Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φεστιβάλ τεχνών και πολιτισμού, με καταγωγή από την Κρήτη

Το «Φεστιβαλάκι» είναι ένα σύγχρονο φεστιβάλ τεχνών και πολιτισμού με καταγωγή από την Κρήτη και το πρώτο φεστιβάλ που δημιουργείται με την ενεργή συμμετοχή του κοινού. Στο πλαίσιο λοιπόν της έκθεσης ζωγραφικής – εικαστικών του φεστιβάλ θα παρουσιαστούν έργα καλλιτεχνών (Κρητικών ή μη) που εμπνέονται θεματικά από την Κρήτη.

Αν ασχολείσαι λοιπόν με την ζωγραφική, εμπνέεσαι από την Κρήτη και θέλεις να παρουσιάσεις την δουλειά σου στο φεστιβαλάΚι, δεν έχεις παρά να στείλεις το έργο σου σε φωτογραφία υψηλής ανάλυσης στο info@festivalaki.gr με κοινοποίηση στο info@freevox.gr μέχρι τις 10 Ιουλίου 2013.
Κάθε συμμετοχή μπορεί να περιλαμβάνει δύο προτάσεις έργων με μέγιστες διαστάσεις 1x1 (προαιρετικά με την συνοδεία μικρού κειμένου). Παρότι η έκθεση αφορά ζωγραφικά έργα μην διστάσετε να μας στείλλετε το έργο σας ακόμα και αν αυτό αφορά κάποιο άλλο πεδίο τέχνης - με την προυπόθεση όμως ότι σχετίζεται με την Κρήτη - και ίσως καταφέρουμε να το εντάξουμε στην έκθεση. Κάθε συμμετοχή πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από τα προσωπικά στοιχεία (όνομα, πόλη, επάγγελμα) και τα στοιχεία επικοινωνίας του συμμετέχοντα καθώς και διαστάσεις, τίτλο και τεχνοτροπία του έργου.

Οι καλλιτέχνες τα έργα των οποίων θα επιλεχθούν να εκτεθούν θα ενημερωθούν εγκαίρως τηλεφωνικά προκειμένου να αποστείλλουν το έργο τους «αμπαλαρισμένο» μέχρι τις 20/7 σε συγκεκριμένη διεύθυνση. Ενώ οι επιστροφές των έργων (εφόσον ο καλλιτέχνης μένει εκτος Ηρακλείου) θα γίνουν με έξοδα της παραγωγής του φεστιβάλ αμέσως μετά τη λήξη διεξαγωγής του. Όλοι οι καλλιτέχνες τα έργα των οποίων θα επιλεχθούν προς έκθεση στις διοργανώσεις της Κρήτης και της Αθήνας θα έχουν δωρεάν είσοδο στο φεστιβάλ (διπλή πρόσκληση) ενώ τα έργα τους θα προβληθούν κατόπιν του φεστιβάλ τόσο στο site όσο και στα social media του φεστιβάλ.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Τα πνευματικά δικαιώματα των έργων που θα λάβουν μέρος στην έκθεση ανήκουν αποκλειστικά στον δημιουργό τους, ο οποίος ωστόσο παραχωρεί το δικαίωμα έκθεσης των έργων του – πάντοτε με συνοδεία του ονοματεπώνυμου του - στο φεστιβάλ και τα μέσα προβολής του (πχ site, social media βιντεοσκόπηση της έκθεσης στο πλαίσιο της ευρύτερης βιντεοσκόπησης του φεστιβάλ κλπ) Με την αποστολή της συμμετοχής του ο διαγωνιζόμενος αποδέχεται αυτόματα και απόλυτα τους όρους συμετοχής, σύμφωνα με την παρούσα προκήρυξη.

ENGLISH SHORT BRIEFING

If you are a painter whose artworks are inspired by Crete you can exhibit your work in our festival by sending your artwork at info@festivalaki.gr, initially in a high resolution image along with your personal data and as long as your artwork is selected to be exhibited we will contact you for further details.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...