Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρώτη φορά Νονός-α…

Πλησιάζει το καλοκαίρι, μία περίοδος που σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο είμαστε καλεσμένοι σε κάποια εκδήλωση γάμου ή βάπτισης. Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσω στα καθήκοντα του νονού.
Όταν μου ανακοίνωσαν ότι θα γίνω νονός, η χαρά μου ήταν τεράστια. Αυτό γιατί συνηθίζεται η επιλογή του ανάδοχου κατά κόσμο «Νονού», να επιλέγεται ένας κοντινός άνθρωπος του ζευγαριού. Κάποιος συγγενής, φίλος, κάποιος άνθρωπος που αγαπάμε, σεβόμαστε και φυσικά εμπιστευόμαστε το παιδί μας. Οπότε για μένα, αλλά και για τον καθένα είναι τιμητικό.
Οφείλω να ομολογήσω ότι στην αρχή τρόμαξα, γιατί δεν ήξερα τι θα πρέπει να κάνω. Ποιο θα ήταν το καθήκον μου ως νονός. Θα μπορώ να αντεπεξέλθω οικονομικά στο μυστήριο της βάπτισης?

Στην έρευνα αγοράς που έκανα κατέληξα στο Papillon.com.gr όπου εκτός από την εξυπηρέτηση που είχα, αναπτύχθηκε και μια συζήτηση πέρα από τα καθήκοντα του νονού στο μυστήριο της βάπτισης. Από τη συζήτηση μας, συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν ο μόνος με αυτές τις φοβίες.
Αυτό που πρέπει να σκέφτεστε όταν γίνεστε πρώτη φορά νονός είναι ότι, απέναντι στο παιδί που θα βαπτίσετε δεν θα έχετε μόνο τις θρησκευτικές υποχρεώσεις, αλλά και ηθικές. Άλλωστε δεν λέγεστε τυχαία «πνευματικός πατέρας ή πνευματική μητέρα» του παιδιού που θα βαπτίσετε.

Τι πρέπει να προσέξετε?
Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις θρησκευτικές και τις ηθικές υποχρεώσεις του νονού. Οι θρησκευτικές υποχρεώσεις περιλαμβάνουν το μυστήριο της βάπτισης, τα δώρα κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα, καθώς και τα δώρα της ονομαστικής εορτής και των γενεθλίων δηλαδή τις τυπικές υποχρεώσεις του νονού.
Όπως μου ανέφεραν οι ιδιοκτήτες του Papillon, το κόστος για το μυστήριο της βάπτισης αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα για να κλείσει μια κουμπαριά. Ωστόσο αυτός, δεν θα έπρεπε να είναι ο βασικότερος παράγοντας, αφού υπάρχουν διαθέσιμα πολλά οικονομικά πακέτα. Ο μέσος πελάτης θα δαπανήσει συνήθως 600 ευρώ για την αγορά του βαπτιστικού σταυρού, ενώ γύρο στα 350 για την αγορά του βαπτιστικού πακέτου.
Αυτό που πρέπει να προσέξετε ως νονός είναι η μεταφορά των ηθικών χαρακτηριστικών σας προς το παιδί. Αυτό τελικά θα σας καταστήσει καλό νονό ή όχι. Οι ηθικές και πνευματικές υποχρεώσεις του νονού, πρέπει να αποτελούν το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή τους από τους γονείς.
Πολλές φορές ο ρόλος του κηδεμόνα να οριοθετήσει το παιδί του, τον απομακρύνει από αυτό. Γι’ αυτό και ο νονός που έρχεται πάντα με το χαμόγελο, αφιερώνοντας χρόνο στο ίδιο το παιδί για δραστηριότητες, του δημιουργεί την ασφάλεια να του ανοιχτεί.
Ως νονός πρέπει να είστε πάντα εκεί, να συμβουλέψετε και να στηρίξετε το παιδί. Πρέπει να αποτελέσετε ένα σωστό πρότυπο και σύμβουλο του παιδιού.
Εύχομαι το άρθρο αυτό να σας βοήθησε λίγο να καταλάβετε τη σπουδαιότητα του ρόλου σας ως νονός-α. Ωστόσο θέλω να ευχαριστήσω τους ιδιοκτήτες του Papillion.com.gr, γιατί εκτός από το να με βοηθήσουν να ετοιμάσω το μυστήριο της βάπτισης, με βοήθησαν επίσης στο να ξεκαθαρίσω τις αρμοδιότητες μου ως νονός και τελικά να γράψω και αυτό το σύντομο άρθρο.
Λογικά για να διαβάσατε αυτό το άρθρο μάλλον γίνατε ή ετοιμάζεστε να γίνετε νονός, όπως και να έχει πάντα άξιος.

Πηγη: menslifestyle.blog

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...