Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κανένας Δήμος της Κρήτης στην "Ελληνογερμανική Συνέλευση" του κ. Φουχτελ

Εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο είμαστε μάρτυρες της κατ’ ευφημισμό «ελληνογερμανικής συνέλευσης». Πρόκειται για έναν νέο θεσμό, γερμανικής εμπνεύσεως, με τον οποίο επιχειρείται να περιοριστεί η δικαιολογημένη οργή του σκληρά δοκιμαζόμενου ελληνικού λαού για την ανθελληνική στάση της κας Μέρκελ και του κ. Σόιμπλε, μια στάσης που στρέφεται τελικά εναντίον και της Ευρώπης. Με κύριο μοχλό τον Υφυπουργό Φούχτελ, ο οποίος είναι εντεταλμένος για την Ελλάδα (αλήθεια, τι προσβολή για τη χώρα μας!), η γερμανική πλευρά επιχειρεί συστηματικά την περαιτέρω διείσδυσή της στην οικονομική, πολιτική, πνευματική και κοινωνική ζωή της χώρας μας, υποσχόμενη δήθεν έργα, τεχνογνωσία και συμβουλές.


Δεν μας λένε όμως όλη την αλήθεια: πέραν της ξεδιάντροπης προσπάθειας εξαγοράς συνειδήσεων ξεχάσανε να μας πούνε ότι όσα τάζουν δεν πρόκειται να τα χρηματοδοτήσει το γερμανικό δημόσιο, ως ένδειξη, έστω και τώρα της αλληλεγγύης τους, αλλά το ΕΣΠΑ, για τη διαχείριση του οποίου υπεύθυνο είναι το ελληνικό Δημόσιο. Δηλαδή θέλουν να κάνουν «μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα»! Αποκρύπτουν επίσης ότι μιλώντας για «έργα» και «ανάπτυξη», εννοούν το πώς θα βάλουν χέρι στον εθνικό μας πλούτο και τους φυσικούς μας πόρους με αντάλλαγμα αέρα κοπανιστό, δηλαδή «τεχνογνωσία, συμβουλές και ανταλλαγή καλών πρακτικών» (αληθεύει άραγε η φήμη ότι υψηλόβαθμα στελέχη της SIEMENS θα διδάξουν καλές πρακτικές για τη δημόσια διοίκηση;…).


Ωστόσο στο ζήτημα υπάρχει μία ακόμα, ίσως και πιο σημαντική, ιστορικά, ηθικά και πολιτικά διάσταση: μέσω διαφόρων μεθόδων, όπως είναι π.χ. η περιβόητη διαδικασία αδελφοποίησης ελληνικών και γερμανικών δήμων, επιχειρούν την αποδυνάμωση της ιστορικής μνήμης του ελληνικού λαού και την εξουδετέρωση της εθνικής προσπάθειας διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα. Ζητάνε και τα ρέστα αντί να ζητήσουν συγγνώμη, χωρίς υπεκφυγές και προσχήματα, για τα εγκλήματά τους κατά τη διάρκεια της Κατοχής και να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους προς την Ελλάδα και ιδιαίτερα τις αποζημιώσεις προς τις οικογένειες των θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας. Κάνουν όμως για μια ακόμη φορά λάθος: ο λαός μας τιμά τις παραδόσεις του, αντιστέκεται στις σειρήνες και δεν θα πάψει να αγωνίζεται για τη δικαίωση των θυμάτων και την καταβολή των γερμανικών οφειλών.


Ας μην ξεχνάμε: η Κρήτη, έδωσε το βαρύτερο φόρο αίματος στον αγώνα για την ελευθερία κι έχει τα περισσότερα Ολοκαυτώματα σε όλη την Ελλάδα κατά τη διάρκεια της Κατοχής. Κανείς Δήμος και φορέας από την Κρήτη, και πολύ περισσότερο κανείς μαρτυρικός δήμος δεν πρέπει να δώσει το παρών σ’ αυτή την ανθελληνική και προσβλητική για την Ιστορία μας «συνέλευση».Καλούμε τον Περιφερειάρχη, τους Δημάρχους μας, και ιδίως τους Δημάρχους των Μαρτυρικών Δήμων και τον Κρητικό Πρόεδρο του Δικτύου Μαρτυρικών Δήμων, αλλά και όλους τους έλληνες πολίτες να απέχουν απ’ αυτή τη συνέλευση του αίσχους.


Τιμούμε τον γερμανικό λαό, επιθυμούμε την ειρήνη, τη φιλία και τη συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας, αλλά ξεκαθαρίζουμε ότι η φιλία και η συνεργασία των χωρών πρέπει να έχει ως θεμέλια την ειλικρίνεια, την αμοιβαιότητα και την αλληλεγγύη. Ως απόδειξη της ειλικρινούς και έμπρακτης μεταμέλειας του γερμανικού κράτους για όσα δεινά προκάλεσε στη χώρα μας απαιτούμε την καταβολή των αποζημιώσεων και επανορθώσεων που μας οφείλει και οι οποίες ούτε παραγράφονται ούτε λησμονούνται.



Με τιμή,
Αριστομένης Α. Συγγελάκης

Πρόεδρος της Ένωσης Θυμάτων Ολοκαυτώματος Δήμου Βιάννου
Δημοτικός Σύμβουλος Βιάννου








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...