Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της επίσημης στολής της ελληνικής ομάδας για το Τόκιο


Με λάμψη Ολυμπιονικών και πρωταθλητών, έγινε στην έδρα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής η παρουσίαση της επίσημης στολής της ελληνικής ομάδας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Τόκιο 2020, της εταιρίας 4F. Το ρόλο του μοντέλου ανέλαβαν τρεις αθλήτριες και τρεις αθλητές που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι Βούλα Παπαχρήστου, Ευαγγελία Πλατανιώτη, Εβελίνα Παπάζογλου, Βύρων Κοκκαλάνης, Απόστολος Χρήστου και Εμμανουήλ Καραλής που φόρεσαν τόσο τις φόρμες και τα ρούχα προπόνησης, όσο και την επίσημη ενδυμασία για το Τόκιο.

Στην εκδήλωση που τίμησαν με την παρουσία τους, ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης και ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Γιώργος Μαυρωτάς παρέστη το μεγαλύτερο μέρος των αθλητών και των αθλητριών που έχουν ήδη προκριθεί και ο πρόεδρος της ΕΟΕ Σπύρος Καπράλος απευθυνόμενος σε αυτούς, είπε: «Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή γέμισε σήμερα με ελπίδες, τις ελπίδες ολόκληρου του έθνους μας για διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Ελπίδες οι οποίες ενσαρκώνονται σε εσάς, τις αθλήτριες και τους αθλητές που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός που ξεκινάει σε λίγες ημέρες στην ιαπωνική πρωτεύουσα. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνετε – όπως έχετε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν – και πάλι το καθήκον σας προσφέροντας στιγμές εθνικής υπερηφάνειας σε όλους τους Έλληνες, τόσο με τον αγώνα σας, όσο και με το ήθος και την παρουσία σας στο Τόκιο. Ήδη έχετε πετύχει την πρώτη νίκη με τη συμμετοχή σας, εκπληρώνοντας το μεγαλύτερο όνειρο που έχει στην καριέρα του ο κάθε αθλητής και είχα την τύχη να ζήσω κι εγώ δύο φορές. Αυτή η νίκη- πρόκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς επετεύχθη σε πραγματικά δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες.»

Επίσης αναφέρθηκε και στην στήριξη της ΕΟΕ προς τους αθλητές: «Η βοήθεια της ΕΟΕ αποτυπώνεται και από τα χρήματα που έχει διαθέσει τα δύο τελευταία χρόνια προς τις Αθλητικές Ομοσπονδίες και τους αθλητές για την Ολυμπιακή Προετοιμασία. Μόνο για τον τελευταίο ενάμισυ χρόνο, έχουμε καταβάλλει συνολικά 2 εκατομμύρια 700 χιλιάδες χωρίς να υπολογίζω και τα προηγούμενα χρόνια της προετοιμασίας. Αυτά τα χρήματα δόθηκαν για την πραγματοποίηση ταξιδιών στο εξωτερικό για αγώνες, για συμμετοχή σας σε καμπ προετοιμασίας εντός και εκτός Ελλάδας, για επιστημονική υποστήριξη, για προμήθεια αγωνιστικού και προπονητικού εξοπλισμού σας, αλλά και εφάπαξ σε εσάς, τους ίδιους τους αθλητές, όπως τα 10.000 ευρώ που αποφάσισε η Ολομέλεια να δίνονται σε κάθε αθλητή που εξασφαλίζει την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η στήριξη αυτή δεν θα είχε πραγματοποιηθεί χωρίς την βοήθεια των χορηγών της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής. Σε μία εποχή που η επιχορήγηση του Κράτους προς την ΕΟΕ διαρκώς μειώνεται, αυτοί ήταν εκεί για να βοηθήσουν έμπρακτα.»

Στο χαιρετισμό του ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, αποκάλυψε ότι θα δοθούν στην ΕΟΕ 565.000 ως μέρος της τακτικής επιχορήγησης ενώ θα δοθούν εκτάκτως και άλλα 700.000 ευρώ, για τα οποία αναμένεται άμεσα η έγκριση.

Χαιρετισμό απηύθυνε και ο αρχηγός της αποστολής Μιχάλης Φυσεvτζίδης που καθόταν στο πάνελ με τον υπαρχηγό της αποστολής Ιάκωβο Φιλιππούση και τον Γενικό Γραμματέα της ΕΟΕ Μανώλη Κολυμπάδη: «Μέχρι στιγμής είμαστε στους 68 αθλητές σε 19 αθλήματα, όπως είπε και ο Πρόεδρος, αριθμός που θα μεγαλώσει και άλλο καθώς θα οριστικοποιηθούν οι προκρίσεις στον στίβο. Μετά από δύο δύσκολα χρόνια λόγω της πανδημίας πιστεύω ότι ο αριθμός αυτός είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός καθώς τα εμπόδια και οι δυσκολίες που αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει ο ελληνικός αθλητισμός είναι πολλά και μεγάλα. Αξίζουν λοιπόν συγχαρητήρια, στους αθλητές, τους προπονητές τους αλλά και στους αθλητικούς παράγοντες για τις σκληρές προσπάθειες που κατέβαλαν για να φτάσουμε ως εδώ. Τόσο εγώ, όσο και όλοι οι συνεργάτες μου στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή όλο αυτό το διάστημα εργαστήκαμε σκληρά προκειμένου να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και να προετοιμάσουμε στον καλύτερο δυνατό βαθμό, την προετοιμασία της αποστολής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, μέχρι να μπούμε όλοι στο αεροπλάνο της επιστροφής και να γυρίσουμε με ασφάλεια στην πατρίδα».

Στους αθλητές μίλησαν και οι Ολυμπιονίκες, Αιμιλία Τσουλφά, Κατερίνα Στεφανίδη, Λευτέρης Πετρούνιας, Τάκης Μάντης και Παύλος Καγιαλής. Στο τέλος της εκδήλωσης συμβολικά, ο πρόεδρος της ΕΟΕ Σπύρος Καπράλος, παρέδωσε την ελληνική σημαία στον αρχηγό της αποστολής Μιχάλη Φυσεντζίδη.


πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Παραδοσιακό γλέντι στο Αμαριανό

ο Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Αμαριανού Πεδιάδος, σας προσκαλεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού, την Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011 και ώρα 21.30 μ.μ. Ελάτε να περάσουμε όλοι μαζί μια γνήσια κρητική βραδιά με παραδοσιακά φαγητά ψημένα στους ξυλόφουρνους του χωριού.  Με αφορμή το πανηγύρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, θα γιορτάσουμε στο χωριό μας, ανάβοντας τους Ξυλόφουρνους όλου του χωριού, για να φτιάξουν οι νοικοκυρές μας τα παραδοσιακά φαγητά και το φημισμένο εφτάζυμο ψωμί μας. Την ίδια ώρα οι νεαροί θα βρίσκονται στην πλατεία, για να στρώσουν την γραφική πλατεία, καθώς και την σκηνή πάνω στην παραδοσιακή στέρνα, όπου θα φιλοξενήσει το συγκρότημα του Κώστα Σαριδάκη. 

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ