Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15χρονοι μαθητές ύψωσαν την ελληνική σημαία στο Βρετανικό Μουσείο


15χρονοι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου και τρεις καθηγητές τους που πραγματοποιούσαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Λονδίνο, έδωσαν το δικό τους μήνυμα ότι τα μάρμαρα του Παρθενώνα είναι Ελληνικά, σηκώνοντας 4 Ελληνικές σημαίες και φωνάζοντας το σύνθημα : BRING THEM BACK!


Ταυτόχρονα οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου παρέδωσαν 36 επιστολές γραμμένες στην Αγγλική στον Διευθυντή του Μουσείου μέσα από τις οποίες εξηγούσαν με τεκμηριωμένες θέσεις γιατί οι Άγγλοι πρέπει να επιστρέψουν τα Ελγίνεια Μάρμαρα στην Ελλάδα.

“Φέρτε τα Μάρμαρα του Παρθενώνα πίσω”, διαμήνυσαν οι μαθητές του σχολείου στον κ. Robert Neil MacGregor, υψώνοντας Γαλανόλευκες μέσα στο Βρετανικό Μουσείο.

Όπως τονίζουν οι καθηγητές που τους συνόδευσαν, Χ. Ρουμελιώτης, Δήμητρα Παραδείση και Δέσποινα Μιχολιά, “Στόχος μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές μας πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα ώστε να ενστερνιστούν την ανάγκη της επιστροφής όλων των ανεκτίμητων ελληνικών Θησαυρών που «κοσμούν» τα Μουσεία της Ευρώπης και κυρίως του Βρετανικού Μουσείου και στο μέλλον να αγωνιστούν για τον επαναπατρισμό τους. Μας φάνηκε οξύμωρο το γεγονός, ότι από τη μια το Λονδίνο με την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στο έδαφός του, τιμά και υιοθετεί το Ολυμπιακό Ιδεώδες της Αρχαίας Ελλάδας και κατ’ επέκταση τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και από την άλλη κατακρατεί πεισματικά στο ίδιο – ξένο βέβαια – έδαφός του, τους ανεκτίμητους Θησαυρούς της Αρχαίας Ελλάδας. Η Ελλάδα δημιούργησε αυτά τα λαμπρά μνημεία του Πολιτισμού, σ’ αυτή την πατρίδα επιβάλλεται να επιστρέψουν.”!

Μετά την ανάρτηση της Ελληνικής σημαίας και τη φωτογράφηση με αυτή μπροστά από τα μάρμαρα, παρουσιάστηκε πρόβλημα με την security του Μουσείου η οποία ζήτησε εξηγήσεις από τους καθηγητές και προς στιγμή δημιουργήθηκε πρόβλημα. Οι καθηγητές ήταν έτοιμοι γι΄ αυτό και είχαν σκοπό να ενημερώσουν την ελληνική πρεσβεία στο Λονδίνο αν συνέβαινε  κάτι δυσάρεστο. Τελικά μετά τις εξηγήσεις που δόθηκαν, δεν υπήρξε άλλο πρόβλημα και οι μαθητές με τους καθηγητές τους συνέχισαν το όμορφο ταξίδι τους στην Αγγλική πρωτεύουσα. Τέτοιες πράξεις φανερώνουν πάρα πολλά και συγκινούν κάθε Έλληνα, αφού ακόμα και σε τέτοιες εποχές κρίσης οικονομίας και αξιών, υπάρχουν φωνές  που συνεχίζουν να διεκδικούν τα αυτονόητα. Και ειδικά όταν πρόκειται για 15χρονα παιδιά, αυτό αποκτά ιδιαίτερη αξία. Συγχαρητήρια λοιπόν, στους μαθητές και στους καθηγητές που τους εμπνέουν.

Πηγή: news247

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο. Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.