Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15χρονοι μαθητές ύψωσαν την ελληνική σημαία στο Βρετανικό Μουσείο


15χρονοι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου και τρεις καθηγητές τους που πραγματοποιούσαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Λονδίνο, έδωσαν το δικό τους μήνυμα ότι τα μάρμαρα του Παρθενώνα είναι Ελληνικά, σηκώνοντας 4 Ελληνικές σημαίες και φωνάζοντας το σύνθημα : BRING THEM BACK!


Ταυτόχρονα οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου παρέδωσαν 36 επιστολές γραμμένες στην Αγγλική στον Διευθυντή του Μουσείου μέσα από τις οποίες εξηγούσαν με τεκμηριωμένες θέσεις γιατί οι Άγγλοι πρέπει να επιστρέψουν τα Ελγίνεια Μάρμαρα στην Ελλάδα.

“Φέρτε τα Μάρμαρα του Παρθενώνα πίσω”, διαμήνυσαν οι μαθητές του σχολείου στον κ. Robert Neil MacGregor, υψώνοντας Γαλανόλευκες μέσα στο Βρετανικό Μουσείο.

Όπως τονίζουν οι καθηγητές που τους συνόδευσαν, Χ. Ρουμελιώτης, Δήμητρα Παραδείση και Δέσποινα Μιχολιά, “Στόχος μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές μας πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα ώστε να ενστερνιστούν την ανάγκη της επιστροφής όλων των ανεκτίμητων ελληνικών Θησαυρών που «κοσμούν» τα Μουσεία της Ευρώπης και κυρίως του Βρετανικού Μουσείου και στο μέλλον να αγωνιστούν για τον επαναπατρισμό τους. Μας φάνηκε οξύμωρο το γεγονός, ότι από τη μια το Λονδίνο με την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στο έδαφός του, τιμά και υιοθετεί το Ολυμπιακό Ιδεώδες της Αρχαίας Ελλάδας και κατ’ επέκταση τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και από την άλλη κατακρατεί πεισματικά στο ίδιο – ξένο βέβαια – έδαφός του, τους ανεκτίμητους Θησαυρούς της Αρχαίας Ελλάδας. Η Ελλάδα δημιούργησε αυτά τα λαμπρά μνημεία του Πολιτισμού, σ’ αυτή την πατρίδα επιβάλλεται να επιστρέψουν.”!

Μετά την ανάρτηση της Ελληνικής σημαίας και τη φωτογράφηση με αυτή μπροστά από τα μάρμαρα, παρουσιάστηκε πρόβλημα με την security του Μουσείου η οποία ζήτησε εξηγήσεις από τους καθηγητές και προς στιγμή δημιουργήθηκε πρόβλημα. Οι καθηγητές ήταν έτοιμοι γι΄ αυτό και είχαν σκοπό να ενημερώσουν την ελληνική πρεσβεία στο Λονδίνο αν συνέβαινε  κάτι δυσάρεστο. Τελικά μετά τις εξηγήσεις που δόθηκαν, δεν υπήρξε άλλο πρόβλημα και οι μαθητές με τους καθηγητές τους συνέχισαν το όμορφο ταξίδι τους στην Αγγλική πρωτεύουσα. Τέτοιες πράξεις φανερώνουν πάρα πολλά και συγκινούν κάθε Έλληνα, αφού ακόμα και σε τέτοιες εποχές κρίσης οικονομίας και αξιών, υπάρχουν φωνές  που συνεχίζουν να διεκδικούν τα αυτονόητα. Και ειδικά όταν πρόκειται για 15χρονα παιδιά, αυτό αποκτά ιδιαίτερη αξία. Συγχαρητήρια λοιπόν, στους μαθητές και στους καθηγητές που τους εμπνέουν.

Πηγή: news247

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...