Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η SUNLIGHT αναλαμβάνει δράση για έναν βιώσιμο πλανήτη


Η κρίση της COVID-19 μετατόπισε το παγκόσμιο ενδιαφέρον στον τομέα της υγείας και έδειξε, με τον πιο εμφατικό τρόπο, πόσο ευάλωτος είναι ο άνθρωπος απέναντι σε παγκόσμιες απειλές, όπως μία πανδημία. Ταυτόχρονα αποτέλεσε και ένα σήμα κινδύνου για την ανθρωπότητα και τη σχέση της με το περιβάλλον. Μια σχέση που δοκιμάζεται από βαριά «υποκείμενα νοσήματα», συνέπεια μιας συνολικής περιβαλλοντικής κρίσης.

Ολοένα και περισσότερο, σήμερα, αναγνωρίζουμε ότι χρειαζόμαστε υγιέστερες πόλεις, καθαρότερο αέρα και ένα περιβάλλον που συμβάλλει στη διατήρηση του βιοτικού επιπέδου των ανθρώπων και δημιουργεί βιώσιμες κοινότητες. Έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος διαπιστώνει ότι οι πράσινες αστικές περιοχές αυξάνουν την ανθεκτικότητα των πόλεων, διατηρώντας την ευημερία στους πληθυσμούς, ενώ, παράλληλα, επιτρέπουν τη φυσική απόσταση μεταξύ των ανθρώπων. Αντίθετα, τα διαταραγμένα οικοσυστήματα είναι πιο ευάλωτα και έχουν περιορισμένη μόνο ικανότητα να αντιμετωπίζουν ακραία συμβάντα και νέες νόσους.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η ασιατική θυμοσοφία που υποστηρίζει ότι «η καλύτερη χρονική στιγμή να φυτέψεις ένα δέντρο είναι 20 χρόνια πριν, η επόμενη καλύτερη στιγμή είναι τώρα», γίνεται πιο επίκαιρη από ποτέ. Στην προσπάθεια για ένα ολιστικό στρατηγικό σχέδιο μετάβασης σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία και μια αειφόρο και κοινωνικά δίκαιη ανάπτυξη, οι επιχειρήσεις δεν μπορεί παρά να έχουν κομβικό ρόλο.

Ορισμένες ελληνικές εταιρείες έχουν πλήρως αντιληφθεί αυτό τον ρόλο. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα αποτελεί η SUNLIGHT, μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες παραγωγής βιομηχανικών μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας. Με οδηγό τις αξίες της και έχοντας ως προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος, η SUNLIGHT, μέλος του Ομίλου Olympia, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εθνικού στρατηγικού σχεδίου μετάβασης σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία.

1.600 δέντρα-187.200 κιλά οξυγόνου ετησίως
Η SUNLIGHT, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Green Mission, δεσμεύεται να προσφέρει δύο δέντρα προς φύτευση για κάθε έναν τόνο μπαταριών που ανακυκλώνει στη μονάδα της Κομοτηνής. Υπολογίζεται ότι για 800 τόνους μπαταριών, που συλλέγει και ανακυκλώνει κάθε χρόνο μέσω του προγράμματος Green Mission, ο οργανισμός και οι άνθρωποι της εταιρείας θα φυτέψουν τουλάχιστον 1.600 δέντρα. Δέντρα που αντιστοιχούν σε περίπου 187.200 κιλά οξυγόνου ετησίως και απορρόφηση 35.200 κιλά διοξειδίου του άνθρακα.

Οι δενδροφυτεύσεις θα πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο του 2021 και την άνοιξη του 2022 σε όλη την Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης και της Κομοτηνής. Έρχονται, δε, να ενισχύσουν τους ισχυρούς δεσμούς που διατηρεί η εταιρεία με την τοπική κοινωνία, μέσα από τις δύο παραγωγικές της μονάδες σε αυτές τις περιοχές.

Η εταιρεία, μέσω της περιβαλλοντικής της πρωτοβουλίας Green Mission, ανανεώνει και εμπλουτίζει διαρκώς τις περιβαλλοντικές της δράσεις. Αποδεικνύει έτσι έμπρακτα την προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τις αρχές της κυκλικής οικονομίας.

Αειφόρος και κοινωνικά δίκαιη ανάπτυξη
Το Green Mission είναι μία περιβαλλοντική πρωτοβουλία δεκάδων επιχειρήσεων, από διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους, φορείς και οργανισμούς, που έχουν ως κοινό όραμα να συνεισφέρουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Τα μέλη του δεσμεύονται για τη σωστή ανακύκλωση του αποβλήτου μπαταρίας μολύβδου–οξέως, η οποία μπορεί να φθάσει σε ποσοστό το 95%, με την τεχνολογία αιχμής που είναι σήμερα διαθέσιμη.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η SUNLIGHT συνεργάζεται με τον παγκόσμιο Μη-Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό «we4all», που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει έμπρακτα τον πλανήτη και να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους.

Από το 2015 που λειτουργεί η μονάδα ανακύκλωσης Sunlight Recycling έως και σήμερα, η SUNLIGHT έχει συλλέξει και ανακυκλώσει περισσότερους από 108.000 τόνους παλαιών μπαταριών και άλλων ανακυκλώσιμων υλικών, στις εγκαταστάσεις της Κομοτηνής. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει ήδη, μέσω του νέου υπερσύγχρονου ερευνητικού κέντρου λιθίου, τη μελέτη για την ανακύκλωση μπαταριών και την ελαχιστοποίηση των επικίνδυνων στερεών αποβλήτων λιθίου.


πηγή: www.protothema.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη