Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μουσικό Αφιέρωμα στο Γιώργο Ζαμπέτα


«…20 χρόνια χωρίς το Γιώργο Ζαμπέτα…»
Μια ομάδα μουσικών σε συνεργασία με τους μαθητές του «Ωδείου Τέχνης»
προκειμένου να τιμήσει αυτόν το μεγάλο λαϊκό συνθέτη και ερμηνευτή,
θα παρουσιάσει ένα μουσικό αφιέρωμα
την Παρασκευή 25 Μαΐου στο κινηματοθέατρο «REX»
και ώρα 21:30 στην πόλη του Αγίου Νικολάου.

Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι
ο Πολιτιστικός Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Αγίου Νικολάου (ΠΑΟΔΑΝ)
και ο σύλλογος Ατόμων Με Αναπηρία (ΑΜΕΑ).
Τιμή εισόδου : 5

ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ.


Mια παρέα μουσικών στηριζόμενοι σε μια ιδέα του Γιώργου Σκοντινάκη αποφασίσαμε να αποδώσουμε φόρο τιμής σε ένα από τους μεγαλύτερους Έλληνες, δημιουργούς και δεξιοτέχνες.

Νιώθοντας την ανάγκη να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και την επιθυμία μας με όλο τον κόσμο, αποφασίσαμε να προσφέρουμε δυο ώρες ψυχαγωγίας αφιερωμένες στο Γιώργο Ζαμπέτα και σε μερικά από τα πιο γνωστά του τραγούδια.

Ζώντας σε δύσκολες εποχές, είμαστε πεπεισμένοι οτι ένα δίωρο γεμάτο με καλή μουσική που όλους μας αγγίζει, θα είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα και μια ελπίδα για το μέλλον οτι συνθέτες σαν το Γιώργο Ζαμπέτα θα παραμείνουν πάντα στη σκέψη μας και στην καρδιά μας.

Παίζουν οι μουσικοί : Γιώργος Σκοντινάκης, Παναγιώτης Χουλιάρας, Μιχάλης Πάγκαλος, Χριστίνα Κορρέ, Γιώργος Τσιχλής, Μιχάλης Κλώντζας

Τραγουδούν: Μιχάλης Κλώντζας, Ξανθούλα Πορφυράκη, Δημήτρης Ματζαράκης

Συμμετέχουν τα παιδιά από το «Ωδείο Τέχνης»: Χρυσούλα Τζάβλα, Άννα Κουτουλάκη, Μαριάνθη Φουρνιώτη, Δημήτρης Ρόθος, Μανώλης Παπαγιαννάκης

Ο Γιώργος Ζαμπέτας...

Ο Γιώργος Ζαμπέτας Έλληνας μουσικοσυνθέτης, ερμηνευτής και ένας απ’ τους σπουδαιότερους δεξιοτέχνες του μπουζουκιού γεννήθηκε στο Μεταξουργείο το 1925.Σε πολύ μικρή ηλικία έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τη μουσική, αφού παράλληλα με την απασχόληση του στο κουρείο του πατέρα του ως βοηθός, σκάρωνε κρυφά στο μπουζούκι τις πρώτες του μελωδίες.

Οτιδήποτε στη φύση παρήγαγε ήχο τον συνάρπαζε και τον βοηθούσε στις συνθέσεις του, σύμφωνα με όσα ο ίδιος εκμυστηρεύτηκε στη βιογραφία του λίγο πριν πεθάνει. Κατά τη δεκαετία του ‘50 γράφει τα πρώτα του τραγούδια με γνωστούς ερμηνευτές όπως ο Πρόδρομος Τσαουσάκης, ο Στέλιος Καζαντζίδης, η Πόλυ Πάνου κ.α..

Έκδηλο ήταν από τότε το ταλέντο και το εκπληκτικό του παίξιμο. Στην επόμενη δεκαετία τα τραγούδια του γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία, καθώς πραγματοποιεί εμφανίσεις στα σπουδαιότερα λαϊκά κέντρα διασκέδασης της εποχής, ενώ ταξιδεύει και στο εξωτερικό. Παράλληλα συμμετέχει σε περισσότερες από 100 ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου. Μουσικά συνθέματα όπως «ΤΑ ΔΕΙΛΙΝΑ», «ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ», «ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΔΙΑΒΩ», παραμένουν αξεπέραστα και τον κατατάσσουν στις υψηλότερες βαθμίδες του μουσικού στερεώματος.

Ο Ζαμπέτας ως συνθέτης είναι μέσα στην πρώτη δεκάδα των μεγάλων μορφών του ρεμπέτικου και λαϊκού μας τραγουδιού. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του Δημήτρη Μητροπάνου που τον θεωρούσε δεύτερο πατέρα του, «Ο Ζαμπέτας είναι ο μόνος άνθρωπος στο τραγούδι ο οποίος με βοήθησε χωρίς να περιμένει κάτι».

Τη δεκαετία του ‘80 αρχίζει η παρακμή σ’ αυτό το μουσικό είδος με το Ζαμπέτα να αντιμετωπίζει προβλήματα στις συνεργασίες του αφού η εποχή εκείνη δεν αναγνώριζε πλέον τις αξίες του παρελθόντος. Δέκα περίπου χρόνια αργότερα έπειτα από πολύμηνη ασθένεια, ο Γιώργος Ζαμπέτας αφήνει την τελευταία του πνοή στις 10 Μαρτίου του 1992.

Δήμος Αγίου Νικολάου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ