Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η SUNLIGHT αναλαμβάνει δράση για έναν βιώσιμο πλανήτη


Η κρίση της COVID-19 μετατόπισε το παγκόσμιο ενδιαφέρον στον τομέα της υγείας και έδειξε, με τον πιο εμφατικό τρόπο, πόσο ευάλωτος είναι ο άνθρωπος απέναντι σε παγκόσμιες απειλές, όπως μία πανδημία. Ταυτόχρονα αποτέλεσε και ένα σήμα κινδύνου για την ανθρωπότητα και τη σχέση της με το περιβάλλον. Μια σχέση που δοκιμάζεται από βαριά «υποκείμενα νοσήματα», συνέπεια μιας συνολικής περιβαλλοντικής κρίσης.

Ολοένα και περισσότερο, σήμερα, αναγνωρίζουμε ότι χρειαζόμαστε υγιέστερες πόλεις, καθαρότερο αέρα και ένα περιβάλλον που συμβάλλει στη διατήρηση του βιοτικού επιπέδου των ανθρώπων και δημιουργεί βιώσιμες κοινότητες. Έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος διαπιστώνει ότι οι πράσινες αστικές περιοχές αυξάνουν την ανθεκτικότητα των πόλεων, διατηρώντας την ευημερία στους πληθυσμούς, ενώ, παράλληλα, επιτρέπουν τη φυσική απόσταση μεταξύ των ανθρώπων. Αντίθετα, τα διαταραγμένα οικοσυστήματα είναι πιο ευάλωτα και έχουν περιορισμένη μόνο ικανότητα να αντιμετωπίζουν ακραία συμβάντα και νέες νόσους.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η ασιατική θυμοσοφία που υποστηρίζει ότι «η καλύτερη χρονική στιγμή να φυτέψεις ένα δέντρο είναι 20 χρόνια πριν, η επόμενη καλύτερη στιγμή είναι τώρα», γίνεται πιο επίκαιρη από ποτέ. Στην προσπάθεια για ένα ολιστικό στρατηγικό σχέδιο μετάβασης σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία και μια αειφόρο και κοινωνικά δίκαιη ανάπτυξη, οι επιχειρήσεις δεν μπορεί παρά να έχουν κομβικό ρόλο.

Ορισμένες ελληνικές εταιρείες έχουν πλήρως αντιληφθεί αυτό τον ρόλο. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα αποτελεί η SUNLIGHT, μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες παραγωγής βιομηχανικών μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας. Με οδηγό τις αξίες της και έχοντας ως προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος, η SUNLIGHT, μέλος του Ομίλου Olympia, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εθνικού στρατηγικού σχεδίου μετάβασης σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία.

1.600 δέντρα-187.200 κιλά οξυγόνου ετησίως
Η SUNLIGHT, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Green Mission, δεσμεύεται να προσφέρει δύο δέντρα προς φύτευση για κάθε έναν τόνο μπαταριών που ανακυκλώνει στη μονάδα της Κομοτηνής. Υπολογίζεται ότι για 800 τόνους μπαταριών, που συλλέγει και ανακυκλώνει κάθε χρόνο μέσω του προγράμματος Green Mission, ο οργανισμός και οι άνθρωποι της εταιρείας θα φυτέψουν τουλάχιστον 1.600 δέντρα. Δέντρα που αντιστοιχούν σε περίπου 187.200 κιλά οξυγόνου ετησίως και απορρόφηση 35.200 κιλά διοξειδίου του άνθρακα.

Οι δενδροφυτεύσεις θα πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο του 2021 και την άνοιξη του 2022 σε όλη την Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης και της Κομοτηνής. Έρχονται, δε, να ενισχύσουν τους ισχυρούς δεσμούς που διατηρεί η εταιρεία με την τοπική κοινωνία, μέσα από τις δύο παραγωγικές της μονάδες σε αυτές τις περιοχές.

Η εταιρεία, μέσω της περιβαλλοντικής της πρωτοβουλίας Green Mission, ανανεώνει και εμπλουτίζει διαρκώς τις περιβαλλοντικές της δράσεις. Αποδεικνύει έτσι έμπρακτα την προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τις αρχές της κυκλικής οικονομίας.

Αειφόρος και κοινωνικά δίκαιη ανάπτυξη
Το Green Mission είναι μία περιβαλλοντική πρωτοβουλία δεκάδων επιχειρήσεων, από διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους, φορείς και οργανισμούς, που έχουν ως κοινό όραμα να συνεισφέρουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Τα μέλη του δεσμεύονται για τη σωστή ανακύκλωση του αποβλήτου μπαταρίας μολύβδου–οξέως, η οποία μπορεί να φθάσει σε ποσοστό το 95%, με την τεχνολογία αιχμής που είναι σήμερα διαθέσιμη.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η SUNLIGHT συνεργάζεται με τον παγκόσμιο Μη-Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό «we4all», που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει έμπρακτα τον πλανήτη και να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους.

Από το 2015 που λειτουργεί η μονάδα ανακύκλωσης Sunlight Recycling έως και σήμερα, η SUNLIGHT έχει συλλέξει και ανακυκλώσει περισσότερους από 108.000 τόνους παλαιών μπαταριών και άλλων ανακυκλώσιμων υλικών, στις εγκαταστάσεις της Κομοτηνής. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει ήδη, μέσω του νέου υπερσύγχρονου ερευνητικού κέντρου λιθίου, τη μελέτη για την ανακύκλωση μπαταριών και την ελαχιστοποίηση των επικίνδυνων στερεών αποβλήτων λιθίου.


πηγή: www.protothema.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...