H The Newtons Laboratory βραβεύτηκε με την παγκόσμια διάκριση «Best Earned Award» για την ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια «Keep Walking Greece», για τη μάρκα Johnnie Walker στο πλαίσιο των Diageo Marketing Brilliance Awards
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά και ο Αndy Fennell, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Diageo, «εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τις μάρκες μας κάθε μέρα, δημιουργώντας απίστευτα δυναμικές σχέσεις, που λειτουργούν καθοριστικά για την διαρκή επιτυχία της δουλειάς μας. Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας. Αισθάνομαι εξαιρετικά ενθαρρυμένος από την αδιάκοπη επιδίωξη των συνεργατών μας να υλοποιούν πρωτοπόρες καμπάνιες, αλλά και να τις υλοποιούν με άψογο τρόπο».
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά και ο Αndy Fennell, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Diageo, «εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τις μάρκες μας κάθε μέρα, δημιουργώντας απίστευτα δυναμικές σχέσεις, που λειτουργούν καθοριστικά για την διαρκή επιτυχία της δουλειάς μας. Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας. Αισθάνομαι εξαιρετικά ενθαρρυμένος από την αδιάκοπη επιδίωξη των συνεργατών μας να υλοποιούν πρωτοπόρες καμπάνιες, αλλά και να τις υλοποιούν με άψογο τρόπο».
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Newtons Laboratory η καμπάνια «Keep Walking Greece» «ήρθε να απαντήσει στην απογοήτευση και την ψυχολογική αμηχανία της Ελληνίδας και του Έλληνα μέσα στη δίνη της κρίσης. Κάλεσε τον κόσμο να μοιραστεί εικόνες και μηνύματα αισιοδοξίας. Να επενδύσει στην ωριμότητα της σκέψης και των ικανοτήτων του. Να συνθέσει απόψεις και να «περπατήσει» προς τα δικά τους οράματα, αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό. Πρόβαλλε με λίγα λόγια τη δημιουργική δύναμη της συλλογικής ψυχής».
Η καμπάνια βασίστηκε στο τραγούδι «You will never walk alone». Στηρίχθηκε σε μια ιδέα δημιουργίας «εμπνευστικού διαλόγου», που απλώθηκε τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα συμβατικά μέσα. Πέτυχε μέσα σε μικρό χρόνο την ευρύτατη εμπλοκή των καταναλωτών στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, δημιουργώντας θετικά συναισθήματα και προδιάθεση απέναντι στο brand.
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ως προς την εμπλοκή του κοινού ήταν εντυπωσιακά. Συγκεκριμένα :
Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%).
Το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube.
Προστέθηκαν 20,000 καινούργιοι Facebook fans, με 7,000 likes, 6,000 shares και 1,200 σχόλια στις αναρτήσεις.
Διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.
H δημοσιότητα που κερδήθηκε στα μέσα (άρθρα, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιοφωνικές αναφορές) ξεπέρασε τα €1,200,000.
Πηγή: rethemnosnews.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου