Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραμύθι για μικρούς … και για μεγάλους


Στην τελική ευθεία έχει μπει η Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Αγίου Νικολάου ενόψει της πρεμιέρας του νέου μας έργου, με τίτλο «Παραμύθι», το Σάββατο 14 Ιουλίου και ώρα 21.15 στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο ΡΕΞ.

Ένα παραμύθι που ευελπιστούμε να σας αγγίξει όλους, ανεξάρτητα την ηλικία του καθενός. Είναι μια παράσταση της οποίας τη διασκευή έκανε η Ζωή Σγουρού, η οποία έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία του έργου. Η διασκευή του συγκεκριμένου έργου έχει βασιστεί πάνω στο έργο «Τζιτζιμιτζιχοτζιριά» της Στέλλας Μιχαηλίδου.

Από την πρώτη στιγμή της επαναδραστηριοποίησής της, η ΕΘΟΑΝ, επιθυμούσε να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί στις απαιτήσεις ενός έργου το οποίο θα έχει σημείο αναφοράς τους μικρότερους, αλλά και απαιτητικότερους συνάμα, συμπολίτες μας. Να δοκιμάσει να επικοινωνήσει μαζί τους. Διάφορες συγκυρίες μέχρι τώρα δεν κατέστησαν  δυνατό αυτό το εγχείρημα.


Φέτος η επιθυμία πραγματοποιήθηκε, και μάλιστα τολμάμε με νέα σκηνοθέτιδα, τη Ζωή Σγουρού. Μια νέα συμπολίτισσα με εμπειρία στο χώρο και με διάθεση για προσφορά.

Νέα μέλη, νέα σκηνοθέτης, νέες εμπειρίες, διαφορετική προσέγγιση, με την ίδια όρεξη για δουλειά και με τη στήριξη και συμπαράσταση όλων των παλαιότερων.

Το τελικό αποτέλεσμα εσείς θα το κρίνετε για ακόμα μία φορά. Εμείς όλο αυτό το διάστημα κάναμε αυτό που κάθε φορά προσπαθούμε να κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο. Καταθέσαμε ψυχή, κέφι διάθεση και φαντασία, στοιχεία που ελπίζουμε ότι θα σας μεταδώσουμε και με τις παραστάσεις μας.

Το Παραμύθι στη γλώσσα των μαθηματικών ισοδυναμεί απλά με … παραμύθι. Όμως στη γλώσσα της τέχνης και του θεάτρου είναι η μετάβαση από τον πραγματικό κόσμο στον κόσμο της φαντασίας και τούμπαλιν. Όταν στην ομάδα τέθηκε ο προβληματισμός ποιο τίτλο θα δώσουμε στο έργο που ανεβάζουμε, σκέψεις και ιδέες για τη σχέση πραγματικού και φανταστικού αλλά και πως αυτά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους αποτέλεσαν τροφή για συζητήσεις και στοχασμούς που τελικά οδήγησαν σε αυτή την επιλογή.
Υπάρχει άραγε δίοδος από τον ένα κόσμο στον άλλο;
Εάν υπάρχει μπορείς να την προσδιορίσεις;
Δύσκολος ο προσδιορισμός.

Ίσως τα παιδιά είναι αυτά που με όπλο την αθωότητα και τον αυθορμητισμό μπορούν να βιώσουν αυτή τη διαδραστική συσχέτιση των δυο κόσμων. Όταν φτάνουν όμως στο σημείο να μπορούν επιπλέον να την προσδιορίσουν, έχουν πλέον αφομοιωθεί από τον κόσμο των ενηλίκων …

Και όπως λέει η κύρια Πιμ:
« Και όμως το ουράνιο τόξο δε βγαίνει για πρώτη φορά εμείς το έχουμε ξεχάσει γιατί έχουμε να κοιτάξουμε ψηλά στον ουρανό από τότε που ήμασταν παιδιά ».

Αυτή η δουλειά μας είναι διαφορετική, ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε εμείς και σας θέλουμε δίπλα μας να μας στηρίξετε όπως κάνετε πάντα. Είναι μια δουλειά που σε καμιά περίπτωση δεν είναι τελικά παιδικό έργο.

Είναι απλά ένα παραμύθι για μικρούς και για μεγάλους και νομίζουμε πως το έχουμε περισσότερο από ποτέ ανάγκη όλοι μας.

Σε αυτή τη προσπάθεια θα συναντήσετε στη σκηνοθεσία τη Ζωή Σγουρού, στα σκηνικά και τα κοστούμια το Μανώλη Σγουρό, στην καλλιτεχνική επιμέλεια την Ειρήνη Μπολανάκη, στη μουσική το Βασίλειο Μαυρίκιο, στη δ/νση Φωτογραφίας το Γιώργο Σταθόπουλο, στο βίντεο μοντάζ τον Άγγελο Σπάρταλη, στο βίντεο της παράστασης το Θοδωρή Παπαδουλάκη, πολιτογραφημμένο πλέον Αγιονικολιώτη, στη σκηνή υπεύθυνος για όλα και για όλους ο Ιωσήφ Νικηφόρος, στους φωτισμούς τον Κωστή Κεφαλούκο, στην επεξεργασία και τη μουσική επιμέλεια τον Χρήστο Ευαγγελινάκη, στον ήχο τον Στέφανο Πατεράκη, στα υποβολεία την Μαρία Γιαννικάκη και την Μαριάννα Καμπανού, στο μακιγιάζ τη Δέσποινα Κερούλη και την Αλίκη Σπίθα Μυλωνά, στις κομμώσεις τη Γεωργία Θραψανιώτη. Τις ηχογραφήσεις τις κάναμε στα στούντιο Λατώ 103,3 fm και τους ευχαριστούμε για αυτό πολύ, την κατασκευή σκηνικού έκανε ο Γιάννης Περουλιός και τα γραφιστικά έγιναν από την εταιρεία Green Leef.
Επί σκηνής θα συναντήσετε πολλούς από τους παλιούς σας γνώριμους αλλά και πάρα πολλούς νέους ηθοποιούς οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά στην ομάδα διευρύνοντας τον κύκλο των μελών της. Θα απολαύσετε με σειρά εμφάνισης τους Έμιλυ Μασσάρου, Ελίνα Μασσάρου, Άλκηστις Σκαλαίου, Χάρη Αλεξάκη, Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο, Μάριο Μαμούτη, Κωστή Κοκκίνη, Μάνο Κοκκίνη, Αντώνη Χαβάκη, Γιάννη Πάγκαλο, Βαγγέλη Περάκη, Ιάσωνα Σκαλαίο, Παντελή Γαρεφαλάκη, Τζένη Λάζου, Αμάντα Αγραπιδάκη, Βίκυ Μαυροειδή, Ανδρέα Χατζημαρκάκη, Ελένη Προκοπάκη, Βρεττό Μυλωνά, Γιάννη Μπουρμπούλη, Βασίλειο Μαυρίκιο και Κέλλυ Μαυροφόρου.

Σας περιμένουμε όλους σας.
ΕΘΟΑΝ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ