Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δυναμικά ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Κρήτης

Δυναμικά  ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Ελλάδας και της Κρήτης ειδικότερα για το 2012 με τη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs (χρηματιστήριο διακοπών) που έλαβε χώρα στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας 10 - 15 Ιανουαρίου 2012.

Η Κρήτη συμμετείχε στο υψηλής αισθητικής και εργονομίας περίπτερο 400m2 του ΕΟΤ μαζί με τα Ιόνια νησιά, την Ήπειρο, την Θεσσαλία, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, την Εύβοια, τη Ρόδο, την Σκιάθο και την Αλόννησο. Από εταιρείες συμμετείχαν οι: Μινωικές γραμμές, η ΑΝΕΚ, η Ολυμπιακή, τα Mitsis Hotel, το SunRise Village και η Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ.


Εκτός του ΕΟΤ συμμετείχαν η  Κως, η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, το ξενοδοχείο «StarBeach» από τη Χερσόνησο και η εταιρία προώθησης τουρισμού «POLYPLAN».

Τα εγκαίνια του Ελληνικού περιπτέρου, τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Τουρισμού Γ. Νικητιάδης και ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Γ. Κολέτσος. Στο περιθώριο της έκθεσης είχαν πλήθος επαφών με tour operators και δημοσιογράφους για την τόνωση της τουριστικής κίνησης και την αύξηση των Ολλανδών τουριστών στη χώρα μας.

Η Κρήτη εκπροσωπήθηκε από τους: κ.κ. Μενιουδάκη Μανώλη, Προϊστάμενο Τουρισμού στην Π.Ε. Ρεθύμνης, πλαισιωμένο από τις κ.κ Λαβδάκη Μαρία και Καμπουράκη Χρύσα.

Στο περίπτερο φιλοξενήθηκε και αποστολή από το Δήμο Σητείας με επικεφαλής το Δήμαρχο κ. Θ. Πατεράκη και τον πρόεδρο των ξενοδόχων Σητείας με σκοπό την προβολή της περιοχής τους λόγω των πρώτων πτήσεων της ARKE(TUI) για το 2012 στο αεροδρόμιο της Σητείας.

Η προοπτική που διαγράφεται ως προς την πορεία της τουριστικής κίνησης χαρακτηρίζεται προς το παρόν συγκρατημένη σύμφωνα με δηλώσεις των διευθυντών των μεγαλύτερων διοργανωτών ταξιδιών. Είναι γεγονός ότι η παρατεταμένη αρνητική ειδησεογραφία για τη χώρα μας έχει προκαλέσει στασιμότητα στις προκρατήσεις. Σίγουρα και φέτος θα είναι μία ακόμη χρονιά για τους επισκέπτες «της τελευταίας στιγμής». Στις προσδοκίες μας προστίθεται η παράμετρος των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, που αυξάνουν τις πτήσεις τους για φέτος. Για το 2012 η ασφάλεια θα παίξει τον μεγαλύτερο ρόλο για την επιλογή προορισμού.

Για τους Ολλανδούς η Κρήτη κατέχει την 6η θέση στην προτίμησή τους για προορισμό διακοπών, αλλά με πτωτική τάση. (από 208.656 αφίξεις το 2006 πέσαμε στις 137.292 το 2010 ενώ τη δεκαετία 2001-2010 καταγράψαμε απώλειες του 25,7%).

Τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχουν γίνει διαφημιστικές καμπάνιες στην χώρα αυτή και ελπίζουμε ότι με κατάλληλες κινήσεις προβολής μπορούν να έλθουν και αναλόγως επιθυμητά αποτελέσματα. Στις επαφές με τη νέα διευθύντρια του ΕΟΤ Ολλανδίας κα Κωστοπούλου συζητήθηκε η έμμεση προβολή του νησιού με τη δημιουργία ταξιδιών γνωριμίας δημοσιογράφων προκειμένου να αναδειχθεί το σύγχρονο πρόσωπο της Κρήτης.

Στο περιθώριο της Έκθεσης και ειδικά τις δύο πρώτες ημέρες που ήταν αφιερωμένες στους επαγγελματίες έγινε μία σειρά επαφών με tour operators (Fox Vakanties, ARKE, Ross Holidays, Corendon) με ΜΜΕ (De Telegraaf-εφημερίδα, Columbus-τουριστικό περιοδικό, VOF De Griekse Gids-σημαντικό portal για Ελλάδα) με επιχειρήσεις εναλλακτικών μορφών τουρισμού (VOS Travel Fietss wandelvakanties-Aktiva Tours Crossroads Motor-tours) και εταιρίες κρουαζιέρων (Costa Cruises. Zeetours Cruises).

Οι Ολλανδοί εκτός από ήλιο και θάλασσα επιδιώκουν και κάτι άλλο (sport, περιπέτεια, καταδύσεις, ποδηλασία, ορειβασία κλπ), που η Κρήτη μπορεί να προσφέρει.

Εν κατακλείδι από την Ολλανδική αγορά θα αναμένουμε αποτελέσματα, αφού είναι νωρίς για προβλέψεις. Οι προκρατήσεις υστερούν για όλους τους προορισμούς.

Την έκθεση επισκέφθηκαν 126.551 επισκέπτες. Τιμώμενη χώρα ήταν η Κροατία. Η επόμενη Vakantiebeurs θα πραγματοποιηθεί στις 8-13/01/2013.

 Πηγή: goodnet
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...