Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Διαγωνισμός φωτογραφίας πορτραίτου του Artcore Magazine"

Μετά τον περσινό διαγωνισμό, το Artcore και φέτος διοργανώνει νέο φωτογραφικό διαγωνισμό, με τίτλο “Faces” και με βασικό θέμα φυσικά το πορτραίτο. Κριτής του διαγωνισμού θα είναι ο γνωστός φωτογράφος Άρης Ράμμος.


Από εσάς ζητούμε πορτραίτα ανδρών και γυναικών (όχι παιδιών), ενώ η επιλογή του είδους του πορτραίτου είναι ελεύθερη. Μπορεί να είναι πορτραίτο μόδας, οικογενειακό πορτραίτο, περιβαλλοντικό πορτραίτο, ασπρόμαυρο ή έγχρωμο.

Μετά το τέλος του διαγωνισμού οι δέκα καλύτερες φωτογραφίες θα παρουσιαστούν σε έκθεση που θα γίνει στην studio + photogallery OKTO, καθώς και στο site του περιοδικού και σε όλα τα social media. Το site του artcoremagazine.gr θα γράψει επίσης ένα αφιέρωμα για τον φωτογράφο που θα έρθει πρώτος στον διαγωνισμό, ο οποίος θα κερδίσει και το βιβλίο “Photography: The Definitive Visual History” του Τom Ang, προσφορά των βιβλιοπωλείων Κωνσταντινίδης.

ΟΡΟΙ:
Κάθε φωτογράφος μπορεί να πάρει μέρος στον διαγωνισμό με μία φωτογραφία η οποία και πρέπει να αποσταλεί με email στο info@artcoremagazine.gr με θέμα "Για τον διαγωνισμό Faces".
Κάθε φωτογραφία πρέπει να τηρεί τις παρακάτω προϋποθέσεις:
είναι σε ψηφιακή μορφή (αρχείο JPG)
το μέγεθος του αρχείου να μην ξεπερνάει τα 2MB
Εφόσον επιλεγεί η φωτογραφία, θα πρέπει να υπάρχει και να αποσταλεί σε full ανάλυση στα 300dpi
Η ονομασία του αρχείου να αποτελείται από το ονοματεπώνυμο του φωτογράφου, για παράδειγμα giorgospapadopoulos.jpg
Να μην έχει υδατογράφημα (watermark)
Η επεξεργασία των φωτογραφιών επιτρέπεται, αλλά όχι η υπερβολική παραποίηση της εικόνας.
Πρέπει να είστε ο αποκλειστικός δημιουργός της φωτογραφίας και να έχετε στην κατοχή σας το αρχικό αρχείο, το οποίο μπορεί να ζητηθεί ανά πάσα στιγμή.
Τα δικαιώματα της φωτογραφίας παραμένουν στην ιδιοκτησία του κάθε φωτογράφου-δημιουργού, ο οποίος δηλώνει ότι η φωτογραφία που μας αποστέλλει δεν παραβαίνει κάποιο νόμο και δεν προσβάλει τα δικαιώματα τρίτων.
Επίσης κάθε φωτογράφος παραχωρεί στο artcoremagazine.gr το δικαίωμα να δημοσιεύσει την φωτογραφία που θα αποστείλει, στο Facebook καθώς και στην ιστοσελίδα www.artcoremagazine.gr (και στις αντίστοιχες σελίδες τουArtcore magazine στο Twitter, Google+, Pinterest, Tumblr, Flickr).
Δεν επιτρέπεται να ζητείται είτε κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, είτε μετά τη λήξη του, να αιτιολογήθει η απόρριψη κάποιας συμμετοχής
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού δεν επιτρέπεται καμία μομφή, παρατήρηση, και αμφισβήτηση των αποτελεσμάτων, των όρων και του θεσμού. Η συμμετοχή αυτόματα σημαίνει την πλήρη αποδοχή των όρων, των αποτελεσμάτων και της κριτικής επιτροπής. Δεν θα γίνει ανεκτή καμία παρέμβαση για την έκβαση των αποτελεσμάτων.
To Αrtcore διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το διαγωνισμό, να αλλάξει τα δώρα και τον χώρο της έκθεσης αν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Το Artcoremagazine.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε αντιγραφή ή κλοπή της φωτογραφίας.

Μπορείτε να μας στέλνετε τις φωτογραφίες σας μέχρι τις 30 Aπριλίου 2015 (23:59). Οι νικητές του διαγωνισμού μας θα ανακοινωθούν μέσω της σελίδας στο Facebook, ενώ θα λάβουν ο καθένας ξεχωριστά ενημερωτικό mail.Βασικές Πληροφορίες
Πότε: 
20 Μάρτιος, 2015 (-) - 30 Απρίλιος, 2015 (-)
Διοργάνωση: 
Artcore
Επικοινωνία: 
info@artcoremagazine.gr
Υπερσύνδεσμος: 







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...