Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκινάει το 4ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Ο βασικός στόχος του Φεστιβάλ είναι η ανάδειξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής

Το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info) θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο, στο Αγρίνιο, στην Καλαμάτα, στην Κέρκυρα, στη Λάρισα, στη Μυτιλήνη, στη Ξάνθη, στην Πάτρα, στη Ρόδο και στα Χανιά την Πέμπτη 3, την Παρασκευή 4 και το Σάββατο 5 Απριλίου 2014.

Στην πόλη του Ηρακλείου το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί τηνΠαρασκευή 4 (10:00-15:00) και το Σάββατο 5 (10:00-16:25) Απριλίου 2014 στην αίθουσα Ανδρόγεω του Δήμου Ηρακλείου. Διοργανώνεται από το Γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Αν. Κρήτης της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης και σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.

Ο βασικός στόχος του Φεστιβάλ είναι η ανάδειξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής, και της παρουσίασης της εργασίας τους σε συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινωνία. Επίσης, δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή.

Το Πρόγραμμα του Μαθητικού Φεστιβάλ στο Ηράκλειο περιλαμβάνει:
Έκθεση και παρουσίαση έργων ψηφιακής δημιουργίας, τα οποία έχουν εκπονηθεί στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στις βιωματικές δράσεις του Γυμνασίου, στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και στο μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (ΕΘΔ) των ΕΠΑΛ.
Εργαστήρια και διαδραστικές δραστηριότητες:
Από τους πολυπλέκτες και τα δένδρα στις μνήμες και τους επεξεργαστές: το Εργαστήριο Ψηφιακής Σχεδίασης του Πανεπιστημίου Κρήτης συναντά τους μαθητές με έκθεση, εργαστήριο (εκπαιδευτής: Γιώργος Καλοκαιρινός) και ομιλία από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Κρήτης Μανόλη Κατεβαίνη.
Arduino: Δημιουργικά Ηλεκτρονικά. Εκπαιδευτές: Χαρίτων Αντώνιος, Jann Krusse (Εργαστήριο).
Ψηφιακές καινοτομίες: Εκτυπωτές 3d. Ομάδα τοLabάκι (Έκθεση).
Πληροφορική χωρίς Υπολογιστές: ομαδικά παιχνίδια για μαθητές Δημοτικού & Γυμνασίου (Εργαστήριο). Εκπαιδευτές: Νίκος Ψαρουδάκης, Γιάννης Χαλκιαδάκης (Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου).
Προβολή ταινίας «Terms and Conditions May Apply» (Ελληνικοί υπότιτλοι): Τι μαθαίνουν οι εταιρίες και οι κυβερνήσεις για εμάς από το Internet και τα κινητά τηλέφωνα και τι μπορούμε εμείς να κάνουμε γι’ αυτό.
Προβολή μαθητικών ταινιών για παιδιά και Νέους από το Φεστιβάλ Ολυμπίας και την Camera Zizanio.
Ζωντανή παρουσίαση μαθητικών έργων από άλλες πόλεις.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και με την υποστήριξη της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.Κα.Π), της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (Ε.Π.Ε), της Ελληνικής Εταιρίας Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Ε.Π.Υ) και της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (Ε.Τ.Π.Ε).

Η εκδήλωση στην πόλη του Ηρακλείου πραγματοποιείται με την Υποστήριξη του Δήμου Ηρακλείου, του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Περιφέρειας Κρήτης (Europe Direct) και του Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Αν. Κρήτης και Αρωγούς την Περιφερειακή Δ/νση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης και τις Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε Ηρακλείου και Π.Ε Λασιθίου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...