Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τον 12ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας


Η Εθνική Τράπεζα ανακοινώνει την έναρξη του 12ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας του προγράμματος NBG Business Seeds.

Σκοπός του Διαγωνισμού είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις πρωτότυπες ιδέες, που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων και εφαρμογών, βασισμένων σε νέες τεχνολογίες, στην ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής διάστασης στο σχεδιασμό των προϊόντων και υπηρεσιών, στην εξάπλωση της χρήσης των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών και γενικότερα στην προώθηση της καινοτομίας στην Ελλάδα.

Πέρα από τη διαγωνιστική φάση και τη βράβευση των προτάσεων, έμφαση δίνεται από την Εθνική Τράπεζα στην υποστήριξη της υλοποίησης επιλεγμένων προτάσεων, οι οποίες έχουν διακριθεί, μέσα από τις δράσεις του προγράμματος (www.nbg.gr/nbgseeds). Σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και με φορείς στη Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο, εκπρόσωποι επιλεγμένων προτάσεων παρακολουθούν προγράμματα εκπαίδευσης, σε θέματα επιχειρηματικότητας και λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες και προϊόντα της Amazon και του Facebook και συνεργατών του Διαγωνισμού.

Επίσης, για την οικονομική στήριξη εταιρειών, προβλέπονται στοχευμένες δράσεις, σε συνεργασία με τον οργανισμό The People’s Trust, δράσεις δανεισμού και συμμετοχής στο μετοχικό τους κεφάλαιο, καθώς και δράσεις καθοδήγησης και δικτύωσης σε συνεργασία με τη Google, Amazon, Facebook, Microsoft, PriceWaterHouseCoopers (PwC), Accenture, Grant Thornton, Watson, Farley & Williams, Israel Advanced Technology Industries (IATI), Ελληνο-Αμερικάνικο Εμπορικό Επιμελητήριο, Census, ΜcKinsey και Endeavor Greece.

Το σύνολο των προτάσεων που συμμετέχουν καλούνται σε δράσεις ενημέρωσης, γνωριμίας και καθοδήγησης (mentoring) από τα έμπειρα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας και τους συνεργάτες του προγράμματος KEMEΛ, Ίδρυμα Ωνάση, Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, (HIGGS) Higher Incubator Giving Growth & Sustainability, Οικοσύστημα Καινοτομίας και Πολιτισμού Θεσσαλονίκης (ΟΚ!Τhess), CapsuleT, H2B Hub, ΕΙΤ Climate-Kic Hub Greece, InnoEnergy και KiNNO, Bayer και Όμιλο ΟΤΕ.

Οι πρωτότυπες προτάσεις, που θα υποβληθούν στο πλαίσιο του 12ου Διαγωνισμού, θα πρέπει να αφορούν σε μια από τις ακόλουθες τρεις θεματικές ενότητες:

1. Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα (fintech, deeptech, technology, τουρισμός, υγεία, κ.α)
2. Περιβάλλον και τεχνολογία (Ενέργεια, κλιματική αλλαγή, αγροδιατροφή κ.α)
3. Πολιτισμός και τεχνολογία (πολιτιστική και κοινωνική επιχειρηματικότητα κ.α)

Στο πλαίσιο του Διαγωνισμού οι τέσσερις πρώτες ιδέες, που θα βραβευθούν, θα λάβουν τα ποσά των €20.000, €10.000, €6.000 και €4.000 αντίστοιχα, κατόπιν αξιολόγησης από Καθηγητές Πανεπιστημίου και στελέχη της Εθνικής Τράπεζας.

Η υποβολή των προτάσεων πραγματοποιείται από την Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021 και θα διαρκέσει μέχρι την Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021 στις 15:00μμ.

Πληροφορίες για τον διαγωνισμό μπορείτε να βρείτε εδώ.

Για να υποβάλετε την πρότασή σας στο 12ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας πατήστε εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.