Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραμύθι για μικρούς … και για μεγάλους


Στην τελική ευθεία έχει μπει η Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Αγίου Νικολάου ενόψει της πρεμιέρας του νέου μας έργου, με τίτλο «Παραμύθι», το Σάββατο 14 Ιουλίου και ώρα 21.15 στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο ΡΕΞ.

Ένα παραμύθι που ευελπιστούμε να σας αγγίξει όλους, ανεξάρτητα την ηλικία του καθενός. Είναι μια παράσταση της οποίας τη διασκευή έκανε η Ζωή Σγουρού, η οποία έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία του έργου. Η διασκευή του συγκεκριμένου έργου έχει βασιστεί πάνω στο έργο «Τζιτζιμιτζιχοτζιριά» της Στέλλας Μιχαηλίδου.

Από την πρώτη στιγμή της επαναδραστηριοποίησής της, η ΕΘΟΑΝ, επιθυμούσε να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί στις απαιτήσεις ενός έργου το οποίο θα έχει σημείο αναφοράς τους μικρότερους, αλλά και απαιτητικότερους συνάμα, συμπολίτες μας. Να δοκιμάσει να επικοινωνήσει μαζί τους. Διάφορες συγκυρίες μέχρι τώρα δεν κατέστησαν  δυνατό αυτό το εγχείρημα.


Φέτος η επιθυμία πραγματοποιήθηκε, και μάλιστα τολμάμε με νέα σκηνοθέτιδα, τη Ζωή Σγουρού. Μια νέα συμπολίτισσα με εμπειρία στο χώρο και με διάθεση για προσφορά.

Νέα μέλη, νέα σκηνοθέτης, νέες εμπειρίες, διαφορετική προσέγγιση, με την ίδια όρεξη για δουλειά και με τη στήριξη και συμπαράσταση όλων των παλαιότερων.

Το τελικό αποτέλεσμα εσείς θα το κρίνετε για ακόμα μία φορά. Εμείς όλο αυτό το διάστημα κάναμε αυτό που κάθε φορά προσπαθούμε να κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο. Καταθέσαμε ψυχή, κέφι διάθεση και φαντασία, στοιχεία που ελπίζουμε ότι θα σας μεταδώσουμε και με τις παραστάσεις μας.

Το Παραμύθι στη γλώσσα των μαθηματικών ισοδυναμεί απλά με … παραμύθι. Όμως στη γλώσσα της τέχνης και του θεάτρου είναι η μετάβαση από τον πραγματικό κόσμο στον κόσμο της φαντασίας και τούμπαλιν. Όταν στην ομάδα τέθηκε ο προβληματισμός ποιο τίτλο θα δώσουμε στο έργο που ανεβάζουμε, σκέψεις και ιδέες για τη σχέση πραγματικού και φανταστικού αλλά και πως αυτά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους αποτέλεσαν τροφή για συζητήσεις και στοχασμούς που τελικά οδήγησαν σε αυτή την επιλογή.
Υπάρχει άραγε δίοδος από τον ένα κόσμο στον άλλο;
Εάν υπάρχει μπορείς να την προσδιορίσεις;
Δύσκολος ο προσδιορισμός.

Ίσως τα παιδιά είναι αυτά που με όπλο την αθωότητα και τον αυθορμητισμό μπορούν να βιώσουν αυτή τη διαδραστική συσχέτιση των δυο κόσμων. Όταν φτάνουν όμως στο σημείο να μπορούν επιπλέον να την προσδιορίσουν, έχουν πλέον αφομοιωθεί από τον κόσμο των ενηλίκων …

Και όπως λέει η κύρια Πιμ:
« Και όμως το ουράνιο τόξο δε βγαίνει για πρώτη φορά εμείς το έχουμε ξεχάσει γιατί έχουμε να κοιτάξουμε ψηλά στον ουρανό από τότε που ήμασταν παιδιά ».

Αυτή η δουλειά μας είναι διαφορετική, ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε εμείς και σας θέλουμε δίπλα μας να μας στηρίξετε όπως κάνετε πάντα. Είναι μια δουλειά που σε καμιά περίπτωση δεν είναι τελικά παιδικό έργο.

Είναι απλά ένα παραμύθι για μικρούς και για μεγάλους και νομίζουμε πως το έχουμε περισσότερο από ποτέ ανάγκη όλοι μας.

Σε αυτή τη προσπάθεια θα συναντήσετε στη σκηνοθεσία τη Ζωή Σγουρού, στα σκηνικά και τα κοστούμια το Μανώλη Σγουρό, στην καλλιτεχνική επιμέλεια την Ειρήνη Μπολανάκη, στη μουσική το Βασίλειο Μαυρίκιο, στη δ/νση Φωτογραφίας το Γιώργο Σταθόπουλο, στο βίντεο μοντάζ τον Άγγελο Σπάρταλη, στο βίντεο της παράστασης το Θοδωρή Παπαδουλάκη, πολιτογραφημμένο πλέον Αγιονικολιώτη, στη σκηνή υπεύθυνος για όλα και για όλους ο Ιωσήφ Νικηφόρος, στους φωτισμούς τον Κωστή Κεφαλούκο, στην επεξεργασία και τη μουσική επιμέλεια τον Χρήστο Ευαγγελινάκη, στον ήχο τον Στέφανο Πατεράκη, στα υποβολεία την Μαρία Γιαννικάκη και την Μαριάννα Καμπανού, στο μακιγιάζ τη Δέσποινα Κερούλη και την Αλίκη Σπίθα Μυλωνά, στις κομμώσεις τη Γεωργία Θραψανιώτη. Τις ηχογραφήσεις τις κάναμε στα στούντιο Λατώ 103,3 fm και τους ευχαριστούμε για αυτό πολύ, την κατασκευή σκηνικού έκανε ο Γιάννης Περουλιός και τα γραφιστικά έγιναν από την εταιρεία Green Leef.
Επί σκηνής θα συναντήσετε πολλούς από τους παλιούς σας γνώριμους αλλά και πάρα πολλούς νέους ηθοποιούς οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά στην ομάδα διευρύνοντας τον κύκλο των μελών της. Θα απολαύσετε με σειρά εμφάνισης τους Έμιλυ Μασσάρου, Ελίνα Μασσάρου, Άλκηστις Σκαλαίου, Χάρη Αλεξάκη, Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο, Μάριο Μαμούτη, Κωστή Κοκκίνη, Μάνο Κοκκίνη, Αντώνη Χαβάκη, Γιάννη Πάγκαλο, Βαγγέλη Περάκη, Ιάσωνα Σκαλαίο, Παντελή Γαρεφαλάκη, Τζένη Λάζου, Αμάντα Αγραπιδάκη, Βίκυ Μαυροειδή, Ανδρέα Χατζημαρκάκη, Ελένη Προκοπάκη, Βρεττό Μυλωνά, Γιάννη Μπουρμπούλη, Βασίλειο Μαυρίκιο και Κέλλυ Μαυροφόρου.

Σας περιμένουμε όλους σας.
ΕΘΟΑΝ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...