Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H «υποδοχή του Νέου Χρόνου 2013» στον Άγιο Νικόλαο


Η εντυπωσιακή εκδήλωση της υποδοχής του Νέου Χρόνου 2013  θα πραγματοποιηθεί  στο Λιμάνι του Αγίου Νικολάου τη Δευτέρα  31 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 14.30. 

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου καλεί όλα τα παιδιά να φορέσουν τα κόκκινα σκουφάκια τους, να πάρουν τα τρυγονάκια τους και να υποδεχθούν με αισθήματα χαράς, ελπίδας και  αισιοδοξίας τον Αη Βασίλη στην προβλήτα  του λιμανιού (βίντσι)  και να τον συνοδεύσουμε  όλοι μαζί από το Λιμάνι στην Κεντρική Πλατεία! 

Ο Παλιός Χρόνος θα μας αποχαιρετήσει μέσα στη βαρκούλα του, από τη γραφική Λίμνη του Αγίου Νικολάου,  ευχόμενος Αγάπη, Ειρήνη, Υγεία και ΕΛΠΙΔΑ, παίρνοντας μαζί του όλο το βάρος της περασμένης χρονιάς. 

Η εκδήλωση θα ξεκινήσει  από την Κεντρική Πλατεία Αγίου Νικολάου στις 14:00, με μουσικούς παραδοσιακά ντυμένους και παίζοντας κρητική μουσική με λύρες και βιολιά θα κατευθυνθούν στον πεζόδρομο της 28ης Οκτωβρίου,  θα διασχίσουν τη γέφυρα κι εκεί δίπλα στο θεατράκι της Λίμνης θα συναντηθούν με τον Παλιό χρόνο και θα τον αποχαιρετίσουν μέσα στην βαρκούλα του!

Από την μαρίνα θα ξεκινήσει ο Άγιος Βασίλης με καΐκι στολισμένο συντροφιά με τους προσκόπους και τη συνοδεία πολλών μικρών ψαροκάικων και θα αποβιβαστεί στη μικρή προβλήτα του Λιμανιού.

Με τον ερχομό του Αη Βασίλη θα υποδεχθούμε  το Νέο Χρόνο 2013 και θα προχωρήσουμε προς τον κεντρικό δρόμο της  Ρούσου Κουνδούρου. Τα παιδιά παρέα με τους γονείς τους και τους λυράρηδες καθώς και  πλήθος κόσμου, με κάλαντα και άλλους χαρούμενους σκοπούς θα συνοδεύσουν  τον Αη Βασίλη  στην Κεντρική πλατεία της πόλης μας.  

Στην Πλατεία  τα παιδιά θα φωτογραφηθούν με τον Αη Βασίλη και θα διασκεδάσουν χορεύοντας και τραγουδώντας με τον   ξυλοπόδαρο, τον Ντόναλντ  Ντακ, τη Μίνι Μάους και άλλους διασκεδαστές. Παράλληλα επαγγελματίες  παιδαγωγοί –ψυχαγωγοί  με φαντασία και δημιουργικότητα θα παρασύρουν  τους μικρούς μας φίλους σε αξέχαστες στιγμές  κεφιού και παιχνιδιού μέσα σε μια παραμυθένια ατμόσφαιρα!

Θα απολαύσουμε επίσης παραδοσιακές Χριστουγεννιάτικες γεύσεις από έναν γιορτινό μπουφέ , με τη συνοδεία μουσικής! Τα καλικατζαράκια από το Σώμα Ελληνίδων Οδηγών θα πειράζουν και θα «ενοχλούν-γαργαλούν»  με όσους πλησιάζουν στον πάγκο με τα κεράσματα.


Ο Αη Βασίλης έχει πολλές εκπλήξεις …   Μην τις χάσετε!!! 

Διοργάνωση Δήμος Αγίου Νικολάου, Δημοτική Κοινότητα Αγίου Νικολάου, Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν.

Τις εκδηλώσεις υποστηρίζει και φέτος  η Cyta Ελλάδος, θυγατρική του Εθνικού Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Κύπρου. 
Τα παραδοσιακά γλυκά θα προσφέρουν  ζαχαροπλαστεία της πόλης.
Η προσφορά της ομάδας ψυχαγωγών  και το  δημιουργικό παιχνίδι ανήκουν  στην  LILIAN EVENTS - Κοκολάκη Ευαγγελία.
Η Καλλιτεχνική επιμέλεια του στολισμού της πλατείας και των καϊκιών για την υποδοχή του  Αη Βασίλη έγιναν από την Σγουρού Ζωή και την Ειρήνη Μπολανάκη.
Ευχαριστούμε το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι Έκφρασης και Δημιουργίας  «Μύθι Μύθι Παραμύθι» για την συμμετοχή τους.
Ευχαριστούμε την Μαρία Δερμιτζάκη για τη δημιουργία του διαφημιστικού σποτ και της παρουσίασης της εκδήλωσης  κατά την  έναρξη στην Πλατεία (14.00) και στη Λίμνη και όλους τους εθελοντές που θα συμμετέχουν.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κ.  Κωστή Αφορδακό και την ομάδα των μουσικών που θα συμμετέχουν στην εκδήλωση καθώς και το Σύλλογο Ερασιτεχνών Ψαράδων για την συμμετοχή τους και την προσφορά των καϊκιών.

Από το Δήμο Αγίου Νικολάου, τη Δημοτική Κοινότητα Αγίου Νικολάου και τον ΠΑΟΔΑΝ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ