Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για Ρεκόρ Γκίνες ετοιμάζονται στην Αγία Βαρβάρα

Όπως είχαμε προαναγγείλει ένα μεγάλο Ρεκόρ θα λάβει χώρα στο χωριό της Αγίας Βαρβάρας. Η οριστική ημερομηνία είναι τελικά την Κυριακή 11 Νοεμβρίου. Το Ρεκόρ που θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε, σύσσωμοι σαν μια γροθιά όλοι μαζί οι Αγιοβαρβαρίτες, θα είναι η δημιουργία μια τεράστιας λαχανοσαλάτας μήκους 2,5 χιλιομέτρων περίπου, όσο είναι δηλαδή και το μήκος του χωριού. Βάση των υπολογισμών θα χρειαστούν περισσότεροι από τρεις τόνοι ντόπιο λάχανο και πολλά χέρια βοήθειας.
Η ιδέα άρχισε να συζητιέται πριν από δύο περίπου χρόνια, όταν αναζητούσαμε κάποιο τρόπο ώστε να αναδείξουμε τα τρία βασικά χαρακτηριστικά του χωριού της Αγίας Βαρβάρας. Αναφερόμαστε για τα χαρακτηριστικά της γεωγραφικής θέσης του χωριού (Κέντρο της Κρήτης), του μήκους του χωριού, που όπως αναφέρεται είναι ένα από τα μεγαλύτερα στα Βαλκάνια, λαμβάνοντας υπόψη τον πληθυσμό του και τρίτο χαρακτηριστικό, φυσικά τα ντόπια παράγωγα προϊόντα με κύριο, το ντόπιο Αγιοβαρβαρίτικο λάχανο. Η ιδέα της επίτευξης του Ρεκόρ θα πετύχει σίγουρα το στόχο ανάδειξης των παραπάνω χαρακτηριστικών, αλλά συγχρόνως θα βοηθήσει πολύ και στο βασικό στόχο που έχει θέσει ο Σύλλογος μας, αυτόν της ενδυνάμωσης της ομαδικότητας ανάμεσα στους κατοίκους του χωριού μας, μιας και θα χρειαστεί η βοήθεια όλων σε κάθε τομέα.

Το πρόγραμμα της 11ης Νοεμβρίου έχει ως εξής:
 Από τις 8 το πρωί εκείνης της ημέρες θα πραγματοποιείται έκθεση ντόπιων προϊόντων (αγροτικά και μη)** που παράγουν οι κάτοικοι της Αγίας Βαρβάρας στο προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Από τις δώδεκα, και συγχρόνως με την έκθεση των προϊόντων, θα υπάρχει ένας τραπέζι στημένο στην αυλή της εκκλησίας όπου θα παρουσιάζονται φαγητά με βασικό συστατικό το λάχανο*. Οι δημιουργοί κάθε εδέσματος θα ενημερώνουν τους παρευρισκομένους για την προέλευση και τους τρόπους παρασκευής του. Την ίδια ώρα, άλλοι συγχωριανοί μας θα μεταφέρουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να στηθεί η σαλάτα κατά μήκος του δρόμου ενώ γυναίκες, άνδρες και παιδιά ανά γειτονιές θα τρίβουν τα λάχανα για τη δημιουργία της σαλάτας. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, σε εικοσιένα σημεία κατά μήκος του χωριού θα υπάρχουν τραπέζια στα οποία οι ντόπιοι θα κερνάνε τους επισκέπτες διάφορα εδέσματα που θα έχουν προετοιμάσει. Αναμένεται γύρω στις μία το μεσημέρι, η σαλάτα να είμαι έτοιμη και τοποθετημένη πάνω στους κατάλληλα σχεδιασμένους πάγκους ώστε να περάσει το επιλεγμένο συνεργείο και να την καταγράψει. Το υλικό που θα συγκεντρωθεί (φωτογραφίες & βίντεο) αργότερα θα αποσταλεί στους υπεύθυνους των Ρεκόρ Γκίνες στο Λονδίνο για να εκτιμήσουν αν η προσπάθεια μας ήταν επιτυχημένη. Αμέσως μετά την καταγραφή, θα δοθεί το σύνθημα για την άμεση κατανάλωση της σαλάτας από τους παρευρισκομένους πάντα με τη συνοδεία των κερασμάτων που θα υπάρχουν ανά γειτονιά. Θα ακολουθήσει κρητικό παραδοσιακό γλέντι στην αυλή της εκκλησίας με τον συγχωριανό μας λυράρη Μιχάλη Καρακωνσταντάκη.
 
Επιγραμματικά το Πρόγραμμα της Ημέρας:
08:00 – 15:30   Εορταστική ατμόσφαιρα στο χωριό με μουσική από τα μεγάφωνα και ανακοινώσεις που θα καθοδηγούν ντόπιους και επισκέπτες προς κάθε κατεύθυνση.
08:00 –  18:00   Έκθεση ντόπιων προϊόντων (αγροτικών και μη)
12:00 –  16:00  Παρουσίαση εδεσμάτων με θέμα το λάχανο  από τους ίδιους τους   
                        δημιουργούς τους
13:00   Καταγραφή της σαλάτας με ηλεκτρονικά μέσα
14:00   Προσφορά της σαλάτας σε ντόπιους και επισκέπτες
15:00   Περισυλλογή εξοπλισμού από το δρόμο, αποκατάσταση συγκοινωνίας
15:30   Έναρξη ζωντανού κρητικού παραδοσιακού γλεντιού στην αυλή της εκκλησίας
 
**Δηλώσεις συμμετοχών παραγωγών για την έκθεση αγροτικών και μη προϊόντων στο 6981279303
*Δηλώσεις συμμετοχών για την έκθεση των φαγητών στο 6984721083
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...