Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5 Συχνά Λάθη που πρέπει να αποφύγεις στο Βιογραφικό σου


Το βιογραφικό είναι ο ‘καθρέφτης’ της επαγγελματικής σου ζωής και το ‘κλειδί’ για να ανοίξεις την πόρτα της επόμενης θέσης εργασίας σου. Για να φτάσει το βιογραφικό σου στα χέρια των υπεύθυνων πρόσληψης και να αξιολογηθεί πρέπει να αποφύγεις ορισμένα σημαντικά λάθη που γίνονται συχνά κατά τη σύνταξη ενός βιογραφικού. Για να μάθεις περισσότερα, διάβασε τις αναλυτικές οδηγίες που παρατίθενται στο παρακάτω άρθρο.

Γίνε δημιουργικός με τον τίτλο

Αρχικά, πρέπει να αποφύγεις τη χρήση κοινότυπου τίτλου. Πολύ συχνά οι εργοδότες, μόλις λαμβάνουν ένα βιογραφικό, διαβάζουν στον τίτλο ‘Βιογραφικό Σημείωμα’. Παραδέξου το. Και εσύ έχεις γράψεις το ίδιο στην αρχή του βιογραφικού σου. Μην το κάνεις ποτέ ξανά. Όλοι ξέρουν τι είναι αυτό που στέλνεις. Στη θέση του τίτλου, δοκίμασε να γράψεις κάτι πιο συγκεκριμένο. Ο τίτλος σου θα πρέπει να προσφέρει πληροφορίες για την επαγγελματική σου ιδιότητα και να είναι σχετικός με τη θέση για την οποία κάνεις αίτηση. 

Πρόσεξε την ορθογραφία

Επιπλέον, τα ορθογραφικά ή τα συντακτικά λάθη αμέσως καταστρέφουν την ευκαιρία για πρόσληψη καθώς η παρουσία τους σε ένα βιογραφικό ενοχλεί πάρα πολύ τους υπεύθυνους προσωπικού. Και αυτό γιατί δείχνει πως δεν ενδιαφέρθηκες ιδιαίτερα να διαβάσεις ξανά το κείμενο και να διορθώσεις ό,τι χρειαζόταν. Επομένως, πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός και να προσπαθήσεις να τα αποφύγεις. Για να μη συμβεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον, διάβασε το CV σου πολλές φορές πριν πατήσεις ‘αποστολή’. Επίσης, μπορείς να ζητήσεις και από τους φίλους σου να το διαβάσουν και να το διορθώσουν, εάν χρειαστεί.

Μείωσε την έκταση

Επιπλέον, πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα την έκταση του βιογραφικού η οποία δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλη. Κανείς υπεύθυνος HR δεν πρόκειται να διαβάσει έξι ή εφτά σελίδες. Θυμήσου πως οι υπεύθυνοι προσωπικού, λαμβάνουν καθημερινά εκατοντάδες βιογραφικά υποψηφίων. Για να διαβαστεί το δικό σου, θα πρέπει να είναι μικρότερο από δύο σελίδες. Εάν έχεις μεγάλη εργασιακή εμπειρία, φρόντισε να γράψεις μόνο αυτά που ταιριάζουν στη θέση που σε ενδιαφέρει. Επομένως, μην πλατειάζεις γράφοντας περιττές πληροφορίες. Περιόρισε τις μεγάλες παραγράφους και χρησιμοποίησε bullet points για να αναφέρεις τις προηγούμενες θέσεις εργασίας που είχες.

Πολλοί υποψήφιοι λανθασμένα δεν προσαρμόζουν το βιογραφικό τους, ανάλογα με τη θέση εργασίας ή δεν το ανανεώνουν συχνά. Μην κάνεις το ίδιο λάθος και ανανέωσέ το κάθε φορά που αποκτάς νέα ενδιαφέροντα και δεξιότητες.

Επιπλέον, μη γράψεις ψέματα για τα επιτεύγματα ή για τα προσόντα σου. Ο υπεύθυνος πρόσληψης, πάντα κάνει έρευνα για τον κάθε υποψήφιο πριν τον καλέσει σε κάποια συνέντευξη. Επομένως, σκέψου πόσο άσχημη εντύπωση θα του δημιουργηθεί όταν ανακαλύψει πως του έκρυψες την αλήθεια.

Αφιέρωσε χρόνο στην εμφάνιση

Η εμφάνιση του βιογραφικού είναι πολύ σημαντική. Μη χρησιμοποιήσεις την φόρμα του Word για να δημιουργήσεις το βιογραφικό διότι αυτή χρησιμοποιούν οι περισσότεροι υποψήφιοι. Φρόντισε το δικό σου βιογραφικό να είναι πρωτότυπο και μοναδικό. Γι' αυτό το λόγο, καλό είναι να δημιουργήσεις την δική σου φόρμα. Απέφυγε τα πολλά χρώματα καθώς, σε κανέναν εργοδότη δεν αρέσει να διαβάζει ένα κείμενο με μωβ, ροζ, πράσινο και κίτρινο χρώμα. Επιπλέον, μη χρησιμοποιείς πίνακες, εικόνες ή emoticons τα οποία είναι καταστροφικά για το CV σου.

Επίσης, μία ακατάλληλη φωτογραφία είναι ικανή να σου στερήσει τη θέση στη δουλειά που επιθυμείς. Απέφυγε μια φωτογραφία που σε δείχνει ημίγυμνο ή να πίνεις αλκοόλ. Η φωτογραφία σου πρέπει να είναι κόσμια και να δηλώνει τον επαγγελματισμό σου. Ωστόσο, δε χρειάζεται να βάλεις τη φωτογραφία που έχεις στην επαγγελματική ταυτότητα. Βάλε μία πιο καθημερινή, αυθόρμητη φωτογραφία. Επίσης, ένα περίεργο ή αστείο email, όπως fatsoula33@yahoo.gr, δεν έχει καμία θέση στο βιογραφικό σου. Αντικατέστησε το με ένα πιο επίσημο στο οποίο θα χρησιμοποιήσεις ολόκληρο το ονοματεπώνυμο σου.

Εστίασε στα επιτεύγματά σου

Σε ένα βιογραφικό σημείωμα, πολλοί υποψήφιοι καταγράφουν τα καθήκοντα που είχαν σε προηγούμενες δουλειές. Μην κάνεις και εσύ το ίδιο, καθώς, όπως επισημαίνουν οι εργοδότες αυτό είναι μεγάλο λάθος. Πρέπει να περιγράψεις, με συνοπτικό τρόπο, τα επιτεύγματά σου καθώς αυτά είναι ικανά να πείσουν τον εργοδότη για να σε προσλάβει. Μην αναφέρεις, επίσης, πολλά προσωπικά δεδομένα διότι κανένας δεν νοιάζεται για το ύψος, το βάρος ή την ηλικία σου. Επίσης, δεν επιτρέπεται κανένας εργοδότης να σε ρωτήσει για τη θρησκεία ή τις σεξουαλικές σου προτιμήσεις. Γράψε μόνο τις βασικές πληροφορίες επικοινωνίας.

Τα χρονικά κενά σε ένα βιογραφικό σημείωμα δεν αφήνουν θετική εντύπωση στον αναγνώστη. Αν απείχες για μεγάλο χρονικό διάστημα από την εργασία, τότε φρόντισε να εξηγήσεις τους λόγους της αποχής. Επίσης, μη καταγράφεις τους μήνες που βρισκόσουν σε κάθε εργασία διότι με αυτό θα κουράσεις τον αναγνώστη. Γράψε μόνο τις χρονικές περιόδους που δούλεψες σε μία συγκεκριμένη θέση. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, μπορείς να αναφέρεις περισσότερες πληροφορίες για την εμπειρία σου.

Απέφυγε να χρησιμοποιείς υπερβολικές λέξεις και φράσεις κλισέ καθώς, η έντονη χρήση αυτών των κλισέ, είναι δείγμα έλλειψης επαγγελματισμού. Επίσης, δεν περιγράφουν σωστά τι έκανες στην προηγούμενη δουλειά σου. Γι’ αυτό το λόγο, απέφυγε λέξεις όπως: δημιουργικός, ενθουσιώδης, δυναμικός, παθιασμένος, πετυχημένος, εκτεταμένη εμπειρία, ηγετικός, σκληρά εργαζόμενος ή συζητήσιμος μισθός.

Άλλα πράγματα που δεν πρέπει να υπάρχουν στο CV σου είναι:

συντομογραφίες
α΄ ενικό πρόσωπο
περίπλοκοι όροι και επίσημος λόγος
προσωπικές αντωνυμίες
σχολικοί βαθμοί

Εάν παραλείψεις όλα τα πάνω λάθη, τότε θα καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα πολύ καλό βιογραφικό που θα σε βοηθήσει να προσληφθείς στη θέση εργασίας που σε ενδιαφέρει. 






Πηγή: https://izipen.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...