Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό σήμερα

Την στιγμή όπου η αξιοπρέπεια της Ελλάδας έχει καταπατηθεί από πολλές πλευρές, όλα τα διεθνή ΜΜΕ, φαίνεται να βρίσκονται στο στρατόπεδο του Έλληνα πολίτη, καταδικάζοντας τις κινήσεις των πολιτικών για την υπερψήφιση του μνημονίου εις βάρος των Ελλήνων πολιτών. Τα διεθνή δελτία ειδήσεων συμπεριλαμβάνουν τακτικά στην ενότητα των διεθνών ειδήσεων, ειδήσεις που αφορούν την χώρα μας. Ξεκινώντας από το κίνημα το αγανακτισμένων το καλοκαίρι του 2011, το κίνημα “πολίτες κατά του χρέους”, στην συνέχεια την οικονομική αβεβαιότητα και την υπερψήφιση του 1ου και 2ου μνημονίου, ενώ προσφάτως με τις δύο μεγάλες ληστείες αρχαιολογικών κειμηλίων. 
Σύμφωνα με τα διεθνή ΜΜΕ, οι πολιτικοί της χώρας μας κατόρθωσαν να ξεκινήσουν μια νέα εποχή για την Ελλάδα, την εποχή όπου ο άνθρωπος θα εργάζεται και θα επιβιώνει με 400 Ευρώ μισθό. Ένα μισθό που θα κατανέμεται σε φόρους, σε είδη πρώτης ανάγκης για την επιβίωση, στα απαραίτητα για την μόρφωση, την υγεία, καθώς και την ψυχική του ικανοποίηση. Θεωρούν εσφαλμένη την στρατηγική της κυβέρνησης να υπερψηφίσουν το μνημόνιο, την στιγμή που ο λαός διαδήλωνε κατά της ψήφισης του, σε διάφορα σημεία της χώρας. 

Για τους νέους προβάλουν ότι: βλέπουν τα όνειρα τους να καταστρέφονται καθημερινά σε ένα αβέβαιο μέλλον, χωρίς επαγγελματική αποκατάσταση ή ακόμα και αν υπάρξει, οι ευκαιρίες εξέλιξης και αξιοκρατικής ανταμοιβής είναι μηδαμινές. Στην Ελληνική κοινωνία ο εργαζόμενος τείνει να γίνει δακτυλοδεικτούμενος, ενώ πλέον υπάρχει διχασμός για το αν είναι καλύτερα να δουλεύεις η όχι. 

Σχετικά με τα χτυπήματα της αρχαιοκαπηλίας, ρίχνουν ευθύνες στην Ελληνική κυβέρνηση, όπου έχει ανίσχυρη φύλαξη σε τέτοιους χώρους που στεγάζονται τόσα κειμήλια ανεκτίμητης αξίας. 

Ελλάδα δεν είσαι μόνη. 

Σε ένδειξη συμπαράστασης προς την Ελλάδα, πολίτες σε όλη την Ευρώπη, αλλά και την Αμερική δημιούργησαν ένα κίνημα με τίτλο “Ελλάδα δεν είσαι μόνη”. Το κίνημα αυτό έλαβε την πρωτοβουλία να δραστηριοποιηθεί σε διάφορες πλατείες και κεντρικούς δρόμους την 18 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα Ελλάδας 14:00 από την Ευρώπη, ενώ στις 21:00 ώρα Ελλάδας, στην Ν. Υόρκη. Ίσως στην σημερινή κατάσταση της Ελλάδας βλέπουν την μελλοντική εξέλιξη και άλλων χωρών. Το σίγουρο είναι ότι μόνο αν δράσουμε ενωμένοι θα μπορέσουμε να είμαστε αποτελεσματικοί. Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς τους συνανθρώπους μας που χωρίς να έχουνε προσωπικό όφελος την δεδομένη στιγμή, διαμαρτύρονται μαζί μας. 

Όσο αφορά τα συμπεράσματα που βγαίνουν, δεν μπορούμε να τα διαψεύσουμε, μπορούμε όμως, να σας παροτρύνουμε να δείξετε υπομονή και θάρρος για να μπορέσετε να καταφέρετε να αγωνίζεστε για τα όνειρα σας και τους στόχους σας. Μην ξεχνάτε επίσης ότι όλα αυτά που συμβαίνουν γίνονται στην Χώρα μας, δεν μπορούμε να μένουμε αμέτοχοι σαν να εξελίσσονται σε κάποια άλλη χώρα.


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ