Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως η τεχνολογία άλλαξε τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας


Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας τα τελευταία χρόνια. Αυτό συνέβη σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, που μας δίνεται η εντύπωση πως η βιομηχανία της ψυχαγωγίας είχε ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο πριν μια εικοσαετία. Αυτά αποτελούν φανταστικά νέα για τους απανταχού καταναλωτές και πελάτες του περιεχομένου της ψυχαγωγίας και της διασκέδασης. Θα έλεγε κανείς πως έχουμε “ταξιδέψει στο χρόνο” και πλέον ζούμε σε ένα ολοκληρωτικά τεχνολογικό περιβάλλον. Με την ανακάλυψη του μέσου της τηλεόρασης και την ενσωμάτωσή του στη ζωή των νοικοκυριών, είχε γίνει το πρώτο καθοριστικό βήμα για την εξάπλωση της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας και των τεχνών. Αυτή η ηλεκτρονική συσκευή, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μέχρι τότε βίωναν την εμπειρία της ψυχαγωγίας. Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν κινούμενα σχέδια, ενώ οι ενήλικες μπορούσαν να παρακολουθήσουν τις διάφορες σαπουνόπερες και το καθημερινό δελτίο ειδήσεων το βράδυ. Μετά ακολούθησε η ίδρυση της καλωδιακής τηλεόρασης, όπου όλοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα της επιλογής τους. Ταινίες, reality shows, αθλητικά γεγονότα κλπ., έκαναν τη ζωή των ανθρώπων πιο ευχάριστη αλλά και πιο εύκολη. Σήμερα διαθέτουμε πλατφόρμες όπως το Netflix, το Hulu, το Amazon Prime και διάφορα άλλα προγράμματα παροχής υπηρεσιών βίντεο, που μπορούμε να παρακολουθήσουμε ό,τι θέλουμε, όποτε το θέλουμε. Υπάρχει ένας τεράστιος και αχανής κόσμος ψυχαγωγίας που μας προσφέρει ένα μεγάλο εύρος επιλογών. Ζούμε σε μια εποχή όπου είναι αδύνατη η έλλειψη οποιασδήποτε πηγής ψυχαγωγίας. Ακόμα και στις συσκευές των smartphones μας, μπορούμε να μεταφέρουμε οποιαδήποτε ταινία ή τηλεοπτικό πρόγραμμα επιθυμούμε, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να ψυχαγωγούμαστε κάτω υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Με απλά λόγια, όλο αυτό το διάστημα, παρακολουθούμε την τεχνολογία να αλλάζει ριζικά τον τρόπο ψυχαγωγίας όπως τον ξέραμε.

Κινηματογράφος
Δεν έχει καμία απολύτως σημασία για το ποιες θα είναι οι τιμές των εισιτηρίων σήμερα, γιατί αυτό που πραγματικά θα βιώσουμε μέσα στην αίθουσα ενός κινηματογράφου, θα είναι πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό απ’ οποιαδήποτε άλλο μέσο. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στις σύγχρονες αίθουσες προσφέρει μια ευκρινή τρισδιάστατη εικόνα με ακριβή ποιότητα και πιο ρεαλιστικά εφέ. Στη συνέχεια, υπάρχει και η κατηγορία των IMAX αιθουσών για τη μέγιστη κινηματογραφική εμπειρία παρέχοντας σας ποιότητα και ήχο εικόνας που σας μεταφέρει στην ίδια την ταινία. Το μόνο που μένει να κάνεις είναι να επιλέξεις την επόμενη κατάλληλη ταινία για ενήλικες που αξίζει το χρόνο σου. Όλα αυτά βέβαια υλοποιήθηκαν με την έλευση των σύγχρονων εφαρμογών τεχνολογίας. Με σιγουριά μπορούμε να πούμε λοιπόν, πως η τεχνολογία άλλαξε καθοριστικά το πρόσωπο της κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Μουσική
Όταν κάνουμε λόγο για ψυχαγωγία, πώς μπορούμε να παραλείψουμε τη μουσική βιομηχανία; Η μουσική βιομηχανία ήταν μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες ψυχαγωγίας που ένιωσε τον “άνεμο” της τεχνολογικής αλλαγής από πολύ νωρίς. Ίσως ακόμα θυμάστε εκείνα τα χρόνια που καθόσασταν μπροστά από το στερεοφωνικό σας σύστημα, ακούγοντας το αγαπημένο σας άλμπουμ σε φυσική μορφή, το οποίο το είχατε αγοράσει από ένα μουσικό κατάστημα της εποχής. Φυσικά αναφερόμαστε σε μια εποχή που δεν υπήρχε το διαδίκτυο και οι μουσικές λίστες φτιάχνονταν σε πραγματικά mixtapes. Η τεχνολογία έχει αλλάξει τόσο πολύ από τότε, όπου σήμερα ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να ακούσει κάποιος την αγαπημένη του μουσική, είναι μέσω της λειτουργίας streaming από κάποια online πλατφόρμα. Υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που το καθιστούν αυτό δυνατό, όπως είναι η πλατφόρμα του Spotify. Μπορείτε να ακούσετε μουσική ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε μέσω ακουστικών σας ή χρησιμοποιώντας ένα ηχείο Bluetooth. Μπορείτε να μεταφέρετε τα ακουστικά, τα ηχεία στην τσέπη σας ή μαζί σας καθώς έχουν κατασκευαστεί για εύκολη μεταφορά και κίνηση. Αυτή η τεράστια αλλαγή συνέβη για ακόμη μια φορά λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας και των καινούργιων αναγκών που αυτή δημιούργησε.

Gaming
Η λέξη ψυχαγωγία αποτελεί συνώνυμο της λέξης διασκέδασης. Και επειδή διασκέδαση χωρίς παιχνίδι δεν μπορεί να υπάρξει, έτσι και οι αλλαγές που επήλθαν και στη βιομηχανία του gaming από την εξέλιξη της τεχνολογίας, ήταν αναπόφευκτες. Το gaming έχει τη μαγική ικανότητα να μεταφέρει το χρήστη σε έναν ιδεατό κόσμο, όπου η ψυχαγωγία και η διασκέδαση πηγαίνουν χέρι-χέρι. Δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να εισχωρήσει στον κόσμο του gaming, πρωταγωνιστώντας σε ιστορίες φαντασίας που έχουν την ικανότητα να τον κρατήσουν απασχολημένο για ώρες ασταμάτητου παιχνιδιού. Φυσικά όλη αυτή η τεχνολογική πρόοδος που παρατηρήθηκε βελτίωσε ακόμα περισσότερη τη συνολική gaming εμπειρία και έδωσε ακόμα περισσότερες επιλογές στους χρήστες. Πλέον τα videogames δεν αποτελούν αποκλειστικό δικαίωμα των κονσολών και των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τη σημερινή εποχή κάποιος χρήστης, μπορεί από την συσκευή του κινητού του να απολαύσει υπερσύγχρονα παιχνίδια, που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα παιχνίδια της κονσόλας: παιχνίδια γρίφων, δράσης, περιπέτειας αλλά και εκατοντάδες τυχερά παιχνίδια σε πλατφόρμες online casino. Συγκεκριμένα η δημοτικότητα αυτών των παιχνιδιών έχει σημειώσει τεράστια άνοδο.



Πηγή: frapress.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.