Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΕΥΡΗΚΑ»: Ένας νέος, ψηφιακός κόσμος από το Μουσείο Ηρακλειδών


Από σήμερα, μια ακόμα δυνατότητα πρόσβασης στην έκθεση «ΕΥΡΗΚΑ» του Μουσείου Ηρακλειδών από την άνεση του σπιτιού μας, είναι διαθέσιμη μέσα από την ιστοσελίδα του. Η πρόσβαση είναι ελεύθερη και ο καθένας μπορεί να περιηγηθεί στις αίθουσες του Μουσείου, να θαυμάσει τα εκθέματα, να διαβάσει τα επιτοίχια και να απολαύσει την εμπειρία της τρισδιάστατης εικονικής περιήγησης, ακολουθώντας απλά τον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.herakleidon.org/news/vr2021-tgy3b

Η νέα τρισδιάστατη εικονική, ψηφιακή περιήγηση, ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Παραδοσιακής Αρχιτεκτονικής και Πολιτιστικής Κληρονομιάς (ΠΕΚ Δυτικής Μακεδονίας) και του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας).

Το Μουσείο ευχαριστεί γι' αυτό τους Αλέξανδρο Παπαδάκη (Βιομηχανικό Σχεδιαστή), Αθανάσιο Μανάβη (Βιομηχανικό Σχεδιαστή, www.manavis.eu), Νικόλαο Ευκολίδη (Επίκουρο Καθηγητή, www.efkolidis.eu) και Παναγιώτη Κυράτση (Αναπληρωτή Καθηγητή, www.kyratsis.com). Η συνεργασία ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο και το Μουσείο υπήρξε και γόνιμη και άψογη, γεγονός που σημαίνει ότι το μέλλον επιφυλάσσει πολλές και ευχάριστες εκπλήξεις και περισσότερα ψηφιακά αποτελέσματα.

Το Μουσείο των Ηρακλειδών, τα τελευταία χρόνια, δίνει έμφαση και νόημα στο μότο του «Επιστήμη, Τέχνη, Μαθηματικά» και είναι στο πλαίσιο αυτής της νοηματοδότησης που έχει στρατηγικά επιλέξει να ακολουθήσει την ψηφιακή εποχή. Για το λόγο αυτό, συμμετέχει με το Πανεπιστήμιο Πάτρας, το Ίδρυμα Τεχνολογικών Ερευνών και την εταιρεία διάδρασις, σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανάπτυξης διαδραστικής εφαρμογής αυξημένης πραγματικότητας η οποία θα μετατρέπει την περιήγηση στο Μουσείο σε μια εξατομικευμένη μουσειακή εμπειρία. Ταυτόχρονα, σε συνεργασία και με την ευγενική προσφορά της εταιρείας Argo Navis, διαθέτει ήδη δυο ακόμα τρισδιάστατες εικονικές περιηγήσεις στα κτίριά του.

Με την συνεργασία επίσης της Siemens ΑΕ, για έκτη χρονιά, το μουσείο «τρέχει» ένα πρόγραμμα δωρεάν επισκέψεων σε σχολεία για την εξοικείωση των μαθητών σε θέματα ενέργειας και ψηφιοποίησης εργασιών. Τέλος, έχει ήδη εγκριθεί η χρηματοδότησή του από το Υπουργείο Πολιτισμού για την δημιουργία σε βάθος τριετίας του Άυλου Μουσείου, μιας πλατφόρμας μέσω της οποίας θα είναι διαθέσιμο στον τελικό χρήστη οπτικοακουστικό υλικό, τρισδιάστατα μοντέλα εκθεμάτων, ρεαλιστικό animation με τη χρήση computer graphics και εικονική περιήγηση σε εικονικές εκθέσεις. Είναι η αρχή μιας διαδικασίας η οποία θα αποδεσμεύσει τελικά μια έκθεση από τα δεσμά του χώρου και του χρόνου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...