Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για Ρεκόρ Γκίνες ετοιμάζονται στην Αγία Βαρβάρα

Όπως είχαμε προαναγγείλει ένα μεγάλο Ρεκόρ θα λάβει χώρα στο χωριό της Αγίας Βαρβάρας. Η οριστική ημερομηνία είναι τελικά την Κυριακή 11 Νοεμβρίου. Το Ρεκόρ που θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε, σύσσωμοι σαν μια γροθιά όλοι μαζί οι Αγιοβαρβαρίτες, θα είναι η δημιουργία μια τεράστιας λαχανοσαλάτας μήκους 2,5 χιλιομέτρων περίπου, όσο είναι δηλαδή και το μήκος του χωριού. Βάση των υπολογισμών θα χρειαστούν περισσότεροι από τρεις τόνοι ντόπιο λάχανο και πολλά χέρια βοήθειας.
Η ιδέα άρχισε να συζητιέται πριν από δύο περίπου χρόνια, όταν αναζητούσαμε κάποιο τρόπο ώστε να αναδείξουμε τα τρία βασικά χαρακτηριστικά του χωριού της Αγίας Βαρβάρας. Αναφερόμαστε για τα χαρακτηριστικά της γεωγραφικής θέσης του χωριού (Κέντρο της Κρήτης), του μήκους του χωριού, που όπως αναφέρεται είναι ένα από τα μεγαλύτερα στα Βαλκάνια, λαμβάνοντας υπόψη τον πληθυσμό του και τρίτο χαρακτηριστικό, φυσικά τα ντόπια παράγωγα προϊόντα με κύριο, το ντόπιο Αγιοβαρβαρίτικο λάχανο. Η ιδέα της επίτευξης του Ρεκόρ θα πετύχει σίγουρα το στόχο ανάδειξης των παραπάνω χαρακτηριστικών, αλλά συγχρόνως θα βοηθήσει πολύ και στο βασικό στόχο που έχει θέσει ο Σύλλογος μας, αυτόν της ενδυνάμωσης της ομαδικότητας ανάμεσα στους κατοίκους του χωριού μας, μιας και θα χρειαστεί η βοήθεια όλων σε κάθε τομέα.

Το πρόγραμμα της 11ης Νοεμβρίου έχει ως εξής:
 Από τις 8 το πρωί εκείνης της ημέρες θα πραγματοποιείται έκθεση ντόπιων προϊόντων (αγροτικά και μη)** που παράγουν οι κάτοικοι της Αγίας Βαρβάρας στο προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Από τις δώδεκα, και συγχρόνως με την έκθεση των προϊόντων, θα υπάρχει ένας τραπέζι στημένο στην αυλή της εκκλησίας όπου θα παρουσιάζονται φαγητά με βασικό συστατικό το λάχανο*. Οι δημιουργοί κάθε εδέσματος θα ενημερώνουν τους παρευρισκομένους για την προέλευση και τους τρόπους παρασκευής του. Την ίδια ώρα, άλλοι συγχωριανοί μας θα μεταφέρουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να στηθεί η σαλάτα κατά μήκος του δρόμου ενώ γυναίκες, άνδρες και παιδιά ανά γειτονιές θα τρίβουν τα λάχανα για τη δημιουργία της σαλάτας. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, σε εικοσιένα σημεία κατά μήκος του χωριού θα υπάρχουν τραπέζια στα οποία οι ντόπιοι θα κερνάνε τους επισκέπτες διάφορα εδέσματα που θα έχουν προετοιμάσει. Αναμένεται γύρω στις μία το μεσημέρι, η σαλάτα να είμαι έτοιμη και τοποθετημένη πάνω στους κατάλληλα σχεδιασμένους πάγκους ώστε να περάσει το επιλεγμένο συνεργείο και να την καταγράψει. Το υλικό που θα συγκεντρωθεί (φωτογραφίες & βίντεο) αργότερα θα αποσταλεί στους υπεύθυνους των Ρεκόρ Γκίνες στο Λονδίνο για να εκτιμήσουν αν η προσπάθεια μας ήταν επιτυχημένη. Αμέσως μετά την καταγραφή, θα δοθεί το σύνθημα για την άμεση κατανάλωση της σαλάτας από τους παρευρισκομένους πάντα με τη συνοδεία των κερασμάτων που θα υπάρχουν ανά γειτονιά. Θα ακολουθήσει κρητικό παραδοσιακό γλέντι στην αυλή της εκκλησίας με τον συγχωριανό μας λυράρη Μιχάλη Καρακωνσταντάκη.
 
Επιγραμματικά το Πρόγραμμα της Ημέρας:
08:00 – 15:30   Εορταστική ατμόσφαιρα στο χωριό με μουσική από τα μεγάφωνα και ανακοινώσεις που θα καθοδηγούν ντόπιους και επισκέπτες προς κάθε κατεύθυνση.
08:00 –  18:00   Έκθεση ντόπιων προϊόντων (αγροτικών και μη)
12:00 –  16:00  Παρουσίαση εδεσμάτων με θέμα το λάχανο  από τους ίδιους τους   
                        δημιουργούς τους
13:00   Καταγραφή της σαλάτας με ηλεκτρονικά μέσα
14:00   Προσφορά της σαλάτας σε ντόπιους και επισκέπτες
15:00   Περισυλλογή εξοπλισμού από το δρόμο, αποκατάσταση συγκοινωνίας
15:30   Έναρξη ζωντανού κρητικού παραδοσιακού γλεντιού στην αυλή της εκκλησίας
 
**Δηλώσεις συμμετοχών παραγωγών για την έκθεση αγροτικών και μη προϊόντων στο 6981279303
*Δηλώσεις συμμετοχών για την έκθεση των φαγητών στο 6984721083
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...