Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα
Το διαφημιστικό σποτ ενός προϊόντος, έχει τη δύναμη να δημιουργήσει έντονα συναισθήματα στον καταναλωτή - τηλεθεατή. Βλέποντας ένα διαφημιστικό σποτ μπορεί να γελάσει (διαφήμιση cosmote), να συγκινηθεί (διαφήμιση Life Insurance), να ευαισθητοποιηθεί (καμπάνια για την οδήγηση). Αν ο καταναλωτής - τηλεθεατής μπει στη διαδικασία να παρακολουθήσει ένα "δυνατό" τηλεοπτικό σποτ, τότε στο τέλος του σποτ θα νιώσει το συναίσθημά του να αλλάζει και να προσαρμόζεται σε αυτό που μόλις είδε. Το δύσκολο είναι να δεχτεί ο καταναλωτής να αφιερώσει 1 ή 2 λεπτά ώστε να δει τη διαφήμιση. Ο λόγος είναι οτι αρκετός κόσμος, γνωρίζοντας το είδος της διαφήμισης, όχι το περιεχόμενο, αρνείται να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Εκτός, αν το περιεχόμενο είναι αστείο, διασκεδαστικό ή χιουμοριστικό και καταφέρει απο τα πρώτα δευτερόλεπτα να "αιχμαλωτίσει" τον καταναλωτή.
1) Διαφήμιση Cosmote
2) Διαφήμιση Life Insurance
3) Καμπάνια για την οδήγηση
Η δύναμη της διαφήμισης, δεν περιορίζεται μόνο στο τηλεοπτικό μας δέκτη, αλλά και στην εικόνα. Μία μόνο εικόνα, έχει τη δύναμη να εγκλωβίσει το καταναλωτικό μάτι. Περνώντας στο υποσυνείδητο, η εικόνα που μόλις αντίκρισε το μάτι, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τον τρόπο σκέψεις και να αναδείξει το συνειδησιακό συναίσθημα του ατόμου.
Παραθέτω κάποιες εικόνες από διάφορες καμπάνιες που κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας.
Το 50% των αυτοχείρων είναι ...ηλικιωμένοι |
Τα ζώα δεν είναι επαγγελματίες κλόουν. Μην πληρώνετε για να τα δείτε σε τσίρκο. |
Υποστηρίξτε ψυχολογικά τα άτομα με ανορεξία ή | βουλιμία |
η σιωπή είναι επώδυνη |
Η διαφήμιση, έχει ως σκοπό την προώθηση του προϊόντος και την αναγνωσιμότητα του πελάτη. Υπάρχουν διαφημιστικές εκστρατείες, όπου ο στόχος είναι η αλλαγή νοοτροπίας του πολίτη. Ο κόσμος της διαφήμισης είναι μαγικός. Μπορεί να μας προσφέρει μια όχι και τόσο καλή διαφήμιση, βάση των δικών μας προτιμήσεων. Μπορεί να μας χαρίσει λίγες στιγμές γέλιου. Αλλά υπάρχουν και κάποιες που αν τους το επιτρέψουμε, μπορούν να μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου