Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δείπνο μεταξύ του Έλληνα πολίτη και των πολιτικών κομμάτων


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη


Όλες οι οικογένειες, αλλά και οι παρέες μεταξύ τους, όταν κάθονται στο τραπέζι για φαγητό συνεχώς καταλήγουν σε μια κοινή συζήτηση, την κατάσταση της χώρας και τι θα πρέπει να κάνουν σχετικά με την ψήφο τους. Με αφορμή λοιπόν και την δική μου συμμετοχή σε τέτοιες συζητήσεις, αποφάσισα να “παρομοιώσω” τις πολιτικές εξελίξεις, με την εξέλιξη ενός δείπνου. Ίσως κάποιοι το χαρακτηρίσετε, καυστικό, κάποιοι άλλοι έξυπνο και κάποιοι ίσως δεν κατανοήσουν την συσχέτιση. Ωστόσο εγώ εντόπισα κοινά, τόσο στην παρουσίαση των πιάτων, όσο και τον τρόπο σερβιρίσματος και γι’ αυτό παίρνω το θάρρος να το δημοσιεύσω, αφήνοντας σε εσάς την επιλογή, να το διαβάσετε ή όχι.


Ένα πολυτελέστατο δείπνο μεγάλης διάρκειας, πραγματοποιείτε ανάμεσα στην Κυβέρνηση και τους ενήλικες Έλληνες πολίτες. Το δείπνο ολοκληρώνεται στις 6 Μαΐου. Η Συνάντηση γίνεται σε πολλές περιοχές ανά την Ελλάδα, και για όσους δεν μπορούν να παραβρεθούν υπάρχει και η λύση του delivery, δηλαδή παράδοση του μηνύματος, απευθείας στο σπίτι, από τα ΜΜΕ.  
Περίοδος εκλογών, οι πολιτικές διαμάχες έχουν ξεκινήσει ήδη. Δύο βασικοί λόγοι που το σκηνικό αφορά τους ενήλικες πολίτες της Ελλάδας είναι:
  • ·         Πρώτον γιατί υπάρχει έντονη αντιπαράθεση από τους πολιτικούς. Ακατάλληλη για ανηλίκους. Η χρήση επιθετικών φράσεων, πέφτει βαριά και δεν χωνεύετε εύκολα από ανήλικες.
  • ·         Ο Δεύτερος λόγος, εμφανίζεται στο γεγονός ότι, στο μενού του δείπνου υπάρχει και άφθονο ακριβό αλκοόλ, με την επωνυμία “προπαγάνδα”. Με βάση το νόμο, οι ενήλικες μπορούν να καταναλώσουν νόμιμα αλκοόλ, οπότε και τελικά να ψηφίσουν υπό την επήρεια της προπαγάνδας.
Οι προτάσεις των κομμάτων σερβίρονται με τη σειρά που πρέπει στο τραπέζι, δημιουργώντας μεγάλη ποικιλία που μπορεί να καλύψει κάθε πεινασμένο πολίτη. Τα ΜΜΕ αποτελούν τον αριστοκρατικό μπάτλερ που πολύ ευγενικά μας σερβίρει τις προτάσεις των Κομμάτων, σαν ζεστά μυρωδάτα πιάτα, που δυσκολεύεσαι να αντισταθείς. Τι θα κάνεις? Πεινάς, θες δεν θες, πρέπει να φας, πρέπει να πιστέψεις ότι υπάρχει φαγητό για σ’ ένα. Πρέπει να πιστέψεις σε κάτι καλύτερο, να έχεις ελπίδα. Γι’ αυτό και οι εκπρόσωποι των κομμάτων έχουν προτάσεις για όλους. Το μενού καλύπτει άνεργους, επιχειρηματίες, γονείς, συνταξιούχους, κ.α. όλους θα βρουν να τους τρατάρουν από κάτι. 


Ξέρουν να δίνουν υποσχέσεις και το έχουν αποδείξει στο παρελθόν. Σαν πολίτες όμως, όσο και αν πεινάμε, θα πρέπει πονηρευτούμε και να σκεφτούμε έγκαιρα ότι, το φαγητό που δεν τρώγετε φρέσκο, μετά από καιρό χαλάει και δεν τρώγετε ποτέ. Είναι υποσχέσεις στοχεύουν στην ψήφο μας, αφού την κερδίσουν, μετά δεν υπάρχει ενδεχόμενο απόσυρσης της, έχουν κερδίσει και εμείς συνεχίζουμε να είμαστε πεινασμένοι.

Έχω την εντύπωση ότι, πριν την έναρξη της προεκλογικής περιόδου ήταν μια διαφορετική εποχή, μια εναλλακτική χούντα, όπου όλοι θα έπρεπε να τρώμε παξιμάδι με ελιές για να επιβιώσουμε, και ότι η λύση του μνημονίου αποτελούσε το νερό για να πιούμε η να βρέξουμε το παξιμάδι μας.
Στις 6 Μαΐου πως μας καλούν σε πλουσιοπάροχο και γεμάτο λιπαρά  δείπνο? Έχουν προφανώς ξεχάσει για λίγο ότι, η υποχρεωτική όπως μας είπαν εφαρμογή του μνημονίου, εξασφάλισε απαιτήσεις και υπογραφές που θέτουν τους πολιτικούς των μεγάλων κομμάτων δεσμευμένους προς την Τρόικα και τα μνημόνια της, εμείς γιατί να το ξεχάσουμε

Πως μπορούν και μιλούν για ανάπτυξη, για βελτίωση μισθών και πολιτικής διαβίωσής? Αφού οι δεσμεύσεις τους μέχρι στιγμής φτάνουν το 2021? Πως στην επόμενη τετραετία θα γίνουν όλα αυτά? Όταν ήδη για τον μήνα Ιούλιο, αναμένονται κι άλλες μειώσεις.
Μία φορά στα τέσσερα χρόνια συνήθως, έχουμε το δικαίωμα της ψήφου, ας της δώσουμε την σημασία που χρειάζεται. Η συνολική ψήφος είναι ισχυρή. Πρέπει να προσέξουμε τι θα ψηφήσουμε όλοι μαζί. Από εμάς εξαρτάται εάν μετά το πλουσιοπάροχο δείπνο της 6ης Μαΐου, θα συνεχίσουμε να τρώμε παξιμάδι με ελιές, η κάτι μαγειρευτό και μυρωδάτο.

Στο δείπνο δεν θα πάμε με άδεια χέρια, αλλά με ένα ωραίο δώρο, κλεισμένο σε ένα φακελάκι, δηλαδή την ψήφο, ας προσέξουμε τι θα βάλουμε μέσα σ’ αυτό. Ας βάλουμε κάτι που να μας αντιπροσωπεύει και όχι κάτι που πατριαρχικά ψηφίζουμε.

Σημείωση: Το κόστος του δείπνου δεν εντάσσεται στον προϋπολογισμό των 250000 Ε που χορηγήθηκαν για τις πολιτικές εκστρατείες των κομμάτων. Ο λογαριασμός θα χρεωθεί ξεχωριστά στο Κράτος και κατ’ επέκταση στον έλληνα φορολογούμενο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ