εξαιρετικά οικεία, κι όμως οι περισσότεροι αγνοούν την προέλευσή τους και τι σημαίνουν στην πραγματικότητα.

Στην παρακάτω λίστα θα διαπιστώσετε ότι κάθε ένα από τα δέκα ονόματα των μεγαλύτερων εταιριών στον κόσμο έχει μια συναρπαστική ιστορία προέλευσης.

1. Nike. Το όνομα της πασίγνωστης εταιρείας αθλητικών ειδών προέρχεται από την αρχαία ελληνική θεότητα της νίκης.

2. Nintendo. Το όνομα της ιαπωνικής πολυεθνικής εταιρείας ηλεκτρονικών και βιντεοπαιχνιδιών προέρχεται από τις ιαπωνικές λέξεις «Νin» που σημαίνει «αναθέτω» και «tendo», που είναι ο «ουρανός». Περιφραστικά μεταφράζεται ως «αφήστε την τύχη στον ουρανό».

3. Samsung. Στα κορεατικά «sam» σημαίνει «τρία» και «sung» σημαίνει «αστέρι», οπότε ολόκληρη η λέξη σημαίνει «τρία αστέρια». Ο αριθμός τρία εκλαμβάνεται ως κάτι «μεγάλο, πολυάριθμο και ισχυρό».

4. Lego. Το όνομα Lego προέρχεται από σύμπτυξη της δανικής φράσης «leg godt», που σημαίνει «παίξε καλά».

5. Volkswagen. Volkswagen σημαίνει «αυτοκίνητo του λαού».

6. Sony. «Sonus» στα λατινικά σημαίνει «ήχος». Επίσης, η λεξη παραπέμπει στην έκφραση της αργκό «sonny boy» που το ’50 στην Ιαπωνία περιέγραφε ένα έξυπνο, ευπαρουσίαστο νεαρό.

7. Adidas. Πολλοί πιστεύουν πως η λέξη Adidas σημαίνει «All Day I Dream About Sports», όμως στην πραγματικότητα η μάρκα ένδυσης κατέληξε να λέγεται Adidas από τον ιδρυτή της, Adolf Dassler, ο οποίος ξεκίνησε να σχεδιάζει αθλητικά παπούτσια μόλις επέστρεψε από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το Adidas προέκυψε από το παρατσούκλι του (Adi), καθώς και από τα τρία πρώτα γράμματα του επωνύμου του.

8. Nikon. Η ονομασία Nikon προέρχεται από το Nippon Kogaku, που στα ιαπωνικά σημαίνει «οπτικός».

9. Nivea. Niveus στα λατινικά σημαίνει περιφραστικά «λευκή σαν χιόνι», για να περιγράφει η αγνότητα που αντανακλάται από το λευκό χρώμα της κρέμας της εταιρείας.

10. Toyota. Αρχικά η εταιρεία ονομάστηκε έτσι από την ιδρυτή της, Kiichiro Toyoda. Το όνομα όμως άλλαξε σε «Toyota» το 1937. Ένας από τους λόγους που άλλαξε, ήταν επειδή «Toyoda» κυριολεκτικά σημαίνει γόνιμοι ορυζώνες.


Πηγή: www.fortunegreece.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.