Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κανένας Δήμος της Κρήτης στην "Ελληνογερμανική Συνέλευση" του κ. Φουχτελ

Εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο είμαστε μάρτυρες της κατ’ ευφημισμό «ελληνογερμανικής συνέλευσης». Πρόκειται για έναν νέο θεσμό, γερμανικής εμπνεύσεως, με τον οποίο επιχειρείται να περιοριστεί η δικαιολογημένη οργή του σκληρά δοκιμαζόμενου ελληνικού λαού για την ανθελληνική στάση της κας Μέρκελ και του κ. Σόιμπλε, μια στάσης που στρέφεται τελικά εναντίον και της Ευρώπης. Με κύριο μοχλό τον Υφυπουργό Φούχτελ, ο οποίος είναι εντεταλμένος για την Ελλάδα (αλήθεια, τι προσβολή για τη χώρα μας!), η γερμανική πλευρά επιχειρεί συστηματικά την περαιτέρω διείσδυσή της στην οικονομική, πολιτική, πνευματική και κοινωνική ζωή της χώρας μας, υποσχόμενη δήθεν έργα, τεχνογνωσία και συμβουλές.


Δεν μας λένε όμως όλη την αλήθεια: πέραν της ξεδιάντροπης προσπάθειας εξαγοράς συνειδήσεων ξεχάσανε να μας πούνε ότι όσα τάζουν δεν πρόκειται να τα χρηματοδοτήσει το γερμανικό δημόσιο, ως ένδειξη, έστω και τώρα της αλληλεγγύης τους, αλλά το ΕΣΠΑ, για τη διαχείριση του οποίου υπεύθυνο είναι το ελληνικό Δημόσιο. Δηλαδή θέλουν να κάνουν «μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα»! Αποκρύπτουν επίσης ότι μιλώντας για «έργα» και «ανάπτυξη», εννοούν το πώς θα βάλουν χέρι στον εθνικό μας πλούτο και τους φυσικούς μας πόρους με αντάλλαγμα αέρα κοπανιστό, δηλαδή «τεχνογνωσία, συμβουλές και ανταλλαγή καλών πρακτικών» (αληθεύει άραγε η φήμη ότι υψηλόβαθμα στελέχη της SIEMENS θα διδάξουν καλές πρακτικές για τη δημόσια διοίκηση;…).


Ωστόσο στο ζήτημα υπάρχει μία ακόμα, ίσως και πιο σημαντική, ιστορικά, ηθικά και πολιτικά διάσταση: μέσω διαφόρων μεθόδων, όπως είναι π.χ. η περιβόητη διαδικασία αδελφοποίησης ελληνικών και γερμανικών δήμων, επιχειρούν την αποδυνάμωση της ιστορικής μνήμης του ελληνικού λαού και την εξουδετέρωση της εθνικής προσπάθειας διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα. Ζητάνε και τα ρέστα αντί να ζητήσουν συγγνώμη, χωρίς υπεκφυγές και προσχήματα, για τα εγκλήματά τους κατά τη διάρκεια της Κατοχής και να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους προς την Ελλάδα και ιδιαίτερα τις αποζημιώσεις προς τις οικογένειες των θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας. Κάνουν όμως για μια ακόμη φορά λάθος: ο λαός μας τιμά τις παραδόσεις του, αντιστέκεται στις σειρήνες και δεν θα πάψει να αγωνίζεται για τη δικαίωση των θυμάτων και την καταβολή των γερμανικών οφειλών.


Ας μην ξεχνάμε: η Κρήτη, έδωσε το βαρύτερο φόρο αίματος στον αγώνα για την ελευθερία κι έχει τα περισσότερα Ολοκαυτώματα σε όλη την Ελλάδα κατά τη διάρκεια της Κατοχής. Κανείς Δήμος και φορέας από την Κρήτη, και πολύ περισσότερο κανείς μαρτυρικός δήμος δεν πρέπει να δώσει το παρών σ’ αυτή την ανθελληνική και προσβλητική για την Ιστορία μας «συνέλευση».Καλούμε τον Περιφερειάρχη, τους Δημάρχους μας, και ιδίως τους Δημάρχους των Μαρτυρικών Δήμων και τον Κρητικό Πρόεδρο του Δικτύου Μαρτυρικών Δήμων, αλλά και όλους τους έλληνες πολίτες να απέχουν απ’ αυτή τη συνέλευση του αίσχους.


Τιμούμε τον γερμανικό λαό, επιθυμούμε την ειρήνη, τη φιλία και τη συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας, αλλά ξεκαθαρίζουμε ότι η φιλία και η συνεργασία των χωρών πρέπει να έχει ως θεμέλια την ειλικρίνεια, την αμοιβαιότητα και την αλληλεγγύη. Ως απόδειξη της ειλικρινούς και έμπρακτης μεταμέλειας του γερμανικού κράτους για όσα δεινά προκάλεσε στη χώρα μας απαιτούμε την καταβολή των αποζημιώσεων και επανορθώσεων που μας οφείλει και οι οποίες ούτε παραγράφονται ούτε λησμονούνται.



Με τιμή,
Αριστομένης Α. Συγγελάκης

Πρόεδρος της Ένωσης Θυμάτων Ολοκαυτώματος Δήμου Βιάννου
Δημοτικός Σύμβουλος Βιάννου








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ