Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γερμανικές Αποζημιώσεις: Ο Λαός παίρνει την υπόθεση στα χέρια του!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, το Δίκτυο Μαρτυρικών Πόλων και Χωριών της Ελλάδας και η Πανελλήνια Ένωση Δικηγόρων για τις Γερμανικές Αποζημιώσεις διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο:

ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΧΡΕΟΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Ρέθυμνο, την Κυριακή 6 Απριλίου 2014 (ανήμερα της έναρξης της εισβολής της Ναζιστικής Γερμανίας στην Ελλάδα) από τις 11.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. στο Σπίτι του Πολιτισμού στην Παλιά Πόλη Ρεθύμνου.
Ομιλητές:
Στέλιος Περράκης, Καθηγητής Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου και Αναπληρωτής Πρύτανη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Αριστομένης Συγγελάκης, Οδοντίατρος και Πολιτικός Επιστήμων, Μέλος της Σ.Ε. του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα
Σαράντος Θεοδωρόπουλος, Δικηγόρος – ιστορικός ερευνητής, Μέλος του Προεδρείου της Π.Ε.Δ.
Συντονιστής: Μάρκος Μαρινάκης, δικηγόρος, μέλος του Δ.Σ. της Π.Ε.Δ.
Η εκδήλωση έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου και του Δήμου Ρεθύμνου.
Θα υπάρξουν παρεμβάσεις εκπροσώπων φορέων και ενώσεων θυμάτων και συζήτηση με το κοινό.
Η διεκδίκηση των δίκαιων, ισχυρά τεκμηριωμένων και απαράγραπτων αξιώσεων μας από τη Γερμανία για «τις ληστείες, τις τρομοκρατικές πράξεις και τις δολοφονίες», σύμφωνα με την πρόσφατη ομιλία του Γερμανού Προέδρου κ. Γκάουκ στους Λυγκιάδες, που υπέστη ο Ελληνικός Λαός κατά την περίοδο της Κατοχής επανέρχεται ορμητικά στο προσκήνιο, διαψεύδοντας όσους έσπευσαν να θεωρήσουν το ζήτημα «λήξαν». Η πρόσφατη συγγνώμη του Προέδρου της ΟΔΓ κ. Γ. Γκάουκ, δεν σηματοδοτεί το τέλος των προσπαθειών μας αλλά, αντίθετα, αποτελεί το έναυσμα για την κλιμάκωση του αγώνα μας. Ενός αγώνα, εθνικού, διεθνιστικού, οικουμενικού για την αποκατάσταση της ιστορικής μνήμης και την απόδοση δικαιοσύνης.
Η Κρήτη υπέφερε τα πάνδεινα από τη γερμανική τρομοκρατία, καταβάλλοντας το μεγαλύτερο αναλογικά φόρο αίματος σε όλη την Ευρώπη. Ο περήφανος Κρητικός Λαός, πάντα πρωτοπόρος στους πατριωτικούς και δημοκρατικούς αγώνες, πρωτοστατεί και σήμερα στον αγώνα διεκδίκησης των γερμανικών οφειλών στέλνοντας, παράλληλα, ένα ισχυρό μήνυμα καταδίκης του ναζισμού. 
70 χρόνια μετά την Κατοχή, έχει, επιτέλους, έλθει η ώρα για την έμπρακτη δικαίωση της Θυσίας του Ελληνικού Λαού. Μιας Θυσίας, που συντέλεσε τα μέγιστα στην απελευθέρωση της Ευρώπης και της ίδιας της Γερμανίας από το ναζιστικό ζυγό, κάτι που η σύγχρονη Γερμανία οφείλει να μη λησμονεί! Ο αγώνας μας δεν στρέφεται κατά του Γερμανικού Λαού, με τον οποίο αισθανόμαστε αλληλέγγυοι, όπως και με κάθε Λαό, αλλά επιδιώκουμε την απόδοση Δικαιοσύνης,. Και σ’ αυτό είμαστε αμετακίνητοι!
Οι νεκροί ζητούν Δικαίωση! Η Ιστορία μας καλεί να σταθούμε με θάρρος και αποφασιστικότητα ενώπιον των ευθυνών μας. Η γενναία Αντίσταση του ελληνικού λαού απέναντι στον Άξονα αποτελεί φάρο αγωνιστικότητας! Και στην υπόθεση των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, μόνο η παλλαϊκή κινητοποίηση μπορεί να φέρει τη νίκη!
Γερμανικές Αποζημιώσεις: Ο Λαός παίρνει την υπόθεση στα χέρια του!



Αριστομένης Συγγελάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...