Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό

Τη μοναδικότητα του ονόματος “Ελλάδα”, ως πλέον πολύτιμο εργαλείο για τον επανακαθορισμό της χώρας μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά, ανέδειξε χθες, η Υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, προλογίζοντας την ετήσια παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού, που οργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. στο ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Την αναλυτική παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής έκανε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ Νίκος Καραχάλιος σε επιχειρηματίες και θεσμικούς εκπρόσωπους του κλάδου και της Πολιτείας.
 
 «Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν ... Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα» τόνισε χαρακτηριστικά η κυρία Κεφαλογιάννη, στην ομιλία της.
“Στόχος μας είναι η ολική αποκατάστασή της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτηση της ξανά στον κατάλογο με των μεγάλων δυνάμεων του Τουρισμού”, τόνισε η υπουργός υπογραμμίζοντας ότι “ η αποκατάσταση της φήμης της χώρας, αποτελεί τη μόνη επιλογή για να μπει και πάλι η χώρα μας σε τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας”.


Επίσης η κυρία Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε σε δυο μηνύματα που στέλνει η χώρα μας, ενόψει της νέας περιόδου.


Πρώτον : Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος. Η Ελλάδα αποτελεί ένα όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα ... Είναι υπογραφή κύρους και φήμης.


Δεύτερον: Η χώρα μας αποτελείται από ένα μωσαϊκό προορισμών. Κάποιος γίνεται κοινωνός της πραγματικής ελληνικής εμπειρίας μόνο όταν επισκεφτεί ένα σύνολο προορισμών. «Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή να επισκεφτεί κάποιος την Ελλάδα», τόνισε χαρακτηριστικά.


Καταλήγοντας η υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι «η Ελλάδα πρέπει να γίνει συνώνυμη μιας υπόσχεσης απέναντι στους επισκέπτες. Δικής μας υπόσχεσης. Όλων των Ελλήνων. Ότι δηλαδή δεσμευόμαστε να τους φιλοξενήσουμε όπως φιλοξενούμε τους συγγενείς μας, τους φίλους μας. Να νοιώσουν σαν στο σπίτι τους, στην πάντα διαχρονική πατρίδα μας».

ΓΓ ΕΟΤ
Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος, αναπτύσσοντας με λεπτομέρειες τις πτυχές του σχεδίου και παρουσιάζοντας συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τόνισε πως «δεν έχουμε καιρό για χάσιμο» ενώ διαβεβαίωσε ότι « έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας. Η πατρίδα μας μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Να γίνει και πάλι το ισχυρό, διαχρονικό κλασσικό brand που πάντα ήταν». Επίσης, υπενθύμισε ότι, η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει μεταξύ των 20 κορυφαίων τουριστικών προορισμών στον κόσμο αν και πριν από μόλις 5 χρόνια ήταν πέμπτη στη λίστα κατάταξης. Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, το 2013 θα είναι χρονιά σταθεροποίησης με έμφαση στην ανάπτυξη υποδομών ,φυσικών και θεσμικών. «Το σχέδιο είναι απλό και αυτονόητο .Δεν είναι όμως εύκολο γιατί χρειάζεται συνέργειες» όπως είπε ο κ. Καραχάλιος τονίζοντας ότι : «μας περιμένει σκληρή και συναρπαστική δουλειά για να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα»



Πηγή: kerdos.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...