Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκινάει το 4ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Ο βασικός στόχος του Φεστιβάλ είναι η ανάδειξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής

Το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info) θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο, στο Αγρίνιο, στην Καλαμάτα, στην Κέρκυρα, στη Λάρισα, στη Μυτιλήνη, στη Ξάνθη, στην Πάτρα, στη Ρόδο και στα Χανιά την Πέμπτη 3, την Παρασκευή 4 και το Σάββατο 5 Απριλίου 2014.

Στην πόλη του Ηρακλείου το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί τηνΠαρασκευή 4 (10:00-15:00) και το Σάββατο 5 (10:00-16:25) Απριλίου 2014 στην αίθουσα Ανδρόγεω του Δήμου Ηρακλείου. Διοργανώνεται από το Γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Αν. Κρήτης της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης και σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.

Ο βασικός στόχος του Φεστιβάλ είναι η ανάδειξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής, και της παρουσίασης της εργασίας τους σε συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινωνία. Επίσης, δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή.

Το Πρόγραμμα του Μαθητικού Φεστιβάλ στο Ηράκλειο περιλαμβάνει:
Έκθεση και παρουσίαση έργων ψηφιακής δημιουργίας, τα οποία έχουν εκπονηθεί στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στις βιωματικές δράσεις του Γυμνασίου, στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και στο μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (ΕΘΔ) των ΕΠΑΛ.
Εργαστήρια και διαδραστικές δραστηριότητες:
Από τους πολυπλέκτες και τα δένδρα στις μνήμες και τους επεξεργαστές: το Εργαστήριο Ψηφιακής Σχεδίασης του Πανεπιστημίου Κρήτης συναντά τους μαθητές με έκθεση, εργαστήριο (εκπαιδευτής: Γιώργος Καλοκαιρινός) και ομιλία από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Κρήτης Μανόλη Κατεβαίνη.
Arduino: Δημιουργικά Ηλεκτρονικά. Εκπαιδευτές: Χαρίτων Αντώνιος, Jann Krusse (Εργαστήριο).
Ψηφιακές καινοτομίες: Εκτυπωτές 3d. Ομάδα τοLabάκι (Έκθεση).
Πληροφορική χωρίς Υπολογιστές: ομαδικά παιχνίδια για μαθητές Δημοτικού & Γυμνασίου (Εργαστήριο). Εκπαιδευτές: Νίκος Ψαρουδάκης, Γιάννης Χαλκιαδάκης (Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου).
Προβολή ταινίας «Terms and Conditions May Apply» (Ελληνικοί υπότιτλοι): Τι μαθαίνουν οι εταιρίες και οι κυβερνήσεις για εμάς από το Internet και τα κινητά τηλέφωνα και τι μπορούμε εμείς να κάνουμε γι’ αυτό.
Προβολή μαθητικών ταινιών για παιδιά και Νέους από το Φεστιβάλ Ολυμπίας και την Camera Zizanio.
Ζωντανή παρουσίαση μαθητικών έργων από άλλες πόλεις.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και με την υποστήριξη της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.Κα.Π), της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (Ε.Π.Ε), της Ελληνικής Εταιρίας Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Ε.Π.Υ) και της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (Ε.Τ.Π.Ε).

Η εκδήλωση στην πόλη του Ηρακλείου πραγματοποιείται με την Υποστήριξη του Δήμου Ηρακλείου, του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Περιφέρειας Κρήτης (Europe Direct) και του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Αν. Κρήτης και Αρωγούς την Περιφερειακή Δ/νση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης και τις Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε Ηρακλείου και Π.Ε Λασιθίου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...