Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η σημασία προβολής της Χώρας μου στα ξένα ΜΜΕ

Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι η εικόνα που προβάλλεται από τα διεθνή ΜΜΕ, είναι αρκετά γενικευμένη και περιορισμένη, λόγο της μικρής διάρκειας που αφιερώνεται στην Ελληνική Είδηση. Ωστόσο φαίνεται να υπάρχει σεβασμός προς την χώρα μας, λόγω κυρίως του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού. 



Η σπουδαιότητα των δημοσιεύσεων και των μηνυμάτων που προβάλλονται από τα ξένα ΜΜΕ, είναι σημαντικά για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος εμφανίζεται στο γεγονός ότι η πηγή της είδησης, είναι αποστασιοποιημένη και πιο κοντά στην πραγματικότητα, αφού δεν κατευθύνεται από συμφέροντα της Ελληνικής κοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες μία διεθνή είδηση να είναι πιο αντικειμενική σε σχέση με μια ελληνική, διότι στην διεθνή πηγή, κρίνονται τα γεγονότα, χωρίς να υποκρύπτουν συμφέροντα, κρατικά, διοικητικά, διαφημιστικά ή ακόμα και έκφραση συναισθήματος, όπως θυμού, φόβου, η ειρωνείας. 

Ο δεύτερος λόγος είναι καθαρά τουριστικός, αφού η προβολή με τα επεισόδια που έχουν προκληθεί καθώς και η έλλειψη ασφαλιστικών μέτρων, προκαλούν αρνητική δημοσιότητα για την χώρα μας και κατά συνέπεια μείωση του τουρισμού. Δεν μπορεί από την μία να προβάλλεται το σποτ από το υπουργείο πολιτισμού και να δείχνει μια ωραία Ελλάδα την στιγμή που στο δελτίο ειδήσεων παρουσιάζονται εικόνες ενός διαλυμένου πολιτισμού. Η θετική η αρνητική εικόνα, επιδρά ανάλογα στην δύναμη και το κύρος της κάθε χώρας προς τους γείτονες της. Επηρεάζει τον τουρισμό, τις εξαγωγές της, καθώς και την οικονομική και διοικητική της άνεση.


Από τον Μάρκο Σμυρνάκη



Σχόλια

  1. Αυτό όμως δεν συμβαίνει, πάντοτε. όπως και στη δική μας χώρα, τα περισσότερΑ ΜΜΕ, προβάλουν την μια πλευρά του νομίσματος, ώστε να προωθηθούν τα συμφέροντα του εκάστοτε προσώπου ή οργανισμού. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες χώρες, εντός ή εκτός, Ε.Ε. Μπορεί, μιας και δεν βλέπουμε τις ειδήσεις των άλλων χωρών, να προβάλονται και ψεύδη, συκοφαντίες και να αναφέρονται για την Ελλάδα χωρίς σεβασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παραπάνω κείμενο αναφέρεται σε Διεθνή ΜΜΕ που προμηθεύουν ειδήσεις στα τοπικά ΜΜΕ ανά χώρα. Σίγουρα πάντως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις σε κάποιες ειδήσεις που διαστρεβλώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ