Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι σημαίνει Εξαιρετικό Εργασιακό Περιβάλλον;

Η επιχείρησή σας μπορεί να αποκτήσει ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον — με
αποτέλεσμα να γίνει πιο αποδοτική και επιτυχημένη.
Επικεφαλής επιχειρήσεων ακαδημαϊκοί και αναλυτές βασίζονται στα νούμερα και τα αποτελέσματα του Great Place to Work® για να θέσουν τις βάσεις για τον ορισμό του Εξαιρετικού Εργασιακού Περιβάλλοντος. Στην ετήσια έρευνα του Great Place to Work συλλέγονται απαντήσεις από περισσότερους από 10 εκατ. εργαζόμενους σε 50 χώρες που αντιπροσωπεύουν περί τους 6.000 οργανισμούς ποικίλων μεγεθών, κλάδων και δομών.
Τι είναι ένα Εξαιρετικό Εργασιακό Περιβάλλον;
Με τη ματιά του εργαζόμενου.
Το εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον χτίζεται μέσα από τις καθημερινές σχέσεις των εργαζομένων και των διευθυντών τους — δεν είναι μια λίστα από προγράμματα και παροχές.
Η λέξη κλειδί σε αυτές τις σχέσεις είναι η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
Από την οπτική γωνία του εργαζόμενου, εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον είναι αυτό στο οποίο:
  • ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ τους ανθρώπους για τους οποίους εργάζονται,
  • Αισθάνονται ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για αυτό που κάνουν και
  • ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ τη συνεργασία με τους συναδέλφους τους.
Η εμπιστοσύνη αποτελεί λοιπόν την καθοριστική αρχή κάθε εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος — η οποία δημιουργείται μέσα από την αξιοπιστία της διοίκησης, το σεβασμό με τον οποίο οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι τους φέρονται, και το βαθμό στον οποίο οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι θα αντιμετωπιστούν δίκαια. Ο βαθμός της υπερηφάνειας για τον οργανισμό / την επιχείρηση στην οποία εργάζονται και το επίπεδο της ειλικρινούς επαφής και της συντροφικότητας που νιώθουν οι εργαζόμενοι με τους συναδέλφους τους είναι τα επιπλέον απαραίτητα συστατικά.
Τι είναι ένα Εξαιρετικό Εργασιακό Περιβάλλον;
Με τη ματιά του διευθυντή.
Από την οπτική γωνία του διευθυντή, εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον είναι αυτό στο οποίο οι διευθυντές:
  • ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ,
  • με εργαζόμενους που ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ και
  • με τους οποίους ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΟΜΑΔΑ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σε ένα περιβάλλον ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Υπάρχουν εννέα τρόποι – ή τομείς – μέσα από τους οποίους οι επικεφαλείς και οι διευθυντές χτίζουν ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης. Σε μια επιχείρηση με εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον οι επιχειρηματικοί στόχοι επιτυγχάνονται μέσα από την έμπνευση (inspiring) και την αμφίδρομη επικοινωνία (speaking, listening). Οι εργαζόμενοί τους δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό καθώς λαμβάνουν αναγνώριση, ανάπτυξη και φροντίδα (thanking, developing, caring). Και συνεργάζονται αρμονικά σας ομάδα / οικογένεια μέσα από τις διαδικασίες της πρόσληψης, του εορτασμού των επιτυχιών της επιχείρησης και της συνεισφοράς προς αυτούς (hiring, celebrating, sharing).
Το θεμελιώδες αυτό Μοντέλο – το οποίο έχει πιστοποιηθεί από το Great Place to Work μέσα από μια πορεία 25 ετών έρευνας και ανάλυσης απόψεων εργαζομένων – είναι παγκόσμιο και συνεπές χρόνο με το χρόνο και από χώρα σε χώρα. Μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε οργανισμό και επιχείρηση όσο και διαφορετική δομή να έχουν από δημογραφικής πλευράς.
Πως μετριέται η Εμπιστοσύνη;
Εξετάζουμε την ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ μέσα από δύο πρίσματα. Αξιολογούμε την κουλτούρα της επιχείρησης μέσα από τις απαντήσεις που παρέχονται στο ερωτηματολόγιο της έρευνας εργαζομένων, που αποκαλούμε Αξιολόγηση TRUST INDEX©, και βασίζεται στις πέντε διαστάσεις του μοντέλου του εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος από την οπτική γωνία των εργαζομένων. Παράλληλα, αξιολογούμε την επιχείρηση μέσα από το CULTURE AUDIT©, το οποίο διαμορφώνεται με βάση τους 9 τομείς του εργασιακού περιβάλλοντος από την πλευρά της διοίκησης της επιχείρησης.
Η έρευνα αυτή καταγράφει με ακρίβεια τις συμπεριφορές και τις συνθήκες που διαμορφώνουν το επιθυμητό εργασιακό περιβάλλον και τις επιτυχημένες επιχειρήσεις.
Επικεφαλής επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και αναλυτές βασίζονται στα νούμερα και τα αποτελέσματα του Great Place to Work για να θέσουν τις βάσεις για τον ορισμό του Εξαιρετικού Εργασιακού Περιβάλλοντος. Τα στοιχεία αυτά – από την έρευνα Trust Index και Culture Audit – δημιουργούν τη βάση της μεθοδολογίας που το Great Place to Work χρησιμοποιεί για να συμβουλεύσει και να εκπαιδεύσει επιχειρήσεις στο να μεταμορφωθούν σε εξαιρετικά εργασιακά περιβάλλοντα.
 Πηγή: http://www.greatplacetowork.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...