Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μουσικό Αφιέρωμα στο Γιώργο Ζαμπέτα


«…20 χρόνια χωρίς το Γιώργο Ζαμπέτα…»
Μια ομάδα μουσικών σε συνεργασία με τους μαθητές του «Ωδείου Τέχνης»
προκειμένου να τιμήσει αυτόν το μεγάλο λαϊκό συνθέτη και ερμηνευτή,
θα παρουσιάσει ένα μουσικό αφιέρωμα
την Παρασκευή 25 Μαΐου στο κινηματοθέατρο «REX»
και ώρα 21:30 στην πόλη του Αγίου Νικολάου.

Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι
ο Πολιτιστικός Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Αγίου Νικολάου (ΠΑΟΔΑΝ)
και ο σύλλογος Ατόμων Με Αναπηρία (ΑΜΕΑ).
Τιμή εισόδου : 5

ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ.


Mια παρέα μουσικών στηριζόμενοι σε μια ιδέα του Γιώργου Σκοντινάκη αποφασίσαμε να αποδώσουμε φόρο τιμής σε ένα από τους μεγαλύτερους Έλληνες, δημιουργούς και δεξιοτέχνες.

Νιώθοντας την ανάγκη να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και την επιθυμία μας με όλο τον κόσμο, αποφασίσαμε να προσφέρουμε δυο ώρες ψυχαγωγίας αφιερωμένες στο Γιώργο Ζαμπέτα και σε μερικά από τα πιο γνωστά του τραγούδια.

Ζώντας σε δύσκολες εποχές, είμαστε πεπεισμένοι οτι ένα δίωρο γεμάτο με καλή μουσική που όλους μας αγγίζει, θα είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα και μια ελπίδα για το μέλλον οτι συνθέτες σαν το Γιώργο Ζαμπέτα θα παραμείνουν πάντα στη σκέψη μας και στην καρδιά μας.

Παίζουν οι μουσικοί : Γιώργος Σκοντινάκης, Παναγιώτης Χουλιάρας, Μιχάλης Πάγκαλος, Χριστίνα Κορρέ, Γιώργος Τσιχλής, Μιχάλης Κλώντζας

Τραγουδούν: Μιχάλης Κλώντζας, Ξανθούλα Πορφυράκη, Δημήτρης Ματζαράκης

Συμμετέχουν τα παιδιά από το «Ωδείο Τέχνης»: Χρυσούλα Τζάβλα, Άννα Κουτουλάκη, Μαριάνθη Φουρνιώτη, Δημήτρης Ρόθος, Μανώλης Παπαγιαννάκης

Ο Γιώργος Ζαμπέτας...

Ο Γιώργος Ζαμπέτας Έλληνας μουσικοσυνθέτης, ερμηνευτής και ένας απ’ τους σπουδαιότερους δεξιοτέχνες του μπουζουκιού γεννήθηκε στο Μεταξουργείο το 1925.Σε πολύ μικρή ηλικία έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τη μουσική, αφού παράλληλα με την απασχόληση του στο κουρείο του πατέρα του ως βοηθός, σκάρωνε κρυφά στο μπουζούκι τις πρώτες του μελωδίες.

Οτιδήποτε στη φύση παρήγαγε ήχο τον συνάρπαζε και τον βοηθούσε στις συνθέσεις του, σύμφωνα με όσα ο ίδιος εκμυστηρεύτηκε στη βιογραφία του λίγο πριν πεθάνει. Κατά τη δεκαετία του ‘50 γράφει τα πρώτα του τραγούδια με γνωστούς ερμηνευτές όπως ο Πρόδρομος Τσαουσάκης, ο Στέλιος Καζαντζίδης, η Πόλυ Πάνου κ.α..

Έκδηλο ήταν από τότε το ταλέντο και το εκπληκτικό του παίξιμο. Στην επόμενη δεκαετία τα τραγούδια του γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία, καθώς πραγματοποιεί εμφανίσεις στα σπουδαιότερα λαϊκά κέντρα διασκέδασης της εποχής, ενώ ταξιδεύει και στο εξωτερικό. Παράλληλα συμμετέχει σε περισσότερες από 100 ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου. Μουσικά συνθέματα όπως «ΤΑ ΔΕΙΛΙΝΑ», «ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ», «ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΔΙΑΒΩ», παραμένουν αξεπέραστα και τον κατατάσσουν στις υψηλότερες βαθμίδες του μουσικού στερεώματος.

Ο Ζαμπέτας ως συνθέτης είναι μέσα στην πρώτη δεκάδα των μεγάλων μορφών του ρεμπέτικου και λαϊκού μας τραγουδιού. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του Δημήτρη Μητροπάνου που τον θεωρούσε δεύτερο πατέρα του, «Ο Ζαμπέτας είναι ο μόνος άνθρωπος στο τραγούδι ο οποίος με βοήθησε χωρίς να περιμένει κάτι».

Τη δεκαετία του ‘80 αρχίζει η παρακμή σ’ αυτό το μουσικό είδος με το Ζαμπέτα να αντιμετωπίζει προβλήματα στις συνεργασίες του αφού η εποχή εκείνη δεν αναγνώριζε πλέον τις αξίες του παρελθόντος. Δέκα περίπου χρόνια αργότερα έπειτα από πολύμηνη ασθένεια, ο Γιώργος Ζαμπέτας αφήνει την τελευταία του πνοή στις 10 Μαρτίου του 1992.

Δήμος Αγίου Νικολάου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...