Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λέσβος: H καμπάνια για την τουριστική σεζόν 2017 (βίντεο)


Βασικό όχημα υλοποίησης της καμπάνιας αποτελεί το βίντεο με τίτλο «Λέσβος, μια αιγαιοπελαγίτικη συμφωνία», το οποίο αναδεικνύει τις αυθεντικές αξίες των ανθρώπων ενός μοναδικού τόπου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός νησιού, της Λέσβου, που την κάνουν ένα παγκόσμιο σύμβολο. 

Με κεντρική ιδέα την μελωδία, την ενορχήστρωση των στοιχείων που συνθέτουν μια «Αιγαιοπελαγίτικη Συμφωνία», ένα ποίημα – ωδή για το νησί που έδωσε ένα διεθνές παράδειγμα ανθρωπιάς, απαγγέλλεται μέσα από την ταινία.Μια ολοκληρωμένη καμπάνια για το νησί της Λέσβου για την τουριστική σεζόν 2017, έχει ήδη σχεδιάσει η Marketing Greece, o επιχειρησιακός βραχίονας μάρκετινγκ του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής του για την έμπρακτη κοινωνική στήριξη προορισμών που έχουν επηρεαστεί από το προσφυγικό.



Μέσα από το βίντεο, στόχος της Marketing Greece είναι η προβολή του μοναδικού τουριστικού προϊόντος της Λέσβου, μέσα από μια ισορροπημένη συναισθηματική δοσολογία, εστιάζοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Λέσβου που συνθέτουν τη μοναδική μελωδία ενός ευλογημένου τόπου, μιας εξαιρετικής πρότασης διακοπών, για διαφορετικά ενδιαφέροντα και μορφές τουρισμού.

Με ειδικά γυρίσματα στο νησί και χρήση των πιο σύγχρονων πρακτικών κινηματογράφησης αναδεικνύονται τα αριστοκρατικά νεοκλασικά, τα πολυάριθμα μοναστήρια και πλήθος αρχαίων μνημείων που μαρτυρούν τη μακραίωνη ιστορία του νησιού. Όλα τα παραπάνω παντρεύονται αρμονικά με τις μαγικές εικόνες του συναρπαστικού φυσικού τοπίου, της θάλασσας και της ομορφιάς των ακτών, της αυθεντικότητας των ανθρώπων, της σύγχρονης εικόνας της Λέσβου με την πλούσια πολιτιστική ζωή, τη γνήσια γαστρονομική παράδοση και τις ειδικές προτάσεις δραστηριοτήτων στη φύση.

Η ταινία δημιουργήθηκε στα Ελληνικά με στόχο την εσωτερική αγορά και στα Αγγλικά για τις ανάγκες της προώθησης στο εξωτερικό. Για το 2017, έχει σχεδιαστεί μια πολύ-επίπεδη καμπάνια προβολής η οποία περιλαμβάνει ένα πλήρες πρόγραμμα ψηφιακής προώθησης μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com. Με πάνω από 3.000.000 επισκέπτες το χρόνο και με 1.150.000 μέλη της ψηφιακής κοινότητας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Discovergreece.com (η μεγαλύτερη ψηφιακή κοινότητα φίλων του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για την Ελλάδα), η Λέσβος προωθείται σε αγορές της Αγγλίας, Γερμανίας, Γαλλίας, Τουρκίας και Ελλάδος, μέσω ειδικών εφαρμογών, διαγωνισμών, διαφημίσεων στο διαδίκτυο, ενώ σχεδιάζονται και υλοποιούνται ενέργειες δημοσίων σχέσεων και bloggers activations.

Σημειώνεται ότι η νέα καμπάνια έρχεται ως συνέχεια των ενεργειών προβολής που υλοποίησε η Marketing Greece για τη Λέσβο το 2016.

Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, δήλωσε: «Η στοχευμένη χρονικά τουριστική προβολή το πρώτο πεντάμηνο του 2017, την περίοδο των κρατήσεων, μας οδήγησε στον έγκαιρο προγραμματισμό, σχεδιασμό και υλοποίηση των εργαλείων (όπως για παράδειγμα τα γυρίσματα και η παραγωγή της ταινίας το καλοκαίρι του 2016), για το νησί της Λέσβου, που χρειάζεται την υποστήριξή μας περισσότερο από κάθε άλλον προορισμό στην Ελλάδα. Η Marketing Greece, ως το κοινωνικό εργαλείο μάρκετινγκ του ΣΕΤΕ, στηρίζει τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς που επλήγησαν από το προσφυγικό.

Εκτός από τη Λέσβο, υποστηρίξαμε ενεργά και αποτελεσματικά το νησί της Κω, ενώ σχεδιάζουμε ενέργειες προβολής για τη Χίο και τη Σάμο. Αισθάνομαι περήφανος που η Marketing Greece, με την στρατηγική κατεύθυνση του ΣΕΤΕ για έμπρακτη στήριξη των προορισμών που χρήζουν υποστήριξης λόγω του προσφυγικού, σήμερα παρουσιάζει την επόμενη καμπάνια για την Λέσβο, διαφημιστικές ταινίες και μιντιακό πρόγραμμα προώθησης, με προϋπολογισμό που καλύπτεται εξ ολοκλήρου από ιδιωτικούς πόρους και εταιρείες που στηρίζουν με όραμα το έργο που επιτελεί η Marketing Greece».


Πηγή: pronews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...