Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δελτία Τύπου ή Κοινωνικά Δίκτυα?

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων & Eπικοινωνίας
 

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν ανακηρυχτεί ως ο πιο διαδεδομένος τρόπος επικοινωνίας ανάμεσα στις επιχειρήσεις, καθώς και ανάμεσα στις νεότερες γενιές. Με αυτή την λογική τα κοινωνικά δίκτυα εμφανίζονται ως χρήσιμα εργαλεία των επαγγελματιών των Δημοσίων Σχέσεων. Αυτό όμως το γεγονός δεν πρέπει να τοποθετεί σε δεύτερη μοίρα την σωστή δημιουργία και αποστολή των Δελτίων Τύπου.

Η αυξημένη και σωστή χρήση των social media από τους επαγγελματίες PR, αποσκοπούν στην ενημέρωση των καταναλωτών και του κοινού τους, ενώ επίσης δημιουργούν έναν οικονομικό τρόπο προβολής ή επικοινωνίας της επιχείρησης.

Από την παραδοσιακή πλευρά των Δημοσίων Σχέσεων, τα Δελτία Τύπου, επίσης αποσκοπούν στην ενημέρωση μαζικού κοινού, όπως και τα κοινωνικά δίκτυα, με την διαφορά όμως ότι απευθύνονται και σε άτομα τα οποία δεν μας έχουν κάνει Like στην σελίδα μας. Η σωστή χρήση των ΔΤ είναι αυτή η οποία θα μας χαρίσει
δωρεάν δημοσιότητα και κατά συνέπεια, θα ενισχύσει τα εμπορικά σήματα της επιχείρησης.



Τον Απρίλιο, σε μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε εταιρείες PR, περισσότερο από το 90% στελεχών επικοινωνίας, δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να κρατήσουν σταθερά την διανομή των δελτίων τύπου μέσω e-mail. Συμφωνώ απόλυτα, αυτή είναι η καλύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του brand name μας, σε περίοδο κρίσης.

Μπορεί σήμερα να είναι απαραίτητη η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την εξασφάλιση μιας επιχείρησης στην σημερινή ανταγωνιστική
αγορά, αλλά φαίνεται, ότι τα Social Media, δεν έχουν αναλάβει ακόμα, πλήρως τη σκυτάλη στο παιχνίδι της δημοσιότητας, κατά τους επαγγελματίες.

Αναμφισβήτητα λοιπόν, η γνώση γραφής, σύνταξης και αποστολής ενός Δελτίου Τύπου, αποτελεί διαχρονική δεξιότητα των στελεχών Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,