Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Three Cents: Η εταιρεία που κέρδισε την αγορά με τις μπουρμπουλήθρες της



Γράφει η Δανάη Μαραγκουδάκη

Όλα ξεκίνησαν από ένα σεμινάριο για την… μπουρμπουλήθρα, διηγείται ο Γιώργος Μπάγκος ένας εκ των ιδρυτών των Three Cents. "Είχαμε πάει το 2011 σε ένα bar show στην Νέα Ορλεάνη με τον Γιώργο Τσιρίκο όπου συναντήσαμε έναν χημικό και μπάρμαν, τον Darcy O'Neil, ο οποίος είναι "ειδικός” στην μπουρμπουλήθρα. Μετά απ’ αυτό το σεμινάριο και με βάση το βιβλίο του O'Neil αρχίσαμε να πειραματιζόμαστε”, εξηγεί.

Μετά το ταξίδι στην Αμερική οι δυο φίλοι ξεκίνησαν να φτιάχνουν τις δικές τους σόδες. Εκείνη την περίοδο ο Γιώργος Μπάγκος με τον Δημήτρη Νταφόπουλο δούλευαν σε ένα tequila bar, στο Dos Agaves, όπου για να φτιάξουν το αυθεντικό μεξικάνικο κοκτέιλ Paloma χρειαζόντουσαν grapefruit soda η οποία όμως δεν υπήρχε στην Ευρώπη. Πλέον ήξεραν να φτιάχνουν σόδες οπότε αποφάσισαν να φτιάξουν τη δική τους.

Πριν λίγες μέρες, στις 22 Μαΐου, ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Paloma που έκανε την (μαζική) εμφάνισή της στη χώρα μας πριν από λίγα χρόνια. Μεταξύ άλλων σημαντικό ρόλο έπαιξε και η δουλειά των Three Cents και πιο συγκεκριμένα της pink grapefruit soda που μαζί με την τεκίλα και λίγο λάιμ φτιάχνουν το διάσημο κοκτέιλ.

"Η τέλεια καταιγίδα"

"Στη συνέχεια επιστρέφει και ο Γιώργος Τσιρίκος από το Λονδίνο όπου δούλευε και ο Δημήτρης Νταφόπουλος αρχίζει να εργάζεται στην εταιρεία διανομής του Βασίλη Καλαντζή”, λέει ο Γιώργος Μπάγκος.

Με αυτή την "τέλεια καταιγίδα” συναντήθηκαν οι τέσσερις και το 2014 αποφασίζουν ότι τα long drinks και η ανάγκη για premium beverages έχει πολύ μέλλον. Η πρώτη εμφιάλωση έγινε στην περίφημη pink grapefruit soda και η εταιρεία άρχισε να βγάζει τον ένα κωδικό μετά τον άλλον. Αυτή τη στιγμή στην αγορά κυκλοφορούν από τα Three Cents: Pink Grapefruit Soda, Mandarin & Bergamot Soda, Cherry Soda, Sparkling Lemonade, Ginger Beer, Tonic Water, Dry Tonic, Aegean Tonic, Lemon Tonic, Two Cents Plain και μέσα στις επόμενες ημέρες λανσαρίζονται Pink Grapefruit Soda Zero Sugar, Mandarin & Bergamot Soda Zero Sugar, Cherry Soda Zero Sugar, Tonic Water Zero Sugar και Pineapple Soda.

"Η ιστορία των Three Cents είναι λίγο σαν παραμύθι για μας”, λέει ο πιο έμπειρος της ομάδας Βασίλης Καλαντζής και συνεχίζει: "Ωστόσο δεν είχε ποτέ κακούς λύκους και δράκους. Τα πράγματα μάς πήγαν ευνοϊκά. Ακόμα και το timing ίδρυσης της εταιρείας συνέπεσε με την αρχή της τάσης των mixers. Όταν είχαμε πάει στο πρώτο BCB (Bar Convent Berlin) στο Βερολίνο ήμασταν ελάχιστες εταιρείες με mixers. Το 2019 ήταν 40-50”.

"Η φιλοσοφία των Three Cents είναι να μπορείς να φτιάξεις σπίτι σου με δύο υλικά ένα πολύ ωραίο ποτό. Χωρίς να χρειάζεται γνώσεις, να μπορείς να πιεις ένα πολύ ωραίο ποτό”, προσθέτει.

"Two Cents Plain” έλεγαν στις ΗΠΑ όταν ζητούσαν κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης του 1929 ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό. Κόστιζε δύο σεντς και αν κάποιος ήθελε να έχει κάποια γεύση έπρεπε να πληρώσει ένα ακόμα σεντ. Έτσι προέκυψε το όνομα της εταιρείας που πλέον μετρά 7 χρόνια ζωής.

Η ομάδα των Three Cents βρίσκεται μέσα στον κόσμο των μπαρ, είναι μέλος της κοινότητας κι αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που τα προϊόντα της έχουν μεγάλη αποδοχή από τους βασικούς πρωταγωνιστές της αγοράς, τους bartenders. "Για μας δεν έχει αλλάξει κάτι και πιστεύω πως και η κοινότητα μάς βλέπει όπως μας έβλεπε”, αναφέρει ο Βασίλης Καλαντζής.

Στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας συμμετέχουν οι Λάμπρος Παπακωνσταντίνου, Ιωάννης Αρτινός, Βασίλης Καλαντζής, Δαμιανός Παπακωνσταντίνου, Δημήτριος Νταφόπουλος. Αναπληρωματικά μέλη επίσης είναι οι Γιώργος Μπάγκος και Γιώργος Τσιρίκος.

Είσοδος σε σούπερ μάρκετ και νέες αγορές.

Η "έφοδος” των Three Cents στη λιανική παρότι και νωρίτερα υπήρχε μια μικρή παρουσία στα ράφια των καταστημάτων. Η εταιρεία Three Cents επέλεξε πρώτα να "δοκιμαστεί” στην χονδρική και σε δεύτερο χρόνο να μπει στη λιανική.

"Την απόφαση την πήραμε μέσα στην πανδημία”, λέει ο Β. Καλαντζής και συμπληρώνει: "Παρουσία στα σούπερ μάρκετ αρχίσαμε να έχουμε μετά το καλοκαίρι του 2020”.

"Το brand μας μπήκε σχετικά "εύκολα” σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες και αυτό μας βοήθησε να δίνουμε μεν μεγάλο βάρος στην Ελλάδα αλλά ταυτόχρονα να κοιτάζουμε πολύ και προς το εξωτερικό”, σημειώνει ο Β. Καλαντζής σχετικά με την παρουσία της εταιρείας σε ξένες αγορές.

Η εταιρεία Three Cents, η οποία έκανε τζίρο 5,6 εκατ. ευρώ το 2019, βρίσκεται σε 34 χώρες, κυρίως στην Ευρώπη αλλά έχει παρουσία και σε Αμερική και Ασία. Από τις ευρωπαϊκές χώρες οι πιο "δυνατές” είναι η Ιταλία και οι χώρες της Σκανδιναβίας.

Σχετικά με τα σχέδια της εταιρείας, ο Δαμιανός Παπακωνσταντίνου από την Virtus International Partners τόνισε: "Για την ώρα ο μεγάλος όγκος πωλήσεων γίνεται στην Ελλάδα. Εμείς θα θέλαμε να μεγαλώσει η εταιρεία και να αυξηθεί το κομμάτι των εξαγωγών. Έχουμε στοχεύσει κάποιες χώρες στην Ευρώπη και γι’ αυτό προσλάβαμε κι έναν Γάλλο συνάδελφο που θα "τρέχει” τις αγορές σε Γαλλία, Κάτω Χώρες και Σκανδιναβία. Προσπαθούμε παράλληλα να βελτιστοποιήσουμε το δίκτυο διανομής, ενώ επόμενος στόχος είναι να μπούμε και στη λιανική στο εξωτερικό”.

Η Virtus και ο Όμιλος IDEAL

Τον Ιανουάριο του 2020 το επενδυτικό fund Virtus South European Fund, διαχειριστής του οποίου είναι η Virtus International Partners δίνοντας χώρο για μεγαλύτερη ανάπτυξη της εταιρείας.

Η Virtus International Partners, διαχειρίστρια του Virtus South European Fund, μετά την συμμετοχή της στα πολυκαταστήματα Αttica, αλλά και στην ASTIR Vitogiannis Α.Ε. το 2017, απέκτησε το 51% της εταιρείας ESM Effervescent Sodas Management Ltd., μητρική της Three Cents Limited (UK).

Στα μέσα Μαΐου 2021 ο Όμιλος IDEAL η οποία θα αποκτήσει το 47,78% του ομίλου. Μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου ο Όμιλος IDEAL προχώρησε στην ενσωμάτωση στο χαρτοφυλάκιό του των εταιρειών Astir Vitogiannis και Three Cents. "Με το deal αυτό στην καθημερινότητά μας δεν θα αλλάξει κάτι”, σημείωσε ο Δαμιανός Παπακωνσταντίνου και πρόσθεσε: "Σαφώς θα υπάρχει μια μεγαλύτερη διαδικασία reporting καθώς η μητρική εταιρεία θα είναι πλέον εισηγμένη και θα βελτιωθεί το περιβάλλον εργασίας, αλλά θα είμαστε πλέον μέλος ενός μεγάλου ομίλου εκμεταλλευόμενοι τις συνέργειες που προκύπτουν”.

Όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη, "το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου IDEAL αποφάσισε να προτείνει την μέσω αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου εισφορά του συνόλου (100%) των μετοχών των εταιρειών S.I.C.C. Holding Limited (SICC) και ESM Effervescent Sodas Management Limited (ESM), ενσωματώνοντας με τον τρόπο αυτό πλήρως τις εταιρείες Astir Vitogiannis και Three Cents στον Όμιλο”.

Οι υφιστάμενοι μέτοχοι και οι διοικήσεις των εταιρειών αυτών καθώς και οι διοικήσεις των υφιστάμενων θυγατρικών της IDEAL, οι οποίες έχουν επιτυχημένο παρελθόν και αποτελέσματα, συνεχίζουν απρόσκοπτα τη διοίκηση των συγκεκριμένων εταιρειών, συνεισφέροντας παράλληλα στην περαιτέρω αύξηση της αξίας του συνολικού εγχειρήματος. Ταυτόχρονα, προστίθεται και η επενδυτική και διοικητική ομάδα της Virtus, η οποία μέχρι στιγμής είχε την εποπτεία της ανάπτυξης των δύο εταιρειών.

"Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές στη ζωή", ανέφερε τέλος ο Βασίλης Καλαντζής. "Την ίδια στιγμή όμως μπορούν να επιτευχθούν τα πάντα, όσο τετριμένο κι αν ακούγεται. Σίγουρα σημαντικό είναι να έχεις και τύχη. Ούτε εμείς είχαμε καταλάβει που μπορούμε να φτάσουμε. Πάλευες κάτι, το κατάφερνες και πήγαινες στο επόμενο. Ίσως είχαμε μια κάποια άγνοια κινδύνου, ωστόσο σ’ όλα αυτά που κάναμε περάσαμε πολύ ωραία".



Πηγή: www.capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...