Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το έργο επαναλαμβάνεται… ιδιωτικοποιήσεις

Από τον Μάρκο Σμυρνάκη

Όπως έχετε παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα στις ειδήσεις του vimapr.blogspot.gr , υπάρχει ελλιπής σχολιασμός σχετικά με την πολιτική επικαιρότητα.
Αυτό συμβαίνει διότι αν ανατρέξετε σε παλαιότερες ειδήσεις σε κάθε αρχείο πολιτικής επικαιρότητας, θα δείτε την ιστορία να επαναλαμβάνεται. Κύρια κομβικά σημεία αποτελούν οι φράσεις «επόμενη δόση», «επώδυνα μέτρα», «Τρόικα» «Παραμονή στο ευρώ» κλπ. Αντίθετα τότε, όπως και σήμερα, λάμπει δια της απουσίας της η φράση «υγιής ποιοτική ζωή του Έλληνα».  Για ακόμα μια φορά σήμερα, η Τρόικα μας ζητάει δεσμεύσεις και εγγυήσεις για τα νέα επώδυνα μέτρα, εάν θέλουμε να λάβουμε την επόμενη δόση βοηθείας.
Φαίνεται πως με την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής του Έλληνα, την κατάργηση των εργατικών δικαιωμάτων, την διάλυση της υγείας, της παιδείας και ότι άλλο πρέπει να εξασφαλίσει ένα  «Κράτος» στους πολίτες του, η Ελλάδα θα πάει μπροστά. Αφού όπως δείχνουν οι πολιτικοί ηγέτες, για ακόμα μια φορά θα σκύψουν το κεφάλι και θα χαιρετίσουν και αυτά τα μέτρα, ακολουθώντας την ίδια πολιτική.
Ετοιμαστείτε λοιπόν για την επόμενη χρόνια, έρχονται πολλοί φόροι (μέχρι και πτυχίου), πολλές ιδιωτικοποιήσεις φωτιά, μειώσεις μισθών - συντάξεων, κατάργηση ταμείου και ποιος ξέρει τι άλλα, μέχρι τότε…


ιδιωτικοποιήσεις
Τα ΜΜΕ αναδιατυπώνοντας τον λόγο των πολιτικών, προβάλουν ως σανίδα σωτηρίας τις ιδιωτικοποιήσεις. Αλλά καλό είναι να γνωρίζουμε ότι η σανίδα μας κρατάει στην επιφάνεια της θάλασσας, αλλά δεν μας προστατεύει από τα επικίνδυνα ψάρια του βυθού. Τι θέλω να πω; Είναι πολύ απλό, όταν ιδιωτικοποιήσεις κερδοφόρες επιχειρήσεις (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ) τότε ως κράτος χάνεις έσοδα, πράγμα που σημαίνει ότι θα στερηθείς από την υγεία την παιδεία και από όπου αλλού χρειαστεί.
Τραγικό παράδειγμα: φανταστείτε πόσο ωραίο θα είναι το σύστημα υγείας, όταν τα νοσοκομεία ιδιωτικοποιηθούν και πρέπει σε κάθε επίσκεψή μας ή έκτακτη ανάγκη να πληρώνουμε την περίθαλψη μας. Το ερώτημα είναι, θα έχουμε να πληρώσουμε; Την στιγμή που ο μισθός σε αντίθεση με το ποσοστό της ανεργίας θα μειωθεί, την στιγμή όπου θα πρέπει να πληρώνουμε τους φόρους, έτσι ώστε να μειωθεί το έλλειμμα  εσόδων που θα δημιουργηθεί από τις ιδιωτικοποιήσεις.
Οι Έλληνες Πολιτικοί σε συνεργασία με την ΕΕ, πειραματίζονται και βρίσκονται ήδη πολύ κοντά στην ανακάλυψη μιας νέας ανθρώπινης γενιάς «Ελληνάρας ο τραπεζίτης», ο οποίος μπορεί να παράγει χρήματα και χωρίς δουλειά.
Ωστόσο και οι επεμβάσεις στο εργασιακό, σε ιδιωτικό και δημόσιο φορέα, οφείλονται στην δημιουργία χαμηλών εργατικών χεριών. Κάτι τέτοιο ενισχύει τις ιδιωτικοποιήσεις, ποιος δεν θα θελήσει να αγοράσει την ΔΕΗ, όπου έχει μονοπώλιο, και να απασχολεί εργαζομένους, οι οποίοι θα αμείβονται με 400 Ε ή και λιγότερα. Ποια ευρωπαϊκή Εταιρεία  δεν θα δημιουργήσει εργοστάσιο παραγωγής στην χώρα μας όταν οι μισθοί είναι τόσο χαμηλοί;
Γι άλλη μια φορά πάντως η Ελλάδα, γράφει ιστορία. Βρίσκεται υπό τα χέρια κατακτητών, μόνο που αυτή τη φορά το όπλο τους είναι το χρήμα. Ωστόσο οι κατακτητές μελετώντας την ιστορία μας, θα δουν ότι, οι Έλληνες ξέρουν από επανάσταση!!!!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...