Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωρεάν πρόγραμμα κατάρτισης και εξειδίκευσης με πιστοποίηση για νέους «Μπορούμε ΕΔΩ»

Η επίσημη έναρξη του προγράμματος δωρεάν κατάρτισης και εξειδίκευσης με πιστοποίηση για νέους «Μπορούμε ΕΔΩ» που υλοποιείται από τον Nescafé -το τμήμα Καφέ της Nestle Hellas- με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (Ι.Β.ΕΠ.Ε.-ΣΕΒ) ανακοινώθηκε σήμερα.

Όπως αναφέρθηκε, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί να προσφέρει σε 200 νέους 18-35 ετών προγράμματα κατάρτισης κι εξειδίκευσης που σχετίζονται άμεσα με την αγορά εργασίας, προκειμένου να αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και πιστοποιήσεις που θα τους βοηθήσουν να βρουν πιο εύκολα εργασία στην Ελλάδα. Η κατάρτιση πραγματοποιείται από το Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (Ι.Β.ΕΠ.Ε.-ΣΕΒ), που αποτελεί τον εκπαιδευτικό βραχίονα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών. 
Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής των εκπαιδευμένων νέων σε εξετάσεις για τη λήψη πιστοποιήσεων από ανεξάρτητο φορέα σε όλες τις ειδικότητες, εφ' όσον οι ίδιοι το επιθυμούν. Στην επίσημη έναρξη του προγράμματος, ο Ηλίας Παπαδόπουλος, διευθυντής του Τμήματος Καφέ της Nestlé Ελλάς, ανέφερε: «Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους νέους ανθρώπους στην Ελλάδα, ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την είσοδό τους στον επαγγελματικό κόσμο και να βελτιώσουν τις πιθανότητές τους σε μια απαιτητική αγορά εργασίας. Ευχή όλων μας είναι να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη νέα γενιά στην επιλογή της να παραμείνει στη χώρα μας και να υλοποιήσει εδώ τα όνειρά της». 
Από την πλευρά της η Θέκλα Πουλούκη, γενική διευθύντρια του Ινστιτούτου Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης και Κατάρτισης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών (Ι.Β.ΕΠ.Ε-ΣΕΒ) σημείωσε: «Το Ι.Β.ΕΠ.Ε - ΣΕΒ προσφέρει με ιδιαίτερη επιτυχία εδώ και 35 χρόνια καινοτόμα και στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είμαστε στην ευχάριστη θέση αυτήν τη φορά να υποστηρίξουμε την ουσιαστική πρωτοβουλία του Nescafé για τους νέους, με στόχο την επαγγελματική κατάρτιση και επιμόρφωση ανέργων και εργαζομένων στην Ελλάδα». Η πρωτοβουλία απευθύνεται: - Σε άνεργους απόφοιτους πανεπιστημιακών και τεχνικών σχολών AΕΙ, ΑΤΕΙ, καθώς και σε απόφοιτους μεταδευτεροβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ηλικίας 18-35 ετών. -
Σε εργαζόμενους επαπειλούμενους με ανεργία ή εργαζόμενους που δεν είναι ευχαριστημένοι με την εργασία τους και σκέπτονται να την εγκαταλείψουν. - Σε φοιτητές/σπουδαστές. Εκτός από τα γενικά κριτήρια συμμετοχής στο πρόγραμμα ανά κατηγορία, που αφορούν στην ηλικία και την οικογενειακή κατάσταση των αιτούντων και τα ειδικά κριτήρια, που αφορούν στο επίπεδο γνώσεων ανά ειδικότητα, θα υπάρχουν και κοινωνικά κριτήρια για προτεραιότητα σε ειδικές κι ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2015, θα διαρκέσει μέχρι περίπου το τέλος του 2015 και θα πραγματοποιηθεί στις πιστοποιημένες εγκαταστάσεις του Ι.Β.ΕΠ.Ε. στην Αθήνα, στην πλατεία Αττικής. 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν την αίτησή τους μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος www.mporoumeedo.gr. Το διάστημα για την κατάθεση της αίτησης συμμετοχής από τους ενδιαφερόμενους ορίζεται από τις 2/4/2015 ως και 30/4/2015. 

ΠΗΓΗ www.dikaiologitika.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...