Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μόλις 19 εκ. € εισέπραξε το ΥΠΟΙΚ απο την την περιβόητη λίστα των μεγαλοοφειλετών του δημοσίου

Μόλις 19 εκατομμύρια ευρώ κατάφερε, μέχρι σήμερα, να εισπράξει το υπουργείο Οικονομικών από την περιβόητη λίστα των μεγαλοοφειλετών του δημοσίου έναντι συνολικής ληξιπρόθεσμης οφειλής 13 δισ. ευρώ. Έγγραφο του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη αναφορικά με την πορεία είσπραξης των ληξιπρόθεσμων οφειλών των οφειλετών που είχαν περιληφθεί στη λίστα των μεγαλοοφειλετών του δημοσίου διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης που είχε απευθύνει στο υπουργείο ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης.
 
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή για 1500 οφειλέτες, με οφειλές άνω των 5.000.000 ευρώ ανά οφειλέτη, στις υποθέσεις των οποίων ενέσκηψαν κατά προτεραιότητα οι ελεγκτικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, δημιουργήθηκαν 459 φάκελοι υποθέσεων ληξιπρόθεσμης οφειλής συνολικού ύψους 13.095.089.165,90 ευρώ. Εξ΄αυτών έχουν επιβληθεί 134 κατασχέσεις εις χείρας τρίτων, 143 υποθέσεις είναι σε πτώχευση και 14 σε ειδική εκκαθάριση.

 
Στο σύνολο της ληξιπρόθεσμης οφειλής των 13 δισ. ευρώ, εισπράχθηκε μόλις ποσό 19.062.985,11 ευρώ. Διαγράφηκε ποσό 29.485.785,35 ευρώ, που αφορά πρόστιμα του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων για τα οποία εκδόθηκαν δικαστικές αποφάσεις καθώς και δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Σε αναστολή είσπραξης βρίσκεται το ποσό των 282.900.195 ευρώ.
 
Οι υποθέσεις των 1500 οφειλετών είχαν ανατεθεί σε 21 Ελεγκτές της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης του υπουργείου Οικονομικών και τα ανωτέρω αποτελέσματα έλαβαν χώρα στο διάστημα από 01.05.2012 έως 31.08.2012.
Ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης έχει επισημάνει ότι στην κοινή γνώμη επικρατεί η αντίληψη ότι η λίστα με τους 1740 μεγαλοοφειλέτες που κατατέθηκε στη Βουλή ένα χρόνο νωρίτερα από τον τότε υπουργό Οικονομικών, δόθηκε στη δημοσιότητα για επικοινωνιακούς λόγους και στην πραγματικότητα δεν κινήθηκαν οι νομικές διαδικασίες σε βάρος μεγαλοεπιχειρηματιών που οφείλουν στο δημόσιο ποσά σε δυσθεώρητα ύψη.
Διασταύρωση στοιχείων με τα εμβάσματα στο εξωτερικό
 
Ο κ. Μαυραγάνης ενημερώνει πάντως τον κ. Μιχελάκη ότι γίνεται επεξεργασία και διασταύρωση στοιχείων προκειμένου να διαπιστωθεί αν στους 1.500 μεγάλους οφειλέτες υπάρχουν φυσικά πρόσωπα, διοικούντες Νομικά Πρόσωπα και μέλη της οικογενείας τους (σύζυγοι και συγγενείς Α΄ βαθμού) οι οποίοι περιλαμβάνονται στο αρχείο μεταφοράς εμβασμάτων στο εξωτερικό, στο αρχείο τόκων καταθέσεων στο εξωτερικό και αν είναι ιδιοκτήτες ακινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
 
Ενδεχόμενο παραγραφής για τις δεκάδες offshore εταιρείες στο Κρανίδι
Την ίδια ώρα, μάχη με το χρόνο ώστε να μην παραγραφούν αξιόποινες πράξεις, φαίνεται ότι δίνουν οι ελεγκτικές υπηρεσίες προκειμένου να ρίξουν φως στις 184 offshore που εμφανίζονται να έχουν έδρα τη Δ.Ο.Υ. Κρανιδίου. Η Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου τον περασμένο Ιούνιο απέστειλε έγγραφο στο υπουργείο Οικονομικών με το οποίο δηλώνει ότι αδυνατεί να ελέγξει τις 184 offshore. Όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, στο στάδιο της δημοσίευσης βρίσκεται πλέον υπουργική απόφαση που αναθέτει στο Διαπεριφερειακό Ελεγκτικό Κέντρο Αθηνών, τη διενέργεια τακτικού φορολογικού ελέγχου και λοιπών φορολογιών όλων των ανέλεγκτων χρήσεων 161 offshore εταιρειών, οι υποθέσεις των οποίων παραγράφονται μέχρι 31.12.2012 και είναι ελεγκτικής αρμοδιότητας της Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου. Η έγγραφη απάντηση του υφυπουργού για τις offshore στο Κρανίδι, διαβιβάστηκε προς απάντηση ερώτησης που είχε καταθέσει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μανιάτης ζητώντας να ενημερωθεί για την πορεία των ελέγχων και για την αποτροπή της παραγραφής.
 
 
Πηγή: Eρτ3

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...