Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Διαγωνισμός φωτογραφίας πορτραίτου του Artcore Magazine"

Μετά τον περσινό διαγωνισμό, το Artcore και φέτος διοργανώνει νέο φωτογραφικό διαγωνισμό, με τίτλο “Faces” και με βασικό θέμα φυσικά το πορτραίτο. Κριτής του διαγωνισμού θα είναι ο γνωστός φωτογράφος Άρης Ράμμος.


Από εσάς ζητούμε πορτραίτα ανδρών και γυναικών (όχι παιδιών), ενώ η επιλογή του είδους του πορτραίτου είναι ελεύθερη. Μπορεί να είναι πορτραίτο μόδας, οικογενειακό πορτραίτο, περιβαλλοντικό πορτραίτο, ασπρόμαυρο ή έγχρωμο.

Μετά το τέλος του διαγωνισμού οι δέκα καλύτερες φωτογραφίες θα παρουσιαστούν σε έκθεση που θα γίνει στην studio + photogallery OKTO, καθώς και στο site του περιοδικού και σε όλα τα social media. Το site του artcoremagazine.gr θα γράψει επίσης ένα αφιέρωμα για τον φωτογράφο που θα έρθει πρώτος στον διαγωνισμό, ο οποίος θα κερδίσει και το βιβλίο “Photography: The Definitive Visual History” του Τom Ang, προσφορά των βιβλιοπωλείων Κωνσταντινίδης.

ΟΡΟΙ:
Κάθε φωτογράφος μπορεί να πάρει μέρος στον διαγωνισμό με μία φωτογραφία η οποία και πρέπει να αποσταλεί με email στο info@artcoremagazine.gr με θέμα "Για τον διαγωνισμό Faces".
Κάθε φωτογραφία πρέπει να τηρεί τις παρακάτω προϋποθέσεις:
είναι σε ψηφιακή μορφή (αρχείο JPG)
το μέγεθος του αρχείου να μην ξεπερνάει τα 2MB
Εφόσον επιλεγεί η φωτογραφία, θα πρέπει να υπάρχει και να αποσταλεί σε full ανάλυση στα 300dpi
Η ονομασία του αρχείου να αποτελείται από το ονοματεπώνυμο του φωτογράφου, για παράδειγμα giorgospapadopoulos.jpg
Να μην έχει υδατογράφημα (watermark)
Η επεξεργασία των φωτογραφιών επιτρέπεται, αλλά όχι η υπερβολική παραποίηση της εικόνας.
Πρέπει να είστε ο αποκλειστικός δημιουργός της φωτογραφίας και να έχετε στην κατοχή σας το αρχικό αρχείο, το οποίο μπορεί να ζητηθεί ανά πάσα στιγμή.
Τα δικαιώματα της φωτογραφίας παραμένουν στην ιδιοκτησία του κάθε φωτογράφου-δημιουργού, ο οποίος δηλώνει ότι η φωτογραφία που μας αποστέλλει δεν παραβαίνει κάποιο νόμο και δεν προσβάλει τα δικαιώματα τρίτων.
Επίσης κάθε φωτογράφος παραχωρεί στο artcoremagazine.gr το δικαίωμα να δημοσιεύσει την φωτογραφία που θα αποστείλει, στο Facebook καθώς και στην ιστοσελίδα www.artcoremagazine.gr (και στις αντίστοιχες σελίδες τουArtcore magazine στο Twitter, Google+, Pinterest, Tumblr, Flickr).
Δεν επιτρέπεται να ζητείται είτε κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, είτε μετά τη λήξη του, να αιτιολογήθει η απόρριψη κάποιας συμμετοχής
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού δεν επιτρέπεται καμία μομφή, παρατήρηση, και αμφισβήτηση των αποτελεσμάτων, των όρων και του θεσμού. Η συμμετοχή αυτόματα σημαίνει την πλήρη αποδοχή των όρων, των αποτελεσμάτων και της κριτικής επιτροπής. Δεν θα γίνει ανεκτή καμία παρέμβαση για την έκβαση των αποτελεσμάτων.
To Αrtcore διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το διαγωνισμό, να αλλάξει τα δώρα και τον χώρο της έκθεσης αν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Το Artcoremagazine.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε αντιγραφή ή κλοπή της φωτογραφίας.

Μπορείτε να μας στέλνετε τις φωτογραφίες σας μέχρι τις 30 Aπριλίου 2015 (23:59). Οι νικητές του διαγωνισμού μας θα ανακοινωθούν μέσω της σελίδας στο Facebook, ενώ θα λάβουν ο καθένας ξεχωριστά ενημερωτικό mail.Βασικές Πληροφορίες
Πότε: 
20 Μάρτιος, 2015 (-) - 30 Απρίλιος, 2015 (-)
Διοργάνωση: 
Artcore
Επικοινωνία: 
info@artcoremagazine.gr
Υπερσύνδεσμος: 







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...