Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωρεάν πρόγραμμα κατάρτισης και εξειδίκευσης με πιστοποίηση για νέους «Μπορούμε ΕΔΩ»

Η επίσημη έναρξη του προγράμματος δωρεάν κατάρτισης και εξειδίκευσης με πιστοποίηση για νέους «Μπορούμε ΕΔΩ» που υλοποιείται από τον Nescafé -το τμήμα Καφέ της Nestle Hellas- με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (Ι.Β.ΕΠ.Ε.-ΣΕΒ) ανακοινώθηκε σήμερα.

Όπως αναφέρθηκε, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί να προσφέρει σε 200 νέους 18-35 ετών προγράμματα κατάρτισης κι εξειδίκευσης που σχετίζονται άμεσα με την αγορά εργασίας, προκειμένου να αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και πιστοποιήσεις που θα τους βοηθήσουν να βρουν πιο εύκολα εργασία στην Ελλάδα. Η κατάρτιση πραγματοποιείται από το Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (Ι.Β.ΕΠ.Ε.-ΣΕΒ), που αποτελεί τον εκπαιδευτικό βραχίονα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών. 
Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής των εκπαιδευμένων νέων σε εξετάσεις για τη λήψη πιστοποιήσεων από ανεξάρτητο φορέα σε όλες τις ειδικότητες, εφ' όσον οι ίδιοι το επιθυμούν. Στην επίσημη έναρξη του προγράμματος, ο Ηλίας Παπαδόπουλος, διευθυντής του Τμήματος Καφέ της Nestlé Ελλάς, ανέφερε: «Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους νέους ανθρώπους στην Ελλάδα, ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την είσοδό τους στον επαγγελματικό κόσμο και να βελτιώσουν τις πιθανότητές τους σε μια απαιτητική αγορά εργασίας. Ευχή όλων μας είναι να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη νέα γενιά στην επιλογή της να παραμείνει στη χώρα μας και να υλοποιήσει εδώ τα όνειρά της». 
Από την πλευρά της η Θέκλα Πουλούκη, γενική διευθύντρια του Ινστιτούτου Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης και Κατάρτισης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών (Ι.Β.ΕΠ.Ε-ΣΕΒ) σημείωσε: «Το Ι.Β.ΕΠ.Ε - ΣΕΒ προσφέρει με ιδιαίτερη επιτυχία εδώ και 35 χρόνια καινοτόμα και στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είμαστε στην ευχάριστη θέση αυτήν τη φορά να υποστηρίξουμε την ουσιαστική πρωτοβουλία του Nescafé για τους νέους, με στόχο την επαγγελματική κατάρτιση και επιμόρφωση ανέργων και εργαζομένων στην Ελλάδα». Η πρωτοβουλία απευθύνεται: - Σε άνεργους απόφοιτους πανεπιστημιακών και τεχνικών σχολών AΕΙ, ΑΤΕΙ, καθώς και σε απόφοιτους μεταδευτεροβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ηλικίας 18-35 ετών. -
Σε εργαζόμενους επαπειλούμενους με ανεργία ή εργαζόμενους που δεν είναι ευχαριστημένοι με την εργασία τους και σκέπτονται να την εγκαταλείψουν. - Σε φοιτητές/σπουδαστές. Εκτός από τα γενικά κριτήρια συμμετοχής στο πρόγραμμα ανά κατηγορία, που αφορούν στην ηλικία και την οικογενειακή κατάσταση των αιτούντων και τα ειδικά κριτήρια, που αφορούν στο επίπεδο γνώσεων ανά ειδικότητα, θα υπάρχουν και κοινωνικά κριτήρια για προτεραιότητα σε ειδικές κι ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2015, θα διαρκέσει μέχρι περίπου το τέλος του 2015 και θα πραγματοποιηθεί στις πιστοποιημένες εγκαταστάσεις του Ι.Β.ΕΠ.Ε. στην Αθήνα, στην πλατεία Αττικής. 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν την αίτησή τους μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος www.mporoumeedo.gr. Το διάστημα για την κατάθεση της αίτησης συμμετοχής από τους ενδιαφερόμενους ορίζεται από τις 2/4/2015 ως και 30/4/2015. 

ΠΗΓΗ www.dikaiologitika.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...