Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το έργο επαναλαμβάνεται… ιδιωτικοποιήσεις

Από τον Μάρκο Σμυρνάκη

Όπως έχετε παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα στις ειδήσεις του vimapr.blogspot.gr , υπάρχει ελλιπής σχολιασμός σχετικά με την πολιτική επικαιρότητα.
Αυτό συμβαίνει διότι αν ανατρέξετε σε παλαιότερες ειδήσεις σε κάθε αρχείο πολιτικής επικαιρότητας, θα δείτε την ιστορία να επαναλαμβάνεται. Κύρια κομβικά σημεία αποτελούν οι φράσεις «επόμενη δόση», «επώδυνα μέτρα», «Τρόικα» «Παραμονή στο ευρώ» κλπ. Αντίθετα τότε, όπως και σήμερα, λάμπει δια της απουσίας της η φράση «υγιής ποιοτική ζωή του Έλληνα».  Για ακόμα μια φορά σήμερα, η Τρόικα μας ζητάει δεσμεύσεις και εγγυήσεις για τα νέα επώδυνα μέτρα, εάν θέλουμε να λάβουμε την επόμενη δόση βοηθείας.
Φαίνεται πως με την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής του Έλληνα, την κατάργηση των εργατικών δικαιωμάτων, την διάλυση της υγείας, της παιδείας και ότι άλλο πρέπει να εξασφαλίσει ένα  «Κράτος» στους πολίτες του, η Ελλάδα θα πάει μπροστά. Αφού όπως δείχνουν οι πολιτικοί ηγέτες, για ακόμα μια φορά θα σκύψουν το κεφάλι και θα χαιρετίσουν και αυτά τα μέτρα, ακολουθώντας την ίδια πολιτική.
Ετοιμαστείτε λοιπόν για την επόμενη χρόνια, έρχονται πολλοί φόροι (μέχρι και πτυχίου), πολλές ιδιωτικοποιήσεις φωτιά, μειώσεις μισθών - συντάξεων, κατάργηση ταμείου και ποιος ξέρει τι άλλα, μέχρι τότε…


ιδιωτικοποιήσεις
Τα ΜΜΕ αναδιατυπώνοντας τον λόγο των πολιτικών, προβάλουν ως σανίδα σωτηρίας τις ιδιωτικοποιήσεις. Αλλά καλό είναι να γνωρίζουμε ότι η σανίδα μας κρατάει στην επιφάνεια της θάλασσας, αλλά δεν μας προστατεύει από τα επικίνδυνα ψάρια του βυθού. Τι θέλω να πω; Είναι πολύ απλό, όταν ιδιωτικοποιήσεις κερδοφόρες επιχειρήσεις (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ) τότε ως κράτος χάνεις έσοδα, πράγμα που σημαίνει ότι θα στερηθείς από την υγεία την παιδεία και από όπου αλλού χρειαστεί.
Τραγικό παράδειγμα: φανταστείτε πόσο ωραίο θα είναι το σύστημα υγείας, όταν τα νοσοκομεία ιδιωτικοποιηθούν και πρέπει σε κάθε επίσκεψή μας ή έκτακτη ανάγκη να πληρώνουμε την περίθαλψη μας. Το ερώτημα είναι, θα έχουμε να πληρώσουμε; Την στιγμή που ο μισθός σε αντίθεση με το ποσοστό της ανεργίας θα μειωθεί, την στιγμή όπου θα πρέπει να πληρώνουμε τους φόρους, έτσι ώστε να μειωθεί το έλλειμμα  εσόδων που θα δημιουργηθεί από τις ιδιωτικοποιήσεις.
Οι Έλληνες Πολιτικοί σε συνεργασία με την ΕΕ, πειραματίζονται και βρίσκονται ήδη πολύ κοντά στην ανακάλυψη μιας νέας ανθρώπινης γενιάς «Ελληνάρας ο τραπεζίτης», ο οποίος μπορεί να παράγει χρήματα και χωρίς δουλειά.
Ωστόσο και οι επεμβάσεις στο εργασιακό, σε ιδιωτικό και δημόσιο φορέα, οφείλονται στην δημιουργία χαμηλών εργατικών χεριών. Κάτι τέτοιο ενισχύει τις ιδιωτικοποιήσεις, ποιος δεν θα θελήσει να αγοράσει την ΔΕΗ, όπου έχει μονοπώλιο, και να απασχολεί εργαζομένους, οι οποίοι θα αμείβονται με 400 Ε ή και λιγότερα. Ποια ευρωπαϊκή Εταιρεία  δεν θα δημιουργήσει εργοστάσιο παραγωγής στην χώρα μας όταν οι μισθοί είναι τόσο χαμηλοί;
Γι άλλη μια φορά πάντως η Ελλάδα, γράφει ιστορία. Βρίσκεται υπό τα χέρια κατακτητών, μόνο που αυτή τη φορά το όπλο τους είναι το χρήμα. Ωστόσο οι κατακτητές μελετώντας την ιστορία μας, θα δουν ότι, οι Έλληνες ξέρουν από επανάσταση!!!!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ