Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα σχολεία αποκτούν τους...χορηγούς τους

 
Στην «αγορά» αναγκάζονται να βγουν Σύλλογοι Γονέων και διευθυντές σχολείων, στην προσπάθειά τους να βρεθούν χρήματα για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδωνΧορηγίες από γονείς, ιδιώτες αλλά και μεγάλες εταιρείες και πολυεθνικές αναζητούν τα σχολεία προκειμένου να καλύψουν λειτουργικά έξοδα, να κάνουν ανακαινίσεις, να αγοράσουν πετρέλαιο και να καλύψουν είδη πρώτης ανάγκης.


Σύλλογοι Γονέων αλλά και οι διευθυντές των σχολικών μονάδων αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες ώστε να εξοικονομήσουν κάποια ποσά τα οποία χρησιμοποιούν για τις ανάγκες των σχολείων, προκαλώντας όμως σε κάποιες περιπτώσεις σφοδρές αντιδράσεις από φωνές που υποστηρίζουν ότι οι χορηγοί δεν έχουν καμία θέση μέσα στα σχολεία, καθώς και διαφημιστικά προϊόντα και έντυπα που έχουν μοναδικό σκοπό να «ψαρέψουν» πελάτες από τον μαθητικό πληθυσμό αλλά και τους γονείς.

Ο στόχος βέβαια των γονέων αλλά και των διευθυντών είναι να στηρίξουν τα σχολεία, αφού τα κονδύλια που παρέχει πλέον η Πολιτεία δεν επαρκούν ούτε για τα βασικά όπως είναι το πετρέλαιο, τα είδη καθαριότητας και τη γραφική ύλη.

Οι εταιρείες
Εχοντας υπόψη όμως την εικόνα που επικρατεί στα σχολεία πολλές εταιρείες προσφέρουν χρήματα ή αναλώσιμα υλικά στα σχολεία έχοντας στόχο όμως τη διαφημιστική τους προβολή.

Το φαινόμενο αυτό πάντως έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, αφού πολλοί διευθυντές σχολείων αλλά και σύλλογοι γονέων αναγκάζονται να βγαίνουν στην κυριολεξία στην «αγορά» προκειμένου να εξοικονομήσουν μικροποσά ή υλικά για τις ανάγκες των σχολικών συγκροτημάτων.

«Φέτος τα σχολεία έχουν πολύ μεγάλες ανάγκες. Δεν είναι δυνατόν να μην μπορούμε να αγοράσουμε ούτε χαρτί υγείας! Σε λίγες μέρες θα πιάσει κρύο. Αμφιβάλλω αν θα έχουμε και πετρέλαιο. Αναγκαζόμαστε να ζητάμε συνεχώς από τους γονείς να προσφέρουν από την τσέπη τους για πράγματα που οφείλει να τα προσφέρει η Πολιτεία», τονίζει στο «Εθνος» η κυρία Γ.Α., διευθύντρια σε δημοτικό σχολείο της Ανατολικής Αττικής και υπογραμμίζει: «Ξέρω ότι οι εταιρείες δεν έχουν θέση μέσα στα σχολεία αλλά δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχουν άνθρωποι να λειτουργούν με τη «λογική» των μεγάλων ευεργετών τους έθνους. Ολοι ζητούν ανταλλάγματα αλλά και εμείς οφείλουμε να κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά».

Θέλουν το 10%
Οπως μάλιστα καταγγέλλουν καθηγητές του Πειραιά «η εταιρεία C... με έδρα τον Πειραιά διαφημίζει πως μπορεί να αναλάβει ορισμένα λειτουργικά έξοδα των σχολείων (πετρέλαιο, μικροεπισκευές κλπ?), με αντάλλαγμα το 10% της επιφάνειας του σχολείου να διατίθεται για τη διαφήμιση χορηγών. Εκμεταλλεύεται την άθλια οικονομική κατάσταση των σχολείων, την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, για να μετατρέψει τα σχολεία σε διαφημιστικές πινακίδες».

Πάντως πάρα πολλά σχολεία όπως για παράδειγμα το Δημοτικό σχολείο της Ανοιξης Αττικής και συγκεκριμένα ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου αναρτά και στο Διαδίκτυο τις χορηγίες που δέχεται τόσο από οικογένειες όσο και από εταιρείες, όπως για παράδειγμα: Εταιρείες με σχολικά και αθλητικά είδη. Πιτσαρίες της περιοχής. Οδοντίατροι. Σούπερ Μάρκετ. Φούρνοι. Πολύ γνωστές γαλακτοβιομηχανίες. Εταιρείες παιδικών επίπλων. Εκκλησίες της περιοχής κ.ά.
 
 
Πηγή: Νέα Κρήτη
 
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη