Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκίνησαν οι υποβολές αιτήσεων για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με τίτλο: «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία»


Το νεοσύστατο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, που ιδρύθηκε μετά τη συνέργεια του ΑΕΙ µε το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (2019), ανήκει στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών του ΠΔΜ µε προσανατολισμό στην εκπαίδευση και στην έρευνα στους τομείς της Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας προσφέροντας ταυτόχρονα και την Παιδαγωγική Επάρκεια.

Το αντικείμενο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών έχει ως αφετηρία τις προκλήσεις του 21ου αιώνα, µε βασική παράμετρο την αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα στις σύγχρονες Επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς στο ευρύ πλαίσιο του διεθνή κοινωνικού, οικονομικού, πολιτικού και πολιτισμικού ανταγωνισμού, καθώς και τη σύγχρονη επιστημονική, τεχνολογική εξέλιξη και διεύρυνση του επαγγελματικού χώρου σε συνάφεια µε τα ολοένα εμφανιζόμενα ζητήματα και τις απαιτήσεις στο χώρο της Διοίκησης των Επιχειρήσεων και των Οργανισμών, τα επικείμενα εργασιακά προβλήματα, την επιτακτική ανάγκη οι εργαζόμενοι να λαμβάνουν περισσότερες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες, και να αναζητούν πιο αποτελεσματικούς τρόπους Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού, όπως την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού θεσμού της Διαπραγμάτευσης και της Διαμεσολάβησης, των οποίων η εκπαίδευση αποτελεί τον επικοινωνιακό θεμέλιο λίθο για την ομαλή επίλυση διαφορών και την αποφυγή συγκρούσεων στους εργασιακούς χώρους, καθώς και την αλλαγή νοοτροπίας και κουλτούρας του Έλληνα πολίτη. Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα επικεντρώνεται στις εκπαιδευτικές, διοικητικές και αναπτυξιακές ανάγκες του Ανθρώπινου Δυναμικού. Συγκεκριμένα, συμβάλλει στη βελτίωση και ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων στο χώρο της Διοίκησης των Επιχειρήσεων και των Οργανισμών, στη συγκρότηση υπεύθυνων Στελεχών των Τμημάτων Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού, στη διαμόρφωση διευθυντών, προϊσταμένων και γενικά “ηγετικών” προσωπικοτήτων, σε ζητήματα απόδοσης της διοίκησης, λήψης αποφάσεων, ανάπτυξης και διαχείρισης της επικοινωνίας, ανάπτυξης “ηγετικών” δεξιοτήτων για υψηλόβαθμα στελέχη φορέων και Οργανισμών, στην απόχτηση εμπειρίας σε στρατηγικές και πολιτικές στο χώρο της Διοίκησης Οργανισμών και Επιχειρήσεων. Το Μεταπτυχιακό προσανατολίζεται στη χάραξη της επικοινωνιακής και ηγετικής στρατηγικής μέσα από τον αυξανόμενο ρόλο που διαδραματίζουν οι νέες τεχνολογίες ακόμη και στο χώρο της ηλεκτρονικής διαπραγμάτευσης και διαμεσολάβησης για την πρόληψη και την απάλειψη των συγκρούσεων.

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών θα ξεκινήσει το ακαδημαϊκό έτος 2021-22 και τα μαθήματα θα διεξάγονται στην Κοζάνη, με δυνατότητα ηλεκτρονικής παρακολούθησης ποσοστού του προγράμματος.

Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για τις περαιτέρω διαδικασίες από την προκήρυξη που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του Π.Μ.Σ. : http://blogs.uowm.gr/hrmcl/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...