Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δελτία Τύπου ή Κοινωνικά Δίκτυα?

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων & Eπικοινωνίας
 

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν ανακηρυχτεί ως ο πιο διαδεδομένος τρόπος επικοινωνίας ανάμεσα στις επιχειρήσεις, καθώς και ανάμεσα στις νεότερες γενιές. Με αυτή την λογική τα κοινωνικά δίκτυα εμφανίζονται ως χρήσιμα εργαλεία των επαγγελματιών των Δημοσίων Σχέσεων. Αυτό όμως το γεγονός δεν πρέπει να τοποθετεί σε δεύτερη μοίρα την σωστή δημιουργία και αποστολή των Δελτίων Τύπου.

Η αυξημένη και σωστή χρήση των social media από τους επαγγελματίες PR, αποσκοπούν στην ενημέρωση των καταναλωτών και του κοινού τους, ενώ επίσης δημιουργούν έναν οικονομικό τρόπο προβολής ή επικοινωνίας της επιχείρησης.

Από την παραδοσιακή πλευρά των Δημοσίων Σχέσεων, τα Δελτία Τύπου, επίσης αποσκοπούν στην ενημέρωση μαζικού κοινού, όπως και τα κοινωνικά δίκτυα, με την διαφορά όμως ότι απευθύνονται και σε άτομα τα οποία δεν μας έχουν κάνει Like στην σελίδα μας. Η σωστή χρήση των ΔΤ είναι αυτή η οποία θα μας χαρίσει
δωρεάν δημοσιότητα και κατά συνέπεια, θα ενισχύσει τα εμπορικά σήματα της επιχείρησης.



Τον Απρίλιο, σε μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε εταιρείες PR, περισσότερο από το 90% στελεχών επικοινωνίας, δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να κρατήσουν σταθερά την διανομή των δελτίων τύπου μέσω e-mail. Συμφωνώ απόλυτα, αυτή είναι η καλύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του brand name μας, σε περίοδο κρίσης.

Μπορεί σήμερα να είναι απαραίτητη η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την εξασφάλιση μιας επιχείρησης στην σημερινή ανταγωνιστική
αγορά, αλλά φαίνεται, ότι τα Social Media, δεν έχουν αναλάβει ακόμα, πλήρως τη σκυτάλη στο παιχνίδι της δημοσιότητας, κατά τους επαγγελματίες.

Αναμφισβήτητα λοιπόν, η γνώση γραφής, σύνταξης και αποστολής ενός Δελτίου Τύπου, αποτελεί διαχρονική δεξιότητα των στελεχών Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...