Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό σήμερα

Την στιγμή όπου η αξιοπρέπεια της Ελλάδας έχει καταπατηθεί από πολλές πλευρές, όλα τα διεθνή ΜΜΕ, φαίνεται να βρίσκονται στο στρατόπεδο του Έλληνα πολίτη, καταδικάζοντας τις κινήσεις των πολιτικών για την υπερψήφιση του μνημονίου εις βάρος των Ελλήνων πολιτών. Τα διεθνή δελτία ειδήσεων συμπεριλαμβάνουν τακτικά στην ενότητα των διεθνών ειδήσεων, ειδήσεις που αφορούν την χώρα μας. Ξεκινώντας από το κίνημα το αγανακτισμένων το καλοκαίρι του 2011, το κίνημα “πολίτες κατά του χρέους”, στην συνέχεια την οικονομική αβεβαιότητα και την υπερψήφιση του 1ου και 2ου μνημονίου, ενώ προσφάτως με τις δύο μεγάλες ληστείες αρχαιολογικών κειμηλίων. 
Σύμφωνα με τα διεθνή ΜΜΕ, οι πολιτικοί της χώρας μας κατόρθωσαν να ξεκινήσουν μια νέα εποχή για την Ελλάδα, την εποχή όπου ο άνθρωπος θα εργάζεται και θα επιβιώνει με 400 Ευρώ μισθό. Ένα μισθό που θα κατανέμεται σε φόρους, σε είδη πρώτης ανάγκης για την επιβίωση, στα απαραίτητα για την μόρφωση, την υγεία, καθώς και την ψυχική του ικανοποίηση. Θεωρούν εσφαλμένη την στρατηγική της κυβέρνησης να υπερψηφίσουν το μνημόνιο, την στιγμή που ο λαός διαδήλωνε κατά της ψήφισης του, σε διάφορα σημεία της χώρας. 

Για τους νέους προβάλουν ότι: βλέπουν τα όνειρα τους να καταστρέφονται καθημερινά σε ένα αβέβαιο μέλλον, χωρίς επαγγελματική αποκατάσταση ή ακόμα και αν υπάρξει, οι ευκαιρίες εξέλιξης και αξιοκρατικής ανταμοιβής είναι μηδαμινές. Στην Ελληνική κοινωνία ο εργαζόμενος τείνει να γίνει δακτυλοδεικτούμενος, ενώ πλέον υπάρχει διχασμός για το αν είναι καλύτερα να δουλεύεις η όχι. 

Σχετικά με τα χτυπήματα της αρχαιοκαπηλίας, ρίχνουν ευθύνες στην Ελληνική κυβέρνηση, όπου έχει ανίσχυρη φύλαξη σε τέτοιους χώρους που στεγάζονται τόσα κειμήλια ανεκτίμητης αξίας. 

Ελλάδα δεν είσαι μόνη. 

Σε ένδειξη συμπαράστασης προς την Ελλάδα, πολίτες σε όλη την Ευρώπη, αλλά και την Αμερική δημιούργησαν ένα κίνημα με τίτλο “Ελλάδα δεν είσαι μόνη”. Το κίνημα αυτό έλαβε την πρωτοβουλία να δραστηριοποιηθεί σε διάφορες πλατείες και κεντρικούς δρόμους την 18 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα Ελλάδας 14:00 από την Ευρώπη, ενώ στις 21:00 ώρα Ελλάδας, στην Ν. Υόρκη. Ίσως στην σημερινή κατάσταση της Ελλάδας βλέπουν την μελλοντική εξέλιξη και άλλων χωρών. Το σίγουρο είναι ότι μόνο αν δράσουμε ενωμένοι θα μπορέσουμε να είμαστε αποτελεσματικοί. Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς τους συνανθρώπους μας που χωρίς να έχουνε προσωπικό όφελος την δεδομένη στιγμή, διαμαρτύρονται μαζί μας. 

Όσο αφορά τα συμπεράσματα που βγαίνουν, δεν μπορούμε να τα διαψεύσουμε, μπορούμε όμως, να σας παροτρύνουμε να δείξετε υπομονή και θάρρος για να μπορέσετε να καταφέρετε να αγωνίζεστε για τα όνειρα σας και τους στόχους σας. Μην ξεχνάτε επίσης ότι όλα αυτά που συμβαίνουν γίνονται στην Χώρα μας, δεν μπορούμε να μένουμε αμέτοχοι σαν να εξελίσσονται σε κάποια άλλη χώρα.


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...