Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φεστιβάλ τεχνών και πολιτισμού, με καταγωγή από την Κρήτη

Το «Φεστιβαλάκι» είναι ένα σύγχρονο φεστιβάλ τεχνών και πολιτισμού με καταγωγή από την Κρήτη και το πρώτο φεστιβάλ που δημιουργείται με την ενεργή συμμετοχή του κοινού. Στο πλαίσιο λοιπόν της έκθεσης ζωγραφικής – εικαστικών του φεστιβάλ θα παρουσιαστούν έργα καλλιτεχνών (Κρητικών ή μη) που εμπνέονται θεματικά από την Κρήτη.

Αν ασχολείσαι λοιπόν με την ζωγραφική, εμπνέεσαι από την Κρήτη και θέλεις να παρουσιάσεις την δουλειά σου στο φεστιβαλάΚι, δεν έχεις παρά να στείλεις το έργο σου σε φωτογραφία υψηλής ανάλυσης στο info@festivalaki.gr με κοινοποίηση στο info@freevox.gr μέχρι τις 10 Ιουλίου 2013.
Κάθε συμμετοχή μπορεί να περιλαμβάνει δύο προτάσεις έργων με μέγιστες διαστάσεις 1x1 (προαιρετικά με την συνοδεία μικρού κειμένου). Παρότι η έκθεση αφορά ζωγραφικά έργα μην διστάσετε να μας στείλλετε το έργο σας ακόμα και αν αυτό αφορά κάποιο άλλο πεδίο τέχνης - με την προυπόθεση όμως ότι σχετίζεται με την Κρήτη - και ίσως καταφέρουμε να το εντάξουμε στην έκθεση. Κάθε συμμετοχή πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από τα προσωπικά στοιχεία (όνομα, πόλη, επάγγελμα) και τα στοιχεία επικοινωνίας του συμμετέχοντα καθώς και διαστάσεις, τίτλο και τεχνοτροπία του έργου.

Οι καλλιτέχνες τα έργα των οποίων θα επιλεχθούν να εκτεθούν θα ενημερωθούν εγκαίρως τηλεφωνικά προκειμένου να αποστείλλουν το έργο τους «αμπαλαρισμένο» μέχρι τις 20/7 σε συγκεκριμένη διεύθυνση. Ενώ οι επιστροφές των έργων (εφόσον ο καλλιτέχνης μένει εκτος Ηρακλείου) θα γίνουν με έξοδα της παραγωγής του φεστιβάλ αμέσως μετά τη λήξη διεξαγωγής του. Όλοι οι καλλιτέχνες τα έργα των οποίων θα επιλεχθούν προς έκθεση στις διοργανώσεις της Κρήτης και της Αθήνας θα έχουν δωρεάν είσοδο στο φεστιβάλ (διπλή πρόσκληση) ενώ τα έργα τους θα προβληθούν κατόπιν του φεστιβάλ τόσο στο site όσο και στα social media του φεστιβάλ.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Τα πνευματικά δικαιώματα των έργων που θα λάβουν μέρος στην έκθεση ανήκουν αποκλειστικά στον δημιουργό τους, ο οποίος ωστόσο παραχωρεί το δικαίωμα έκθεσης των έργων του – πάντοτε με συνοδεία του ονοματεπώνυμου του - στο φεστιβάλ και τα μέσα προβολής του (πχ site, social media βιντεοσκόπηση της έκθεσης στο πλαίσιο της ευρύτερης βιντεοσκόπησης του φεστιβάλ κλπ) Με την αποστολή της συμμετοχής του ο διαγωνιζόμενος αποδέχεται αυτόματα και απόλυτα τους όρους συμετοχής, σύμφωνα με την παρούσα προκήρυξη.

ENGLISH SHORT BRIEFING

If you are a painter whose artworks are inspired by Crete you can exhibit your work in our festival by sending your artwork at info@festivalaki.gr, initially in a high resolution image along with your personal data and as long as your artwork is selected to be exhibited we will contact you for further details.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,