Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Αγίου Νικολάου

Γιατί να σπουδάσω στην ΑΣΤΕΑΝ;

- Θα λάβω τριετή άρτια τεχνική, επαγγελματική και θεωρητική εκπαίδευση στο νευραλγικό τομέα του τουρισμού
- Θα πραγματοποιήσω εννέα μήνες εποπτευόμενης και αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα
- Θα έχω σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση και γρήγορη επαγγελματική ανέλιξη

- Θα συμμετέχω σε επισκέψεις και ενημερωτικές ξεναγήσεις σε Οινοποιία, Ξενοδοχεία, Κρουαζιερόπλοια και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις
- Θα έχω δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής σε σύγχρονα τουριστικά δρώμενα και ανάλογες δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Νικολάου
- Θα παρακολουθήσω διαλέξεις και σεμινάρια στο πλαίσιο συναφών μαθημάτων
- Θα έχω πρόσβαση στην τράπεζα Αίματος της ΑΣΤΕΑΝ
- Θα συμμετέχω σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς επισιτιστικών εκδηλώσεων κ.α.
- Θα φιλοξενηθώ στην όμορφη και γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου που έχει εμπειρία σαράντα και πλέον χρόνων στον τουρισμό. Η ευρύτερη περιοχή είναι διεθνές κοσμοπολίτικο θέρετρο και φιλοξενεί τα πολυτελέστερα ξενοδοχεία της Ελλάδας.
Η λειτουργία της
Ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ) είναι ο πρώτος εξειδικευμένος φορέας τουριστικής εκπαίδευσης, που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1937 και παρέχει προγράμματα σπουδών σε διάφορα επίπεδα τα οποία συνδυάζουν θεωρητική, τεχνική και πρακτική εκπαίδευση υψηλού επιπέδου υπό την εποπτεία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η ΑΣΤΕΑΝ είναι η μία από τις δυο Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, που λειτουργεί ο ΟΤΕΚ στην πόλη του Αγίου Νικολάου από το 1995 παρέχοντας άρτια εκπαίδευση στην ειδικότητα της διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στόχος της Σχολής είναι η προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την τουριστική βιομηχανία.
Γνωρίζοντας ότι η αναβάθμιση του ελληνικού και γενικά του τουρισμού εξαρτάται από την άρτια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση όσων εργάζονται στο χώρο αυτό, το πρόγραμμα σπουδών και τα διαγράμματα ύλης προσαρμόζονται συνεχώς πάνω στις σύγχρονες απαιτήσεις του επαγγέλματος. Έτσι εξασφαλίζονται οι καλύτερες προοπτικές για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στον τουριστικό κλάδο. Μάλιστα οι απόφοιτοι της Σχολής έχουν απορρόφηση σχεδόν 100% και είναι περιζήτητοι στη στελέχωση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Προϋποθέσεις φοίτησης
και διαδικασία εισαγωγής
Οι προϋποθέσεις φοίτησης και η διαδικασία εισαγωγής των σπουδαστών ορίζονται από το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανάλογα με το εκάστοτε ισχύον Εθνικό Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα δε μαθήματα επιλογής που θα πρέπει ο υποψήφιος να δηλώσει για να εξετασθεί είναι μία ξένη γλώσσα.
Πρόγραμμα σπουδών
Η φοίτηση διαρκεί επτά εξάμηνα και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Κάθε εξάμηνο περιλαμβάνει δύο κύκλους σπουδών: το Θεωρητικό, που αρχίζει τον μήνα Οκτώβριο κάθε ακαδημαϊκού έτους και λήγει τον Ιούνιο του επομένου έτους περιλαμβάνοντας δύο διδακτικά εξάμηνα χειμερινό και εαρινό, και τον Πρακτικό (Πρακτική Άσκηση), που αρχίζει τον Ιούλιο και λήγει στο τέλος του μηνός Σεπτεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Πραγματοποιούνται συνολικά εννέα μήνες αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε επιλεγμένες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις 4 και 5 Αστέρων με τη μέριμνα και την εποπτεία της Σχολής.
Μαθήματα
Α΄ εξάμηνο: Εισαγωγή στον Τουρισμό, Μαγειρική, Εστιατοριακή Τεχνική, Υπηρεσία ορόφων, Οικονομικά Μαθηματικά, Αρχές Διοίκησης, Αρχές Οικονομικής. 
Β΄: Μαζική παραγωγή φαγητών, Μπαρ - Ποτά - Οινολογία, Εισαγωγή στους Η/Υ, Διαχείριση τροφίμων και Ποτών, Στατιστική Επιχειρήσεων, Γενικές Αρχές Λογιστικής. 
Γ΄: Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Μονάδων, Υπηρεσία Υποδοχής και Κρατήσεων, Τουριστική Οικονομία, Αρχιτεκτονική-Εξοπλισμός Ξενοδοχείων, Λογιστική εταιρειών, Στοιχεία Δικαίου, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Κοινωνιολογία και, Τουριστική Ψυχολογία. 
Δ΄: Τήρηση λογαριασμών πελατών, Μηχανοργάνωση Ξενοδοχείων, Τουριστική Γεωγραφία της Ελλάδας, Εργασιακές Σχέσεις, Αγγλική Τουριστική Ορολογία, Δεύτερη ξένη γλώσσα (Τουριστική Ορολογία). 
Ε΄: Τουριστικό Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Ξενοδοχειακή Νομοθεσία, Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Συντήρηση Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμών Ξενοδοχείων, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Επικοινωνία στον Τουρισμό, επιλογή ανάμεσα σε: Έρευνα Τουριστικής Αγοράς και Καταναλωτική Συμπεριφορά Τουρίστα. 
ΣΤ΄: Επαγγελματικός Τουρισμός, Προώθηση ξενοδοχειακού Προϊόντος, Ξενοδοχειακό Λογισμικό, Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό, Σεμινάριο Τελειοφοίτων, Ψυχαγωγία Ξενοδοχείων, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Ανάπτυξη και, Τουριστική Πολιτική. 
Ζ΄: Πτυχιακή Εργασία, Πρακτική Άσκηση.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ΑΣΤΕΑΝ, Τ.Θ. 70, Λατούς 25, 72100, Άγ. Νικόλαος, τηλ. 28410-28.565, 28.828, Fax. 28410-26.651, http://www,astean.edu.gr, email: asteangr@otenet.gr.

πηγή: anatolh.com

Σχόλια

  1. και να λέτε και την αλήθεια. ότι δηλαδή είναι μια αδιαβάθμιτη σχολή κατώτερη των ΤΕΙ και μη αναγνωρισμένη στο ΑΣΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης αμφισβητείται η αξιοκρατική διαδικασία επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού στη συγκεκριμένη σχολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...