Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάντσεστερ: «Παιδί μου ζακέτα να πάρεις. Αλεξίσφαιρη»

Γράφει η Τζώρτζια Βρεττού

Γονείς σαν και εσένα και μένα, που το πρωί φτιάχνουν πρωινό στα παιδιά τους, τα στέλνουν σχολείο, τα παίρνουν τηλέφωνο να δουν ότι έφτασαν, μια μέρα, σαν όλες τις άλλες χάνουν το παιδί τους σε μια συναυλία. Όχι σε πεδίο μάχης, όχι σε πόλεμο. Απλά σε μια συναυλία.

Όταν εκείνο έκλεινε την πόρτα για να πάει να χορέψει, να γελάσει και να διασκεδάσει με τους φίλους του, αυτοί οι γονείς το ξεπροβόδισαν με χαρά, με την λέξη «καλά να περάσεις» στα χείλη. Μπορεί να είπαν και «πρόσεχε», ή να
το ψιθύρισαν, δεν έχει σημασία. Αλλά τι να κάνει ένα μικρό, τοσοδούλικο «πρόσεχε» απέναντι σε έναν τέτοιο κίνδυνο που είναι έξω από τα μέτρα μας, που κατοικεί μόνο μέσα σε άρρωστα μυαλά;

Ποια συμβουλή σου, απ’ όλες αυτές που έδωσες μπορεί να πιάσει τόπο μπροστά σε τούτη την ανείπωτη φρίκη. «Να μην μιλάς σε αγνώστους», «μακριά από ουσίες», «μην πιεις», «πρόσεχε τις παρέες σου», «ζακέτα να πάρεις» και τόσα ακόμα. Όλες οι νουθεσίες σου αφορούν μια απλή έξοδο, μια καθημερινότητα, ένα ποτό σε ένα μπαρ και δεν έχουν θέση σε ένα στοχευμένο τρομοκρατικό χτύπημα με θύματα νέους.

Ποιος γονιός θα μπορούσε να φανταστεί ότι μεγαλώνει αντί για παιδιά, εχθρούς ενός άρρωστου μυαλού που έχει μεταφέρει τον παράλογο πόλεμό του μέσα σε μια συναυλία που απευθύνται σε νέους, σε παιδιά της Δύσης, του ίνσταγκραμ, του σνάπτσατ, που για τον θύτη πρέπει να πεθάνουν επειδή νομίζει πως τα «έχουν όλα».

Διαβάζεις και ακούς στα μίντια ότι εκατοντάδες θεατές, στην πλειοψηφία τους νέα παιδιά, εγκαταλείπουν το στάδιο τρέχοντας και ουρλιάζοντας. Δεκάδες γονείς, που θα μπορούσες να είσαι εσύ στη θέση τους, μαθαίνουν τα νέα και αρχίζουν να τ’ αναζητούν σε κατάσταση αλλοφροσύνης, άλλοι επιτόπου, άλλοι ανεβάζοντας φωτογραφίες τους στα σόσιαλ μίντια εκλιπαρώντας για πληροφορίες.

Έτσι, μέσα στους κινδύνους που απειλούν το παιδί σου, το «μην μιλάς σε ξένους» φαντάζει αστείο. Τώρα η γραφική «ζακέτα» πρέπει να είναι αλεξίσφαιρη, ατσάλινη, σαν τις στολές που φορούν οι σούπερ ήρωες στις ταινίες.

Τώρα πρέπει να αφήσεις κατά μέρος τα «απλά», πρέπει να μιλήσεις για την διεθνή τρομοκρατία. Αλλά δεν χρειάζεται. Τα παιδιά ξέρουν. Το ίδιο και η κόρη μου. Και σου απαντούν: «και τι θα γίνει δηλαδή; Θα κρυβόμαστε; Δεν θα μπούμε ποτέ σε αεροπλάνο; Δεν θα πάμε ποτέ σε μια συναυλία; Σε έναν αγώνα;». Το ένστικτο της επιβίωσης, της μάνας που θέλει να παρέχει όσο το δυνατόν μπορεί μεγαλύτερη ασφάλεια στο παιδί της απαντά «Όχι, θα το αποφύγουμε για λίγο καιρό». Εννοείται ότι η απάντησή μου γίνεται στάχτη μπροστά στο αίμα που βράζει. «Ωραία, ας μην πάμε ούτε στο mall, ούτε σινεμά, ούτε στην παραλία. Και εκεί μπορεί να γίνει τρομοκρατική επίθεση». Δεν της απαντώ, διότι πολύ θα ήθελα, να της πω «ναι, δεν θα πηγαίνουμε σε μέρη όπου συνωστίζεται κόσμος. Δεν θα μπαίνουμε στο μετρό. Δεν θα πάμε σε συναυλίες φέτος το καλοκαίρι».

Πως όμως μπορώ να της πω όλα αυτά; Να την τρομάξω; Να την φοβίσω τόσο πολύ ώστε να τρέμει και την σκιά της; Να φοβάται να ζήσει; Θέλω να ζήσει την ζωή της με ασφάλεια. Με σύνεση. Ναι, πολύ θα ήθελα να της προσφέρω όμορφες εμπειρίες. Παλιά θα ήταν θέμα χρημάτων. Τώρα είναι θέμα ασφάλειας.

Είναι ώριμο με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας να εκθέτουμε τα παιδιά μας σε κίνδυνο; Άλλοι θα πουν ότι «σιγά, σε μας θα τύχει;» Πράγματι τόσος κόσμος συνεχίζει να ταξιδεύει, να πηγαίνει σε μεγάλες συναυλίες, στα γήπεδα, στα θέατρα, σε πελώρια εμπορικά κέντρα. Δεν μπορείς να ζεις με τον φόβο των τρομοκρατών. Ο φόβος είναι από μόνος του τρομοκράτης. Καταστρέφει ζωές, πνίγει συναισθήματα, καλλιεργεί τέρατα.

Κανένας γονιός δεν ξέρει τι να κάνει πια μπροστά σε αυτήν την λαίλαπα. Είμαστε ανήμποροι. Μόνο να ευχόμαστε να μην ξανασυμβεί σε κανένα παιδί του κόσμου ανάλογη τραγωδία, κι ας μην πιστεύουμε ότι θα πιάσει αυτή η ευχή. Όχι στις μέρες μας.

πηγή:  themamagers.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...