Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραμύθι για μικρούς … και για μεγάλους


Στην τελική ευθεία έχει μπει η Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Αγίου Νικολάου ενόψει της πρεμιέρας του νέου μας έργου, με τίτλο «Παραμύθι», το Σάββατο 14 Ιουλίου και ώρα 21.15 στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο ΡΕΞ.

Ένα παραμύθι που ευελπιστούμε να σας αγγίξει όλους, ανεξάρτητα την ηλικία του καθενός. Είναι μια παράσταση της οποίας τη διασκευή έκανε η Ζωή Σγουρού, η οποία έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία του έργου. Η διασκευή του συγκεκριμένου έργου έχει βασιστεί πάνω στο έργο «Τζιτζιμιτζιχοτζιριά» της Στέλλας Μιχαηλίδου.

Από την πρώτη στιγμή της επαναδραστηριοποίησής της, η ΕΘΟΑΝ, επιθυμούσε να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί στις απαιτήσεις ενός έργου το οποίο θα έχει σημείο αναφοράς τους μικρότερους, αλλά και απαιτητικότερους συνάμα, συμπολίτες μας. Να δοκιμάσει να επικοινωνήσει μαζί τους. Διάφορες συγκυρίες μέχρι τώρα δεν κατέστησαν  δυνατό αυτό το εγχείρημα.


Φέτος η επιθυμία πραγματοποιήθηκε, και μάλιστα τολμάμε με νέα σκηνοθέτιδα, τη Ζωή Σγουρού. Μια νέα συμπολίτισσα με εμπειρία στο χώρο και με διάθεση για προσφορά.

Νέα μέλη, νέα σκηνοθέτης, νέες εμπειρίες, διαφορετική προσέγγιση, με την ίδια όρεξη για δουλειά και με τη στήριξη και συμπαράσταση όλων των παλαιότερων.

Το τελικό αποτέλεσμα εσείς θα το κρίνετε για ακόμα μία φορά. Εμείς όλο αυτό το διάστημα κάναμε αυτό που κάθε φορά προσπαθούμε να κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο. Καταθέσαμε ψυχή, κέφι διάθεση και φαντασία, στοιχεία που ελπίζουμε ότι θα σας μεταδώσουμε και με τις παραστάσεις μας.

Το Παραμύθι στη γλώσσα των μαθηματικών ισοδυναμεί απλά με … παραμύθι. Όμως στη γλώσσα της τέχνης και του θεάτρου είναι η μετάβαση από τον πραγματικό κόσμο στον κόσμο της φαντασίας και τούμπαλιν. Όταν στην ομάδα τέθηκε ο προβληματισμός ποιο τίτλο θα δώσουμε στο έργο που ανεβάζουμε, σκέψεις και ιδέες για τη σχέση πραγματικού και φανταστικού αλλά και πως αυτά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους αποτέλεσαν τροφή για συζητήσεις και στοχασμούς που τελικά οδήγησαν σε αυτή την επιλογή.
Υπάρχει άραγε δίοδος από τον ένα κόσμο στον άλλο;
Εάν υπάρχει μπορείς να την προσδιορίσεις;
Δύσκολος ο προσδιορισμός.

Ίσως τα παιδιά είναι αυτά που με όπλο την αθωότητα και τον αυθορμητισμό μπορούν να βιώσουν αυτή τη διαδραστική συσχέτιση των δυο κόσμων. Όταν φτάνουν όμως στο σημείο να μπορούν επιπλέον να την προσδιορίσουν, έχουν πλέον αφομοιωθεί από τον κόσμο των ενηλίκων …

Και όπως λέει η κύρια Πιμ:
« Και όμως το ουράνιο τόξο δε βγαίνει για πρώτη φορά εμείς το έχουμε ξεχάσει γιατί έχουμε να κοιτάξουμε ψηλά στον ουρανό από τότε που ήμασταν παιδιά ».

Αυτή η δουλειά μας είναι διαφορετική, ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε εμείς και σας θέλουμε δίπλα μας να μας στηρίξετε όπως κάνετε πάντα. Είναι μια δουλειά που σε καμιά περίπτωση δεν είναι τελικά παιδικό έργο.

Είναι απλά ένα παραμύθι για μικρούς και για μεγάλους και νομίζουμε πως το έχουμε περισσότερο από ποτέ ανάγκη όλοι μας.

Σε αυτή τη προσπάθεια θα συναντήσετε στη σκηνοθεσία τη Ζωή Σγουρού, στα σκηνικά και τα κοστούμια το Μανώλη Σγουρό, στην καλλιτεχνική επιμέλεια την Ειρήνη Μπολανάκη, στη μουσική το Βασίλειο Μαυρίκιο, στη δ/νση Φωτογραφίας το Γιώργο Σταθόπουλο, στο βίντεο μοντάζ τον Άγγελο Σπάρταλη, στο βίντεο της παράστασης το Θοδωρή Παπαδουλάκη, πολιτογραφημμένο πλέον Αγιονικολιώτη, στη σκηνή υπεύθυνος για όλα και για όλους ο Ιωσήφ Νικηφόρος, στους φωτισμούς τον Κωστή Κεφαλούκο, στην επεξεργασία και τη μουσική επιμέλεια τον Χρήστο Ευαγγελινάκη, στον ήχο τον Στέφανο Πατεράκη, στα υποβολεία την Μαρία Γιαννικάκη και την Μαριάννα Καμπανού, στο μακιγιάζ τη Δέσποινα Κερούλη και την Αλίκη Σπίθα Μυλωνά, στις κομμώσεις τη Γεωργία Θραψανιώτη. Τις ηχογραφήσεις τις κάναμε στα στούντιο Λατώ 103,3 fm και τους ευχαριστούμε για αυτό πολύ, την κατασκευή σκηνικού έκανε ο Γιάννης Περουλιός και τα γραφιστικά έγιναν από την εταιρεία Green Leef.
Επί σκηνής θα συναντήσετε πολλούς από τους παλιούς σας γνώριμους αλλά και πάρα πολλούς νέους ηθοποιούς οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά στην ομάδα διευρύνοντας τον κύκλο των μελών της. Θα απολαύσετε με σειρά εμφάνισης τους Έμιλυ Μασσάρου, Ελίνα Μασσάρου, Άλκηστις Σκαλαίου, Χάρη Αλεξάκη, Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο, Μάριο Μαμούτη, Κωστή Κοκκίνη, Μάνο Κοκκίνη, Αντώνη Χαβάκη, Γιάννη Πάγκαλο, Βαγγέλη Περάκη, Ιάσωνα Σκαλαίο, Παντελή Γαρεφαλάκη, Τζένη Λάζου, Αμάντα Αγραπιδάκη, Βίκυ Μαυροειδή, Ανδρέα Χατζημαρκάκη, Ελένη Προκοπάκη, Βρεττό Μυλωνά, Γιάννη Μπουρμπούλη, Βασίλειο Μαυρίκιο και Κέλλυ Μαυροφόρου.

Σας περιμένουμε όλους σας.
ΕΘΟΑΝ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...