Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η σημασία προβολής της Χώρας μου στα ξένα ΜΜΕ

Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι η εικόνα που προβάλλεται από τα διεθνή ΜΜΕ, είναι αρκετά γενικευμένη και περιορισμένη, λόγο της μικρής διάρκειας που αφιερώνεται στην Ελληνική Είδηση. Ωστόσο φαίνεται να υπάρχει σεβασμός προς την χώρα μας, λόγω κυρίως του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού. 



Η σπουδαιότητα των δημοσιεύσεων και των μηνυμάτων που προβάλλονται από τα ξένα ΜΜΕ, είναι σημαντικά για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος εμφανίζεται στο γεγονός ότι η πηγή της είδησης, είναι αποστασιοποιημένη και πιο κοντά στην πραγματικότητα, αφού δεν κατευθύνεται από συμφέροντα της Ελληνικής κοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες μία διεθνή είδηση να είναι πιο αντικειμενική σε σχέση με μια ελληνική, διότι στην διεθνή πηγή, κρίνονται τα γεγονότα, χωρίς να υποκρύπτουν συμφέροντα, κρατικά, διοικητικά, διαφημιστικά ή ακόμα και έκφραση συναισθήματος, όπως θυμού, φόβου, η ειρωνείας. 

Ο δεύτερος λόγος είναι καθαρά τουριστικός, αφού η προβολή με τα επεισόδια που έχουν προκληθεί καθώς και η έλλειψη ασφαλιστικών μέτρων, προκαλούν αρνητική δημοσιότητα για την χώρα μας και κατά συνέπεια μείωση του τουρισμού. Δεν μπορεί από την μία να προβάλλεται το σποτ από το υπουργείο πολιτισμού και να δείχνει μια ωραία Ελλάδα την στιγμή που στο δελτίο ειδήσεων παρουσιάζονται εικόνες ενός διαλυμένου πολιτισμού. Η θετική η αρνητική εικόνα, επιδρά ανάλογα στην δύναμη και το κύρος της κάθε χώρας προς τους γείτονες της. Επηρεάζει τον τουρισμό, τις εξαγωγές της, καθώς και την οικονομική και διοικητική της άνεση.


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη



Σχόλια

  1. Αυτό όμως δεν συμβαίνει, πάντοτε. όπως και στη δική μας χώρα, τα περισσότερΑ ΜΜΕ, προβάλουν την μια πλευρά του νομίσματος, ώστε να προωθηθούν τα συμφέροντα του εκάστοτε προσώπου ή οργανισμού. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες χώρες, εντός ή εκτός, Ε.Ε. Μπορεί, μιας και δεν βλέπουμε τις ειδήσεις των άλλων χωρών, να προβάλονται και ψεύδη, συκοφαντίες και να αναφέρονται για την Ελλάδα χωρίς σεβασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παραπάνω κείμενο αναφέρεται σε Διεθνή ΜΜΕ που προμηθεύουν ειδήσεις στα τοπικά ΜΜΕ ανά χώρα. Σίγουρα πάντως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις σε κάποιες ειδήσεις που διαστρεβλώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...