Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραμύθι για μικρούς … και για μεγάλους


Στην τελική ευθεία έχει μπει η Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Αγίου Νικολάου ενόψει της πρεμιέρας του νέου μας έργου, με τίτλο «Παραμύθι», το Σάββατο 14 Ιουλίου και ώρα 21.15 στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο ΡΕΞ.

Ένα παραμύθι που ευελπιστούμε να σας αγγίξει όλους, ανεξάρτητα την ηλικία του καθενός. Είναι μια παράσταση της οποίας τη διασκευή έκανε η Ζωή Σγουρού, η οποία έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία του έργου. Η διασκευή του συγκεκριμένου έργου έχει βασιστεί πάνω στο έργο «Τζιτζιμιτζιχοτζιριά» της Στέλλας Μιχαηλίδου.

Από την πρώτη στιγμή της επαναδραστηριοποίησής της, η ΕΘΟΑΝ, επιθυμούσε να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί στις απαιτήσεις ενός έργου το οποίο θα έχει σημείο αναφοράς τους μικρότερους, αλλά και απαιτητικότερους συνάμα, συμπολίτες μας. Να δοκιμάσει να επικοινωνήσει μαζί τους. Διάφορες συγκυρίες μέχρι τώρα δεν κατέστησαν  δυνατό αυτό το εγχείρημα.


Φέτος η επιθυμία πραγματοποιήθηκε, και μάλιστα τολμάμε με νέα σκηνοθέτιδα, τη Ζωή Σγουρού. Μια νέα συμπολίτισσα με εμπειρία στο χώρο και με διάθεση για προσφορά.

Νέα μέλη, νέα σκηνοθέτης, νέες εμπειρίες, διαφορετική προσέγγιση, με την ίδια όρεξη για δουλειά και με τη στήριξη και συμπαράσταση όλων των παλαιότερων.

Το τελικό αποτέλεσμα εσείς θα το κρίνετε για ακόμα μία φορά. Εμείς όλο αυτό το διάστημα κάναμε αυτό που κάθε φορά προσπαθούμε να κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο. Καταθέσαμε ψυχή, κέφι διάθεση και φαντασία, στοιχεία που ελπίζουμε ότι θα σας μεταδώσουμε και με τις παραστάσεις μας.

Το Παραμύθι στη γλώσσα των μαθηματικών ισοδυναμεί απλά με … παραμύθι. Όμως στη γλώσσα της τέχνης και του θεάτρου είναι η μετάβαση από τον πραγματικό κόσμο στον κόσμο της φαντασίας και τούμπαλιν. Όταν στην ομάδα τέθηκε ο προβληματισμός ποιο τίτλο θα δώσουμε στο έργο που ανεβάζουμε, σκέψεις και ιδέες για τη σχέση πραγματικού και φανταστικού αλλά και πως αυτά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους αποτέλεσαν τροφή για συζητήσεις και στοχασμούς που τελικά οδήγησαν σε αυτή την επιλογή.
Υπάρχει άραγε δίοδος από τον ένα κόσμο στον άλλο;
Εάν υπάρχει μπορείς να την προσδιορίσεις;
Δύσκολος ο προσδιορισμός.

Ίσως τα παιδιά είναι αυτά που με όπλο την αθωότητα και τον αυθορμητισμό μπορούν να βιώσουν αυτή τη διαδραστική συσχέτιση των δυο κόσμων. Όταν φτάνουν όμως στο σημείο να μπορούν επιπλέον να την προσδιορίσουν, έχουν πλέον αφομοιωθεί από τον κόσμο των ενηλίκων …

Και όπως λέει η κύρια Πιμ:
« Και όμως το ουράνιο τόξο δε βγαίνει για πρώτη φορά εμείς το έχουμε ξεχάσει γιατί έχουμε να κοιτάξουμε ψηλά στον ουρανό από τότε που ήμασταν παιδιά ».

Αυτή η δουλειά μας είναι διαφορετική, ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε εμείς και σας θέλουμε δίπλα μας να μας στηρίξετε όπως κάνετε πάντα. Είναι μια δουλειά που σε καμιά περίπτωση δεν είναι τελικά παιδικό έργο.

Είναι απλά ένα παραμύθι για μικρούς και για μεγάλους και νομίζουμε πως το έχουμε περισσότερο από ποτέ ανάγκη όλοι μας.

Σε αυτή τη προσπάθεια θα συναντήσετε στη σκηνοθεσία τη Ζωή Σγουρού, στα σκηνικά και τα κοστούμια το Μανώλη Σγουρό, στην καλλιτεχνική επιμέλεια την Ειρήνη Μπολανάκη, στη μουσική το Βασίλειο Μαυρίκιο, στη δ/νση Φωτογραφίας το Γιώργο Σταθόπουλο, στο βίντεο μοντάζ τον Άγγελο Σπάρταλη, στο βίντεο της παράστασης το Θοδωρή Παπαδουλάκη, πολιτογραφημμένο πλέον Αγιονικολιώτη, στη σκηνή υπεύθυνος για όλα και για όλους ο Ιωσήφ Νικηφόρος, στους φωτισμούς τον Κωστή Κεφαλούκο, στην επεξεργασία και τη μουσική επιμέλεια τον Χρήστο Ευαγγελινάκη, στον ήχο τον Στέφανο Πατεράκη, στα υποβολεία την Μαρία Γιαννικάκη και την Μαριάννα Καμπανού, στο μακιγιάζ τη Δέσποινα Κερούλη και την Αλίκη Σπίθα Μυλωνά, στις κομμώσεις τη Γεωργία Θραψανιώτη. Τις ηχογραφήσεις τις κάναμε στα στούντιο Λατώ 103,3 fm και τους ευχαριστούμε για αυτό πολύ, την κατασκευή σκηνικού έκανε ο Γιάννης Περουλιός και τα γραφιστικά έγιναν από την εταιρεία Green Leef.
Επί σκηνής θα συναντήσετε πολλούς από τους παλιούς σας γνώριμους αλλά και πάρα πολλούς νέους ηθοποιούς οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά στην ομάδα διευρύνοντας τον κύκλο των μελών της. Θα απολαύσετε με σειρά εμφάνισης τους Έμιλυ Μασσάρου, Ελίνα Μασσάρου, Άλκηστις Σκαλαίου, Χάρη Αλεξάκη, Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο, Μάριο Μαμούτη, Κωστή Κοκκίνη, Μάνο Κοκκίνη, Αντώνη Χαβάκη, Γιάννη Πάγκαλο, Βαγγέλη Περάκη, Ιάσωνα Σκαλαίο, Παντελή Γαρεφαλάκη, Τζένη Λάζου, Αμάντα Αγραπιδάκη, Βίκυ Μαυροειδή, Ανδρέα Χατζημαρκάκη, Ελένη Προκοπάκη, Βρεττό Μυλωνά, Γιάννη Μπουρμπούλη, Βασίλειο Μαυρίκιο και Κέλλυ Μαυροφόρου.

Σας περιμένουμε όλους σας.
ΕΘΟΑΝ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο. Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.