Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η SUNLIGHT αναλαμβάνει δράση για έναν βιώσιμο πλανήτη


Η κρίση της COVID-19 μετατόπισε το παγκόσμιο ενδιαφέρον στον τομέα της υγείας και έδειξε, με τον πιο εμφατικό τρόπο, πόσο ευάλωτος είναι ο άνθρωπος απέναντι σε παγκόσμιες απειλές, όπως μία πανδημία. Ταυτόχρονα αποτέλεσε και ένα σήμα κινδύνου για την ανθρωπότητα και τη σχέση της με το περιβάλλον. Μια σχέση που δοκιμάζεται από βαριά «υποκείμενα νοσήματα», συνέπεια μιας συνολικής περιβαλλοντικής κρίσης.

Ολοένα και περισσότερο, σήμερα, αναγνωρίζουμε ότι χρειαζόμαστε υγιέστερες πόλεις, καθαρότερο αέρα και ένα περιβάλλον που συμβάλλει στη διατήρηση του βιοτικού επιπέδου των ανθρώπων και δημιουργεί βιώσιμες κοινότητες. Έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος διαπιστώνει ότι οι πράσινες αστικές περιοχές αυξάνουν την ανθεκτικότητα των πόλεων, διατηρώντας την ευημερία στους πληθυσμούς, ενώ, παράλληλα, επιτρέπουν τη φυσική απόσταση μεταξύ των ανθρώπων. Αντίθετα, τα διαταραγμένα οικοσυστήματα είναι πιο ευάλωτα και έχουν περιορισμένη μόνο ικανότητα να αντιμετωπίζουν ακραία συμβάντα και νέες νόσους.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η ασιατική θυμοσοφία που υποστηρίζει ότι «η καλύτερη χρονική στιγμή να φυτέψεις ένα δέντρο είναι 20 χρόνια πριν, η επόμενη καλύτερη στιγμή είναι τώρα», γίνεται πιο επίκαιρη από ποτέ. Στην προσπάθεια για ένα ολιστικό στρατηγικό σχέδιο μετάβασης σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία και μια αειφόρο και κοινωνικά δίκαιη ανάπτυξη, οι επιχειρήσεις δεν μπορεί παρά να έχουν κομβικό ρόλο.

Ορισμένες ελληνικές εταιρείες έχουν πλήρως αντιληφθεί αυτό τον ρόλο. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα αποτελεί η SUNLIGHT, μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες παραγωγής βιομηχανικών μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας. Με οδηγό τις αξίες της και έχοντας ως προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος, η SUNLIGHT, μέλος του Ομίλου Olympia, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εθνικού στρατηγικού σχεδίου μετάβασης σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία.

1.600 δέντρα-187.200 κιλά οξυγόνου ετησίως
Η SUNLIGHT, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Green Mission, δεσμεύεται να προσφέρει δύο δέντρα προς φύτευση για κάθε έναν τόνο μπαταριών που ανακυκλώνει στη μονάδα της Κομοτηνής. Υπολογίζεται ότι για 800 τόνους μπαταριών, που συλλέγει και ανακυκλώνει κάθε χρόνο μέσω του προγράμματος Green Mission, ο οργανισμός και οι άνθρωποι της εταιρείας θα φυτέψουν τουλάχιστον 1.600 δέντρα. Δέντρα που αντιστοιχούν σε περίπου 187.200 κιλά οξυγόνου ετησίως και απορρόφηση 35.200 κιλά διοξειδίου του άνθρακα.

Οι δενδροφυτεύσεις θα πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο του 2021 και την άνοιξη του 2022 σε όλη την Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης και της Κομοτηνής. Έρχονται, δε, να ενισχύσουν τους ισχυρούς δεσμούς που διατηρεί η εταιρεία με την τοπική κοινωνία, μέσα από τις δύο παραγωγικές της μονάδες σε αυτές τις περιοχές.

Η εταιρεία, μέσω της περιβαλλοντικής της πρωτοβουλίας Green Mission, ανανεώνει και εμπλουτίζει διαρκώς τις περιβαλλοντικές της δράσεις. Αποδεικνύει έτσι έμπρακτα την προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τις αρχές της κυκλικής οικονομίας.

Αειφόρος και κοινωνικά δίκαιη ανάπτυξη
Το Green Mission είναι μία περιβαλλοντική πρωτοβουλία δεκάδων επιχειρήσεων, από διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους, φορείς και οργανισμούς, που έχουν ως κοινό όραμα να συνεισφέρουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Τα μέλη του δεσμεύονται για τη σωστή ανακύκλωση του αποβλήτου μπαταρίας μολύβδου–οξέως, η οποία μπορεί να φθάσει σε ποσοστό το 95%, με την τεχνολογία αιχμής που είναι σήμερα διαθέσιμη.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η SUNLIGHT συνεργάζεται με τον παγκόσμιο Μη-Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό «we4all», που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει έμπρακτα τον πλανήτη και να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους.

Από το 2015 που λειτουργεί η μονάδα ανακύκλωσης Sunlight Recycling έως και σήμερα, η SUNLIGHT έχει συλλέξει και ανακυκλώσει περισσότερους από 108.000 τόνους παλαιών μπαταριών και άλλων ανακυκλώσιμων υλικών, στις εγκαταστάσεις της Κομοτηνής. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει ήδη, μέσω του νέου υπερσύγχρονου ερευνητικού κέντρου λιθίου, τη μελέτη για την ανακύκλωση μπαταριών και την ελαχιστοποίηση των επικίνδυνων στερεών αποβλήτων λιθίου.


πηγή: www.protothema.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...