Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Αγίου Νικολάου

Γιατί να σπουδάσω στην ΑΣΤΕΑΝ;

- Θα λάβω τριετή άρτια τεχνική, επαγγελματική και θεωρητική εκπαίδευση στο νευραλγικό τομέα του τουρισμού
- Θα πραγματοποιήσω εννέα μήνες εποπτευόμενης και αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα
- Θα έχω σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση και γρήγορη επαγγελματική ανέλιξη

- Θα συμμετέχω σε επισκέψεις και ενημερωτικές ξεναγήσεις σε Οινοποιία, Ξενοδοχεία, Κρουαζιερόπλοια και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις
- Θα έχω δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής σε σύγχρονα τουριστικά δρώμενα και ανάλογες δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Νικολάου
- Θα παρακολουθήσω διαλέξεις και σεμινάρια στο πλαίσιο συναφών μαθημάτων
- Θα έχω πρόσβαση στην τράπεζα Αίματος της ΑΣΤΕΑΝ
- Θα συμμετέχω σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς επισιτιστικών εκδηλώσεων κ.α.
- Θα φιλοξενηθώ στην όμορφη και γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου που έχει εμπειρία σαράντα και πλέον χρόνων στον τουρισμό. Η ευρύτερη περιοχή είναι διεθνές κοσμοπολίτικο θέρετρο και φιλοξενεί τα πολυτελέστερα ξενοδοχεία της Ελλάδας.
Η λειτουργία της
Ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ) είναι ο πρώτος εξειδικευμένος φορέας τουριστικής εκπαίδευσης, που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1937 και παρέχει προγράμματα σπουδών σε διάφορα επίπεδα τα οποία συνδυάζουν θεωρητική, τεχνική και πρακτική εκπαίδευση υψηλού επιπέδου υπό την εποπτεία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η ΑΣΤΕΑΝ είναι η μία από τις δυο Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, που λειτουργεί ο ΟΤΕΚ στην πόλη του Αγίου Νικολάου από το 1995 παρέχοντας άρτια εκπαίδευση στην ειδικότητα της διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στόχος της Σχολής είναι η προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την τουριστική βιομηχανία.
Γνωρίζοντας ότι η αναβάθμιση του ελληνικού και γενικά του τουρισμού εξαρτάται από την άρτια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση όσων εργάζονται στο χώρο αυτό, το πρόγραμμα σπουδών και τα διαγράμματα ύλης προσαρμόζονται συνεχώς πάνω στις σύγχρονες απαιτήσεις του επαγγέλματος. Έτσι εξασφαλίζονται οι καλύτερες προοπτικές για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στον τουριστικό κλάδο. Μάλιστα οι απόφοιτοι της Σχολής έχουν απορρόφηση σχεδόν 100% και είναι περιζήτητοι στη στελέχωση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Προϋποθέσεις φοίτησης
και διαδικασία εισαγωγής
Οι προϋποθέσεις φοίτησης και η διαδικασία εισαγωγής των σπουδαστών ορίζονται από το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανάλογα με το εκάστοτε ισχύον Εθνικό Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα δε μαθήματα επιλογής που θα πρέπει ο υποψήφιος να δηλώσει για να εξετασθεί είναι μία ξένη γλώσσα.
Πρόγραμμα σπουδών
Η φοίτηση διαρκεί επτά εξάμηνα και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Κάθε εξάμηνο περιλαμβάνει δύο κύκλους σπουδών: το Θεωρητικό, που αρχίζει τον μήνα Οκτώβριο κάθε ακαδημαϊκού έτους και λήγει τον Ιούνιο του επομένου έτους περιλαμβάνοντας δύο διδακτικά εξάμηνα χειμερινό και εαρινό, και τον Πρακτικό (Πρακτική Άσκηση), που αρχίζει τον Ιούλιο και λήγει στο τέλος του μηνός Σεπτεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Πραγματοποιούνται συνολικά εννέα μήνες αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε επιλεγμένες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις 4 και 5 Αστέρων με τη μέριμνα και την εποπτεία της Σχολής.
Μαθήματα
Α΄ εξάμηνο: Εισαγωγή στον Τουρισμό, Μαγειρική, Εστιατοριακή Τεχνική, Υπηρεσία ορόφων, Οικονομικά Μαθηματικά, Αρχές Διοίκησης, Αρχές Οικονομικής. 
Β΄: Μαζική παραγωγή φαγητών, Μπαρ - Ποτά - Οινολογία, Εισαγωγή στους Η/Υ, Διαχείριση τροφίμων και Ποτών, Στατιστική Επιχειρήσεων, Γενικές Αρχές Λογιστικής. 
Γ΄: Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Μονάδων, Υπηρεσία Υποδοχής και Κρατήσεων, Τουριστική Οικονομία, Αρχιτεκτονική-Εξοπλισμός Ξενοδοχείων, Λογιστική εταιρειών, Στοιχεία Δικαίου, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Κοινωνιολογία και, Τουριστική Ψυχολογία. 
Δ΄: Τήρηση λογαριασμών πελατών, Μηχανοργάνωση Ξενοδοχείων, Τουριστική Γεωγραφία της Ελλάδας, Εργασιακές Σχέσεις, Αγγλική Τουριστική Ορολογία, Δεύτερη ξένη γλώσσα (Τουριστική Ορολογία). 
Ε΄: Τουριστικό Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Ξενοδοχειακή Νομοθεσία, Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Συντήρηση Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμών Ξενοδοχείων, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Επικοινωνία στον Τουρισμό, επιλογή ανάμεσα σε: Έρευνα Τουριστικής Αγοράς και Καταναλωτική Συμπεριφορά Τουρίστα. 
ΣΤ΄: Επαγγελματικός Τουρισμός, Προώθηση ξενοδοχειακού Προϊόντος, Ξενοδοχειακό Λογισμικό, Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό, Σεμινάριο Τελειοφοίτων, Ψυχαγωγία Ξενοδοχείων, επιλογή ανάμεσα σε: Τουριστική Ανάπτυξη και, Τουριστική Πολιτική. 
Ζ΄: Πτυχιακή Εργασία, Πρακτική Άσκηση.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ΑΣΤΕΑΝ, Τ.Θ. 70, Λατούς 25, 72100, Άγ. Νικόλαος, τηλ. 28410-28.565, 28.828, Fax. 28410-26.651, http://www,astean.edu.gr, email: asteangr@otenet.gr.

πηγή: anatolh.com

Σχόλια

  1. και να λέτε και την αλήθεια. ότι δηλαδή είναι μια αδιαβάθμιτη σχολή κατώτερη των ΤΕΙ και μη αναγνωρισμένη στο ΑΣΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης αμφισβητείται η αξιοκρατική διαδικασία επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού στη συγκεκριμένη σχολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...