Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δείπνο μεταξύ του Έλληνα πολίτη και των πολιτικών κομμάτων


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη


Όλες οι οικογένειες, αλλά και οι παρέες μεταξύ τους, όταν κάθονται στο τραπέζι για φαγητό συνεχώς καταλήγουν σε μια κοινή συζήτηση, την κατάσταση της χώρας και τι θα πρέπει να κάνουν σχετικά με την ψήφο τους. Με αφορμή λοιπόν και την δική μου συμμετοχή σε τέτοιες συζητήσεις, αποφάσισα να “παρομοιώσω” τις πολιτικές εξελίξεις, με την εξέλιξη ενός δείπνου. Ίσως κάποιοι το χαρακτηρίσετε, καυστικό, κάποιοι άλλοι έξυπνο και κάποιοι ίσως δεν κατανοήσουν την συσχέτιση. Ωστόσο εγώ εντόπισα κοινά, τόσο στην παρουσίαση των πιάτων, όσο και τον τρόπο σερβιρίσματος και γι’ αυτό παίρνω το θάρρος να το δημοσιεύσω, αφήνοντας σε εσάς την επιλογή, να το διαβάσετε ή όχι.


Ένα πολυτελέστατο δείπνο μεγάλης διάρκειας, πραγματοποιείτε ανάμεσα στην Κυβέρνηση και τους ενήλικες Έλληνες πολίτες. Το δείπνο ολοκληρώνεται στις 6 Μαΐου. Η Συνάντηση γίνεται σε πολλές περιοχές ανά την Ελλάδα, και για όσους δεν μπορούν να παραβρεθούν υπάρχει και η λύση του delivery, δηλαδή παράδοση του μηνύματος, απευθείας στο σπίτι, από τα ΜΜΕ.  
Περίοδος εκλογών, οι πολιτικές διαμάχες έχουν ξεκινήσει ήδη. Δύο βασικοί λόγοι που το σκηνικό αφορά τους ενήλικες πολίτες της Ελλάδας είναι:
  • ·         Πρώτον γιατί υπάρχει έντονη αντιπαράθεση από τους πολιτικούς. Ακατάλληλη για ανηλίκους. Η χρήση επιθετικών φράσεων, πέφτει βαριά και δεν χωνεύετε εύκολα από ανήλικες.
  • ·         Ο Δεύτερος λόγος, εμφανίζεται στο γεγονός ότι, στο μενού του δείπνου υπάρχει και άφθονο ακριβό αλκοόλ, με την επωνυμία “προπαγάνδα”. Με βάση το νόμο, οι ενήλικες μπορούν να καταναλώσουν νόμιμα αλκοόλ, οπότε και τελικά να ψηφίσουν υπό την επήρεια της προπαγάνδας.
Οι προτάσεις των κομμάτων σερβίρονται με τη σειρά που πρέπει στο τραπέζι, δημιουργώντας μεγάλη ποικιλία που μπορεί να καλύψει κάθε πεινασμένο πολίτη. Τα ΜΜΕ αποτελούν τον αριστοκρατικό μπάτλερ που πολύ ευγενικά μας σερβίρει τις προτάσεις των Κομμάτων, σαν ζεστά μυρωδάτα πιάτα, που δυσκολεύεσαι να αντισταθείς. Τι θα κάνεις? Πεινάς, θες δεν θες, πρέπει να φας, πρέπει να πιστέψεις ότι υπάρχει φαγητό για σ’ ένα. Πρέπει να πιστέψεις σε κάτι καλύτερο, να έχεις ελπίδα. Γι’ αυτό και οι εκπρόσωποι των κομμάτων έχουν προτάσεις για όλους. Το μενού καλύπτει άνεργους, επιχειρηματίες, γονείς, συνταξιούχους, κ.α. όλους θα βρουν να τους τρατάρουν από κάτι. 


Ξέρουν να δίνουν υποσχέσεις και το έχουν αποδείξει στο παρελθόν. Σαν πολίτες όμως, όσο και αν πεινάμε, θα πρέπει πονηρευτούμε και να σκεφτούμε έγκαιρα ότι, το φαγητό που δεν τρώγετε φρέσκο, μετά από καιρό χαλάει και δεν τρώγετε ποτέ. Είναι υποσχέσεις στοχεύουν στην ψήφο μας, αφού την κερδίσουν, μετά δεν υπάρχει ενδεχόμενο απόσυρσης της, έχουν κερδίσει και εμείς συνεχίζουμε να είμαστε πεινασμένοι.

Έχω την εντύπωση ότι, πριν την έναρξη της προεκλογικής περιόδου ήταν μια διαφορετική εποχή, μια εναλλακτική χούντα, όπου όλοι θα έπρεπε να τρώμε παξιμάδι με ελιές για να επιβιώσουμε, και ότι η λύση του μνημονίου αποτελούσε το νερό για να πιούμε η να βρέξουμε το παξιμάδι μας.
Στις 6 Μαΐου πως μας καλούν σε πλουσιοπάροχο και γεμάτο λιπαρά  δείπνο? Έχουν προφανώς ξεχάσει για λίγο ότι, η υποχρεωτική όπως μας είπαν εφαρμογή του μνημονίου, εξασφάλισε απαιτήσεις και υπογραφές που θέτουν τους πολιτικούς των μεγάλων κομμάτων δεσμευμένους προς την Τρόικα και τα μνημόνια της, εμείς γιατί να το ξεχάσουμε

Πως μπορούν και μιλούν για ανάπτυξη, για βελτίωση μισθών και πολιτικής διαβίωσής? Αφού οι δεσμεύσεις τους μέχρι στιγμής φτάνουν το 2021? Πως στην επόμενη τετραετία θα γίνουν όλα αυτά? Όταν ήδη για τον μήνα Ιούλιο, αναμένονται κι άλλες μειώσεις.
Μία φορά στα τέσσερα χρόνια συνήθως, έχουμε το δικαίωμα της ψήφου, ας της δώσουμε την σημασία που χρειάζεται. Η συνολική ψήφος είναι ισχυρή. Πρέπει να προσέξουμε τι θα ψηφήσουμε όλοι μαζί. Από εμάς εξαρτάται εάν μετά το πλουσιοπάροχο δείπνο της 6ης Μαΐου, θα συνεχίσουμε να τρώμε παξιμάδι με ελιές, η κάτι μαγειρευτό και μυρωδάτο.

Στο δείπνο δεν θα πάμε με άδεια χέρια, αλλά με ένα ωραίο δώρο, κλεισμένο σε ένα φακελάκι, δηλαδή την ψήφο, ας προσέξουμε τι θα βάλουμε μέσα σ’ αυτό. Ας βάλουμε κάτι που να μας αντιπροσωπεύει και όχι κάτι που πατριαρχικά ψηφίζουμε.

Σημείωση: Το κόστος του δείπνου δεν εντάσσεται στον προϋπολογισμό των 250000 Ε που χορηγήθηκαν για τις πολιτικές εκστρατείες των κομμάτων. Ο λογαριασμός θα χρεωθεί ξεχωριστά στο Κράτος και κατ’ επέκταση στον έλληνα φορολογούμενο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...