Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παγκρήτιος Διαγωνισμός Ελαιολάδου

Ο Παγκρήτιος Διαγωνισμός Ελαιολάδου διοργανώνεται από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης σε συνεργασία με τους




Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν:


Επιχειρήσεις τυποποίησης ελαιολάδου, Συνεταιριστικές Οργανώσεις, και Παραγωγοί ή Ομάδες Παραγωγών που διαθέτουν στην αγορά επώνυμο και τυποποιημένο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, συμβατικής ή/και βιολογικής καλλιέργειας.


Η επιτυχής διεξαγωγή και η μεγάλη συμμετοχή που είχαμε στον 1ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό, το 2015, καθώς και οι πολλές διακρίσεις από το εξωτερικό, που ακολούθησαν για τα βραβευμένα Κρητικά ελαιόλαδα, αποτέλεσαν κίνητρα αναζήτησης για βελτίωση της ποιότητας των τυποποιημένων Κρητικών ελαιολάδων, τα οποία μπορούν να αναδειχθούν ακόμα καλύτερα, τόσο στην εγχώρια όσο και στην παγκόσμια αγορά.


Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Αγροδιατροφική Σύμπραξη Περιφέρειας Κρήτης οργανώνει τον Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ελαιολάδου, καθιερώνοντας τον πλέον ως θεσμό. Καλεί όλους τους παραγωγούς και τυποποιητές του Κρητικού ελαιολάδου να στηρίξουν την ανάδειξη του ποιοτικού μας προϊόντος, ως τον κύριο «πρεσβευτή» του πρωτογενή τομέα του νησιού μας, για την παραγωγή και τις εξαγωγές.



Η συμμετοχή των ποιοτικών τυποποιημένων Κρητικών ελαιολάδων στο διαγωνισμό θα έχει ως αποτέλεσμα:
την ανάδειξη των ιδιαίτερων οργανοληπτικών χαρακτηριστικών του ποιοτικού και επώνυμου Κρητικού ελαιολάδου.
τη βελτίωση της τεχνογνωσίας γύρω από το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και την ποιοτική του αναβάθμιση.
την ενδυνάμωση της εικόνας του Κρητικού ελαιόλαδου και την προβολή του εντός και εκτός της χώρας μας.

Επικεφαλής της Κριτικής επιτροπής είναι δυο διακεκριμένοι επιστήμονες με πολυετή εμπειρία σε όλα τα στάδια παραγωγής και ποιοτικής αξιολόγησης του ελαιολάδου.


Από την Ιταλία, ο κ. Αντόνιο Τζουζέπε Λάουρο, γεωπόνος, ειδικός στην καλλιέργεια της ελιάς, επαγγελματίας γευσιγνώστης, κριτής σε μεγάλους διεθνείς διαγωνισμούς και σύμβουλος για την Αγροτική Ανάπτυξη της περιφέρειας της Καλαβρίας, στην Ιταλία. Επίσης είναι καθηγητής σε θέματα ελαιοκαλλιέργειας και σύμβουλος προώθησης (marketing) για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο.


Από την Ελλάδα, η καταξιωμένη στο χώρο κα Έφη Χριστοπούλου, panel suvervisor και αναγνωρισμένη εκπαιδεύτρια του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιοκομίας σε χημικές και οργανοληπτικές ιδιότητες, χημικός εμπειρογνώμονας της Ε.Ε. και του IOC.


Συντονίστρια του διαγωνισμού είναι η έμπειρη γευσιγνώστρια κα Ελευθερία Γερμανάκη, panel supervisor του Οργανοληπτικού Εργαστηρίου ΑΣ Ρεθύμνου και με πολλαπλές συμμετοχές σε διεθνείς διαγωνισμούς.


Η δεκαμελής κριτική επιτροπή απαρτίζεται από Έλληνες και ξένους εκπαιδευμένους δοκιμαστές και από τους τέσσερεις νομούς της Κρήτης, οι οποίοι συμμετέχουν σε διαπιστευμένη οργανοληπτική ομάδα, έχουν εμπειρία στην εφαρμογή της οργανοληπτικής μεθόδου και έχουν συμμετάσχει ως κριτές σε ελληνικούς η/και διεθνείς διαγωνισμούς ελαιολάδου.


Ο διαγωνισμός καθώς και όλα τα ελαιόλαδα που θα βραβευτούν, θα προβληθούν σε αναγνωρισμένα ελληνικά και ξένα ΜΜΕ.


Στάδια του διαγωνισμού:


1 Φεβρουαρίου 2017: Έναρξη αποστολής δειγμάτων.

6 Μαρτίου 2017: Κλείσιμο των συμμετοχών και αποστολής δειγμάτων.

11 Μαρτίου 2017: Αξιολόγηση δειγμάτων στο Οργανοληπτικό Εργαστήριο Αγροτικού Συνεταιρισμού Ρεθύμνης «EΝΩΣΗ»

12 Μαρτίου 2017: Τελετή βράβευσης στο Ξενοδοχείο Pearl Hotel στο Ρέθυμνο.

Aίτηση συμμετοχής


Σύνδεσμος Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης, Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης, Σύνδεσμος Τυποποιητών Ελαιολάδου Κρήτης, Δίκτυο Κρητικού Ελαιολάδου, Εργαστήριο Οργανοληπτικής Αξιολόγησης του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ρεθύμνου, ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ - Ινστιτούτο Ελιάς, Υποτροπικών Φυτών και Αμπέλου, Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων




Πηγή: likeacretan.blogspot.gr





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...