Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προηγμένη τεχνολογίαΤηλεπικοινωνιών

Σημαντική εξοικονόμηση πόρων από τη λειτουργία των νέων συστημάτων
Σε νέα εποχή περνά ο Δήμος Ηρακλείου που αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο την ψηφιακή τεχνολογία προχώρησε στον εκσυγχρονισμό της τηλεπικοινωνιακής του υποδομής με στόχο την καλύτερη λειτουργία του συνόλου των υπηρεσιών του αλλά και την σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων λόγω της μείωσης των τηλεφωνικών γραμμών.
 
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ
Ουσιαστικά πρόκειται για την δημιουργία ενός ενιαίου δικτύου διασύνδεσης όλων των υπηρεσιών με εσωτερικό αριθμό μέσω τηλεφωνικού κέντρου τεχνολογίας VoIP και IP που εγκαταστάθηκε μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης του ενεργού εξοπλισμού δικτύου δεδομένων του Δήμου.

Έτσι με το νέο ψηφιακό κέντρο υπάρχει πλέον ένα κοινό δίκτυο φωνής σε όλα τα κεντρικά κτίρια ενώ επιτυγχάνεται και η διασύνδεση με οπτικές ίνες των κτιρίων της Πολεοδομίας στην Πλατεία Δασκαλογιάννη , της Δημοτικής Αστυνομίας στην Παλιά Λαχαναγορά , της Μάντρας του Δήμου , του Δανειστικού τμήματος της Βικελαίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης και του πρώην Δήμου Αλικαρνασσού μέσα από το Μητροπολιτικό Δίκτυο οπτικών ινών του Δήμου.
 
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ IP THΛΕΦΩΝΙΑΣ
Από σήμερα λοιπόν ο Δήμος Ηρακλείου εκμεταλλευόμενος το ενιαίο Τηλεφωνικό δίκτυο και τα πλεονεκτήματα της IP τηλεφωνίας δηλ τη μεταφορά πολλών διαφορετικών πακέτων δεδομένων ταυτόχρονα από μία γραμμή π.χ έγγραφα, περισσότερες συνομιλίες κλπ ,( στα κλασικά τηλεφωνικά εφαρμόζεται η λογική της απευθείας σύνδεσης μεταξύ των δύο συνομιλητών μέσω γραμμής που δεσμεύεται αποκλειστικά για κάθε επικοινωνία ) διαθέτει :
Α) Ενιαία υποδομή για δεδομένα και τηλεφωνία
Β) Μέγιστη αξιοποίηση της τηλεπικοινωνιακής υποδομής
Γ) Βελτιωμένη επικοινωνία με απομακρυσμένους υπαλλήλους
Δ) Νέες υπηρεσίες( Η χρήση ενιαίας πλατφόρμας για δεδομένα και φωνή επιτρέπει την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υπηρεσιών που κάποιες από αυτές είναι ήδη σε χρήση και κάποιες άλλες πρόκειται να αναπτυχθούν άμεσα).
 
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΦΕΛΗ
Ταυτόχρονα με τη πλήρη λειτουργία της νέας τηλεπικοινωνιακής υποδομής ενεργοποιήθηκε και η Τηλεφωνία «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» που αποτελεί το Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης. Το έργο αυτό ενώνει 4.500 φορείς του Δημόσιου τομέα παρέχοντας προηγμένες τηλεπικοινωνιακές και τηλεματικές υπηρεσίες φωνής δεδομένων και εικόνας, δωρεάν επικοινωνία μεταξύ των διασυνδεμένων υπηρεσιών,υποδομή ασφάλειας για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών κα
Τα οικονομικά οφέλη λοιπόν για το Δήμο Ηρακλείου είναι μεγάλα αφού σύμφωνα με μελέτη της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Α.Ε» φτάνουν μέχρι 20-30%, ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά αφού πλέον λειτουργεί στα κεντρικά κτίρια του Δήμου το νέο τηλεφωνικό δίκτυο καταργώντας σταδιακά και στα περιφερειακά κτίρια όλες τις τοπικές τηλεφωνικές γραμμές ,εκτός από ορισμένες που θα συνεχίσουν να υπάρχουν για λόγους εφεδρείας .
 
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Ο νέος αριθμός επικοινωνίας των πολιτών με το τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου Ηρακλείου είναι 2813.409000 (ο αριθμός αυτός έχει πολλές γραμμές ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι Δημότες και διαμορφώθηκε με βάση τα πρότυπα του προγράμματος «ΣΥΖΕΥΞΙΣ») .
Για τα τηλέφωνα όλων των υπηρεσιών οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται από τη διαδικτυακή πύλη του Δήμου www.heraklion.gr
 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ
Τα οικονομικά οφέλη από τον εκσυγχρονισμό και τη λειτουργία του νέου τηλεπικοινωνιακού δικτύου του Δήμου αλλά και τα πλεονεκτήματα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών επισημαίνουν σε δήλωσή τους τόσο ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Γιάννης Κουράκης όσο και ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού- Οργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γιώργος Αεράκης .
«Καταφέραμε, τονίζουν, σε σύντομο χρονικό διάστημα να εκμεταλλευτούμε τις νέες τεχνολογίες Πληροφορίας και επικοινωνίας ώστε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο και λειτουργικό Δήμο που μπορεί να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους δημότες του. Η προμήθεια του τηλεφωνικού κέντρου VoIP και ΙP τηλεφωνικών συσκευών σε συνδυασμό με την ενεργοποίηση της Τηλεφωνίας «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» βοηθούν στην εξοικονόμηση πόρων που μπορούν να διατεθούν σε άλλες δράσεις του Δήμου Ηρακλείου.
 
 
 
Πηγή: Ανατολή
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...