Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων & Eπικοινωνίας
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν ανακηρυχτεί ως ο πιο διαδεδομένος τρόπος επικοινωνίας ανάμεσα στις επιχειρήσεις, καθώς και ανάμεσα στις νεότερες γενιές. Με αυτή την λογική τα κοινωνικά δίκτυα εμφανίζονται ως χρήσιμα εργαλεία των επαγγελματιών των Δημοσίων Σχέσεων. Αυτό όμως το γεγονός δεν πρέπει να τοποθετεί σε δεύτερη μοίρα την σωστή δημιουργία και αποστολή των Δελτίων Τύπου.
Η αυξημένη και σωστή χρήση των social media από τους επαγγελματίες PR, αποσκοπούν στην ενημέρωση των καταναλωτών και του κοινού τους, ενώ επίσης δημιουργούν έναν οικονομικό τρόπο προβολής ή επικοινωνίας της επιχείρησης.
Από την παραδοσιακή πλευρά των Δημοσίων Σχέσεων, τα Δελτία Τύπου, επίσης αποσκοπούν στην ενημέρωση μαζικού κοινού, όπως και τα κοινωνικά δίκτυα, με την διαφορά όμως ότι απευθύνονται και σε άτομα τα οποία δεν μας έχουν κάνει Like στην σελίδα μας. Η σωστή χρήση των ΔΤ είναι αυτή η οποία θα μας χαρίσει δωρεάν δημοσιότητα και κατά συνέπεια, θα ενισχύσει τα εμπορικά σήματα της επιχείρησης.
Τον Απρίλιο, σε μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε εταιρείες PR, περισσότερο από το 90% στελεχών επικοινωνίας, δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να κρατήσουν σταθερά την διανομή των δελτίων τύπου μέσω e-mail. Συμφωνώ απόλυτα, αυτή είναι η καλύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του brand name μας, σε περίοδο κρίσης.
Μπορεί σήμερα να είναι απαραίτητη η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την εξασφάλιση μιας επιχείρησης στην σημερινή ανταγωνιστική αγορά, αλλά φαίνεται, ότι τα Social Media, δεν έχουν αναλάβει ακόμα, πλήρως τη σκυτάλη στο παιχνίδι της δημοσιότητας, κατά τους επαγγελματίες.
Αναμφισβήτητα λοιπόν, η γνώση γραφής, σύνταξης και αποστολής ενός Δελτίου Τύπου, αποτελεί διαχρονική δεξιότητα των στελεχών Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου