Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πολιτεία χρωστάει πολλά στους νοσηλευτές


Γράφει ο Βαγγέλης Παπαδάκης

Οι Νοσηλευτές, η ραχοκοκαλιά και βασικός πυλώνας του ΕΣΥ για άλλη μια φορά απέδειξαν την τεράστια προσφορά τους. Με αυτοθυσία στα δύσκολα, έδειξαν ότι θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση αυτής της υγειονομικής κρίσης, αλλά και ότι θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν στην γενικότερη αναδιοργάνωση και βελτίωση του ΕΣΥ, στην ποιοτική, αποτελεσματική και αποδοτική προσφορά υπηρεσιών υγείας που θα έχει ως κέντρο τον ασθενή και τις ανάγκες του.

Η πολιτεία αλήθεια είναι ότι προσπαθεί, στηρίζει και ενισχύει το ΕΣΥ (ενίσχυση σε ανθρώπινο δυναμικό, μέσα, υποδομές κλπ), ιδιαίτερα αυτή την περίοδο της πανδημίας, οι ανάγκες όμως ακόμα είναι μεγάλες, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη συνέχισης αυτής της προσπάθειας.

Στη κατεύθυνση αυτή η πολιτεία οφείλει ακόμα περισσότερο να εμπιστευτεί τους Νοσηλευτές, οφείλει να προχωρήσει γρήγορα σε όλες τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στην υγεία, να προχωρήσει στην αναβάθμιση - ενίσχυση του ρόλου του Νοσηλευτή, ο οποίος ενισχυμένος ρόλος θα λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής (μειώνοντας το κόστος - αυξάνοντας το όφελος αλλά και την αποδοτικότητα του ΕΣΥ), να προχωρήσει στην επικαιροποίηση - αναβάθμιση των επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων των Νοσηλευτών με βάση τις ανάγκες και τα προγράμματα σπουδών, στη θεσμοθέτηση κλάδου Νοσηλευτών ΕΣΥ, στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, στην ένταξη - αναγνώριση του επικίνδυνου και ανθυγιεινού της εργασίας, στην ικανοποίηση παγίων δικαίων αιτημάτων, στην αντιμετώπιση προβλημάτων και θεσμοθέτηση σημαντικών απαραίτητων αλλαγών έτσι ώστε σιγά σιγά να κτίσουμε ακόμα ποιο σύγχρονες, ακόμα ποιο ποιοτικές και αποδοτικές υπηρεσίες υγείας.

Η πολιτεία χρωστάει πολλά στους Νοσηλευτές και οφείλει αδιάληπτα και ξεκάθαρα να στηρίζει τον αγώνα τους, έναν αγώνα για τον άνθρωπο, την προάσπιση και διασφάλιση της υγειάς όλων, έναν αγώνα όχι μόνο να κρατηθεί́ όρθιο το ΕΣΥ αλλά να παράγει σύγχρονες, ποιοτικές και αποδοτικές υπηρεσίας υγείας.






Πηγή: https://www.cretalive.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Παραδοσιακό γλέντι στο Αμαριανό

ο Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Αμαριανού Πεδιάδος, σας προσκαλεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού, την Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011 και ώρα 21.30 μ.μ. Ελάτε να περάσουμε όλοι μαζί μια γνήσια κρητική βραδιά με παραδοσιακά φαγητά ψημένα στους ξυλόφουρνους του χωριού.  Με αφορμή το πανηγύρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, θα γιορτάσουμε στο χωριό μας, ανάβοντας τους Ξυλόφουρνους όλου του χωριού, για να φτιάξουν οι νοικοκυρές μας τα παραδοσιακά φαγητά και το φημισμένο εφτάζυμο ψωμί μας. Την ίδια ώρα οι νεαροί θα βρίσκονται στην πλατεία, για να στρώσουν την γραφική πλατεία, καθώς και την σκηνή πάνω στην παραδοσιακή στέρνα, όπου θα φιλοξενήσει το συγκρότημα του Κώστα Σαριδάκη. 

Latin Night - at the “Marilyn Monroe in the Arts” Exhibition.

Τετάρτη, 13 Ιουλίου στις 22:00 ΔΕΚΚ - Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης Πρώην Αμερικάνικη Βάση Γουρνών

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ