Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δυναμικά ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Κρήτης

Δυναμικά  ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Ελλάδας και της Κρήτης ειδικότερα για το 2012 με τη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs (χρηματιστήριο διακοπών) που έλαβε χώρα στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας 10 - 15 Ιανουαρίου 2012.

Η Κρήτη συμμετείχε στο υψηλής αισθητικής και εργονομίας περίπτερο 400m2 του ΕΟΤ μαζί με τα Ιόνια νησιά, την Ήπειρο, την Θεσσαλία, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, την Εύβοια, τη Ρόδο, την Σκιάθο και την Αλόννησο. Από εταιρείες συμμετείχαν οι: Μινωικές γραμμές, η ΑΝΕΚ, η Ολυμπιακή, τα Mitsis Hotel, το SunRise Village και η Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ.


Εκτός του ΕΟΤ συμμετείχαν η  Κως, η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, το ξενοδοχείο «StarBeach» από τη Χερσόνησο και η εταιρία προώθησης τουρισμού «POLYPLAN».

Τα εγκαίνια του Ελληνικού περιπτέρου, τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Τουρισμού Γ. Νικητιάδης και ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Γ. Κολέτσος. Στο περιθώριο της έκθεσης είχαν πλήθος επαφών με tour operators και δημοσιογράφους για την τόνωση της τουριστικής κίνησης και την αύξηση των Ολλανδών τουριστών στη χώρα μας.

Η Κρήτη εκπροσωπήθηκε από τους: κ.κ. Μενιουδάκη Μανώλη, Προϊστάμενο Τουρισμού στην Π.Ε. Ρεθύμνης, πλαισιωμένο από τις κ.κ Λαβδάκη Μαρία και Καμπουράκη Χρύσα.

Στο περίπτερο φιλοξενήθηκε και αποστολή από το Δήμο Σητείας με επικεφαλής το Δήμαρχο κ. Θ. Πατεράκη και τον πρόεδρο των ξενοδόχων Σητείας με σκοπό την προβολή της περιοχής τους λόγω των πρώτων πτήσεων της ARKE(TUI) για το 2012 στο αεροδρόμιο της Σητείας.

Η προοπτική που διαγράφεται ως προς την πορεία της τουριστικής κίνησης χαρακτηρίζεται προς το παρόν συγκρατημένη σύμφωνα με δηλώσεις των διευθυντών των μεγαλύτερων διοργανωτών ταξιδιών. Είναι γεγονός ότι η παρατεταμένη αρνητική ειδησεογραφία για τη χώρα μας έχει προκαλέσει στασιμότητα στις προκρατήσεις. Σίγουρα και φέτος θα είναι μία ακόμη χρονιά για τους επισκέπτες «της τελευταίας στιγμής». Στις προσδοκίες μας προστίθεται η παράμετρος των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, που αυξάνουν τις πτήσεις τους για φέτος. Για το 2012 η ασφάλεια θα παίξει τον μεγαλύτερο ρόλο για την επιλογή προορισμού.

Για τους Ολλανδούς η Κρήτη κατέχει την 6η θέση στην προτίμησή τους για προορισμό διακοπών, αλλά με πτωτική τάση. (από 208.656 αφίξεις το 2006 πέσαμε στις 137.292 το 2010 ενώ τη δεκαετία 2001-2010 καταγράψαμε απώλειες του 25,7%).

Τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχουν γίνει διαφημιστικές καμπάνιες στην χώρα αυτή και ελπίζουμε ότι με κατάλληλες κινήσεις προβολής μπορούν να έλθουν και αναλόγως επιθυμητά αποτελέσματα. Στις επαφές με τη νέα διευθύντρια του ΕΟΤ Ολλανδίας κα Κωστοπούλου συζητήθηκε η έμμεση προβολή του νησιού με τη δημιουργία ταξιδιών γνωριμίας δημοσιογράφων προκειμένου να αναδειχθεί το σύγχρονο πρόσωπο της Κρήτης.

Στο περιθώριο της Έκθεσης και ειδικά τις δύο πρώτες ημέρες που ήταν αφιερωμένες στους επαγγελματίες έγινε μία σειρά επαφών με tour operators (Fox Vakanties, ARKE, Ross Holidays, Corendon) με ΜΜΕ (De Telegraaf-εφημερίδα, Columbus-τουριστικό περιοδικό, VOF De Griekse Gids-σημαντικό portal για Ελλάδα) με επιχειρήσεις εναλλακτικών μορφών τουρισμού (VOS Travel Fietss wandelvakanties-Aktiva Tours Crossroads Motor-tours) και εταιρίες κρουαζιέρων (Costa Cruises. Zeetours Cruises).

Οι Ολλανδοί εκτός από ήλιο και θάλασσα επιδιώκουν και κάτι άλλο (sport, περιπέτεια, καταδύσεις, ποδηλασία, ορειβασία κλπ), που η Κρήτη μπορεί να προσφέρει.

Εν κατακλείδι από την Ολλανδική αγορά θα αναμένουμε αποτελέσματα, αφού είναι νωρίς για προβλέψεις. Οι προκρατήσεις υστερούν για όλους τους προορισμούς.

Την έκθεση επισκέφθηκαν 126.551 επισκέπτες. Τιμώμενη χώρα ήταν η Κροατία. Η επόμενη Vakantiebeurs θα πραγματοποιηθεί στις 8-13/01/2013.

 Πηγή: goodnet
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...