Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως η τεχνολογία άλλαξε τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας


Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας τα τελευταία χρόνια. Αυτό συνέβη σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, που μας δίνεται η εντύπωση πως η βιομηχανία της ψυχαγωγίας είχε ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο πριν μια εικοσαετία. Αυτά αποτελούν φανταστικά νέα για τους απανταχού καταναλωτές και πελάτες του περιεχομένου της ψυχαγωγίας και της διασκέδασης. Θα έλεγε κανείς πως έχουμε “ταξιδέψει στο χρόνο” και πλέον ζούμε σε ένα ολοκληρωτικά τεχνολογικό περιβάλλον. Με την ανακάλυψη του μέσου της τηλεόρασης και την ενσωμάτωσή του στη ζωή των νοικοκυριών, είχε γίνει το πρώτο καθοριστικό βήμα για την εξάπλωση της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας και των τεχνών. Αυτή η ηλεκτρονική συσκευή, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μέχρι τότε βίωναν την εμπειρία της ψυχαγωγίας. Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν κινούμενα σχέδια, ενώ οι ενήλικες μπορούσαν να παρακολουθήσουν τις διάφορες σαπουνόπερες και το καθημερινό δελτίο ειδήσεων το βράδυ. Μετά ακολούθησε η ίδρυση της καλωδιακής τηλεόρασης, όπου όλοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα της επιλογής τους. Ταινίες, reality shows, αθλητικά γεγονότα κλπ., έκαναν τη ζωή των ανθρώπων πιο ευχάριστη αλλά και πιο εύκολη. Σήμερα διαθέτουμε πλατφόρμες όπως το Netflix, το Hulu, το Amazon Prime και διάφορα άλλα προγράμματα παροχής υπηρεσιών βίντεο, που μπορούμε να παρακολουθήσουμε ό,τι θέλουμε, όποτε το θέλουμε. Υπάρχει ένας τεράστιος και αχανής κόσμος ψυχαγωγίας που μας προσφέρει ένα μεγάλο εύρος επιλογών. Ζούμε σε μια εποχή όπου είναι αδύνατη η έλλειψη οποιασδήποτε πηγής ψυχαγωγίας. Ακόμα και στις συσκευές των smartphones μας, μπορούμε να μεταφέρουμε οποιαδήποτε ταινία ή τηλεοπτικό πρόγραμμα επιθυμούμε, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να ψυχαγωγούμαστε κάτω υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Με απλά λόγια, όλο αυτό το διάστημα, παρακολουθούμε την τεχνολογία να αλλάζει ριζικά τον τρόπο ψυχαγωγίας όπως τον ξέραμε.

Κινηματογράφος
Δεν έχει καμία απολύτως σημασία για το ποιες θα είναι οι τιμές των εισιτηρίων σήμερα, γιατί αυτό που πραγματικά θα βιώσουμε μέσα στην αίθουσα ενός κινηματογράφου, θα είναι πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό απ’ οποιαδήποτε άλλο μέσο. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στις σύγχρονες αίθουσες προσφέρει μια ευκρινή τρισδιάστατη εικόνα με ακριβή ποιότητα και πιο ρεαλιστικά εφέ. Στη συνέχεια, υπάρχει και η κατηγορία των IMAX αιθουσών για τη μέγιστη κινηματογραφική εμπειρία παρέχοντας σας ποιότητα και ήχο εικόνας που σας μεταφέρει στην ίδια την ταινία. Το μόνο που μένει να κάνεις είναι να επιλέξεις την επόμενη κατάλληλη ταινία για ενήλικες που αξίζει το χρόνο σου. Όλα αυτά βέβαια υλοποιήθηκαν με την έλευση των σύγχρονων εφαρμογών τεχνολογίας. Με σιγουριά μπορούμε να πούμε λοιπόν, πως η τεχνολογία άλλαξε καθοριστικά το πρόσωπο της κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Μουσική
Όταν κάνουμε λόγο για ψυχαγωγία, πώς μπορούμε να παραλείψουμε τη μουσική βιομηχανία; Η μουσική βιομηχανία ήταν μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες ψυχαγωγίας που ένιωσε τον “άνεμο” της τεχνολογικής αλλαγής από πολύ νωρίς. Ίσως ακόμα θυμάστε εκείνα τα χρόνια που καθόσασταν μπροστά από το στερεοφωνικό σας σύστημα, ακούγοντας το αγαπημένο σας άλμπουμ σε φυσική μορφή, το οποίο το είχατε αγοράσει από ένα μουσικό κατάστημα της εποχής. Φυσικά αναφερόμαστε σε μια εποχή που δεν υπήρχε το διαδίκτυο και οι μουσικές λίστες φτιάχνονταν σε πραγματικά mixtapes. Η τεχνολογία έχει αλλάξει τόσο πολύ από τότε, όπου σήμερα ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να ακούσει κάποιος την αγαπημένη του μουσική, είναι μέσω της λειτουργίας streaming από κάποια online πλατφόρμα. Υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που το καθιστούν αυτό δυνατό, όπως είναι η πλατφόρμα του Spotify. Μπορείτε να ακούσετε μουσική ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε μέσω ακουστικών σας ή χρησιμοποιώντας ένα ηχείο Bluetooth. Μπορείτε να μεταφέρετε τα ακουστικά, τα ηχεία στην τσέπη σας ή μαζί σας καθώς έχουν κατασκευαστεί για εύκολη μεταφορά και κίνηση. Αυτή η τεράστια αλλαγή συνέβη για ακόμη μια φορά λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας και των καινούργιων αναγκών που αυτή δημιούργησε.

Gaming
Η λέξη ψυχαγωγία αποτελεί συνώνυμο της λέξης διασκέδασης. Και επειδή διασκέδαση χωρίς παιχνίδι δεν μπορεί να υπάρξει, έτσι και οι αλλαγές που επήλθαν και στη βιομηχανία του gaming από την εξέλιξη της τεχνολογίας, ήταν αναπόφευκτες. Το gaming έχει τη μαγική ικανότητα να μεταφέρει το χρήστη σε έναν ιδεατό κόσμο, όπου η ψυχαγωγία και η διασκέδαση πηγαίνουν χέρι-χέρι. Δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να εισχωρήσει στον κόσμο του gaming, πρωταγωνιστώντας σε ιστορίες φαντασίας που έχουν την ικανότητα να τον κρατήσουν απασχολημένο για ώρες ασταμάτητου παιχνιδιού. Φυσικά όλη αυτή η τεχνολογική πρόοδος που παρατηρήθηκε βελτίωσε ακόμα περισσότερη τη συνολική gaming εμπειρία και έδωσε ακόμα περισσότερες επιλογές στους χρήστες. Πλέον τα videogames δεν αποτελούν αποκλειστικό δικαίωμα των κονσολών και των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τη σημερινή εποχή κάποιος χρήστης, μπορεί από την συσκευή του κινητού του να απολαύσει υπερσύγχρονα παιχνίδια, που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα παιχνίδια της κονσόλας: παιχνίδια γρίφων, δράσης, περιπέτειας αλλά και εκατοντάδες τυχερά παιχνίδια σε πλατφόρμες online casino. Συγκεκριμένα η δημοτικότητα αυτών των παιχνιδιών έχει σημειώσει τεράστια άνοδο.



Πηγή: frapress.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...