Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προστατεύουμε το περιβάλλον και τα ζώα!!



Σε μία εποχή όπου η οικονομική κρίση έχει καλύψει τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, η ανάπτυξη στους τομείς που διαθέτει η κάθε χώρα είναι ‘αναγκαία’. Έτσι ώστε να ξεπεραστούν τα οικονομικά προβλήματα και να επέλθει η άνοδος στα οικονομικά των κρατών.  Η τουριστική και ναυτιλιακή βιομηχανία είναι οι βασικοί οικονομικοί πόροι που διαθέτει η Ελλάδα.

Η Ελλάδα είναι μια χώρα κατεξοχήν τουριστική. Άνθρωποι από όλες τις περιοχές του κόσμου, επιλέγουν τις Ελληνικές πόλεις και νησιά για τις διακοπές τους. Η χώρα μας, έχει το μοναδικό προνόμιο να συνδυάζει πολλές κατηγορίες τουρισμού. Επομένως, έχει τη δυνατότητα, να πραγματοποιεί όχι μόνο θερινές διακοπές για τους τουρίστες της, αλλά μπορεί να προσφέρει χειμερινές, αγροτικές, οικολογικές, συνεδριακές, θαλάσσιες κτλ, οι λεγόμενες εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Μια μορφή τουρισμού που η χώρα μας έχει τις προδιαγραφές να προωθήσει είναι η επαφή και η παρατήρηση των ζώων. Η Ελλάδα έχει την τύχη να φιλοξενεί ζώα υπό εξαφάνιση όπως η καφέ αρκούδα, η θαλάσσια Φώκια και η θαλάσσια χελώνα. 

Στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, έχουμε την ευκαιρία τα τελευταία 4 χρόνια, να φιλοξενούμε μια από τις 350 φώκιες που ζουν στην Μεσόγειο.  Υπενθυμίζοντας την άποψη των προγόνων μας, οι Αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν την φώκια ιερό ζώο λόγο της τύχης που φέρνει στον τόπο που επιλέγει να ζήσει! Εδώ και 4 χρόνια, λοιπόν, η φώκια ΜΑΣ, η Μιραμπέλα, έρχεται κάθε χρόνο για να περάσει το χειμώνα, όσο πιο ήπια γίνεται. Φέτος, η Μιραμπέλα, έγινε μανούλα. Το όνομα αυτού, Νέαρχος!

Η Κρήτη τα τελευταία χρόνια προβάλλεται στο εξωτερικό, δυστυχώς, για τις κακοποιήσεις των ζώων. Ένα μεγάλο μέρος των τουριστών με οικολογική και φιλοζωική συνείδηση, τα τελευταία χρόνια δεν επιλέγει την Ελλάδα για τις διακοπές τους, λόγο της άσχημης συμπεριφοράς, που προβάλλεται από τα ΜΜΕ, κάποιων κατοίκων προς τα ζώα. Σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει σαν αποτέλεσμα η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα να βρίσκεται σε συνεχόμενη πτώση. Ένα δυσάρεστο γεγονός που κάνει αισθητή την παρουσία της, ιδιαίτερα στην Κρήτη.  

Όλοι εμείς, οι κάτοικοι του Δήμου Αγίου Νικολάου, έχουμε την υποχρέωση, να προστατέψουμε αυτά τα δύο πλάσματα. Να προστατέψουμε τη Μιραμπέλα, ώστε να μπορέσει να μεγαλώσει το μωρό της. Να προστατέψουμε το Νέαρχο, ώστε να συμβάλουμε στην διατήρηση της  Monachus monachus. Αυτή είναι η ευκαιρία μας, για να αποδείξουμε ότι εμείς, οι κάτοικοι του Δήμου Αγίου Νικολάου, ενδιαφερόμαστε για το οικοσύστημα.

Προστατεύουμε το περιβάλλον και τα ζώα!! Προστατεύουμε το μέλλον μας!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...

Τι κρύβεται πίσω από το ναι των Ηγετών της χώρας;

Κυρίες και κύριε, συγγενείς, φίλοι και συμπολίτες, χθες τα μεσάνυχτα υπερψηφίστηκε το νέο μνημόνιο με 199 ΝΑΙ από τους βουλευτές της χώρας, χωρίς να υπάρχουν ενδοιασμοί για τους χιλιάδες διαδηλωτές ανά την Ελλάδα, που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την αντίθεσή τους προ στην υπερψήφιση του νέου μνημονίου. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters δημοσίευσε την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, πριν καν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα μέσα στην βουλή.

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο. Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.