Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Ανώνυμος Διαδηλωτής



Ο λαός το 2011, αποφάσισε να μιλήσει, να φωνάξει, να αναγκάσει τους κυβερνώντες να τον ακούσει. Σε κάποιες χώρες οι διαδηλώσεις κινήθηκαν ειρηνικά, σε άλλες υπήρξαν βίαιες συγκρούσεις. Σε όλες τις χώρες, όλοι αυτοί οι αγανακτισμένοι, που επέλεξαν να βγουν από τα σπίτια τους και να φωνάξουν, ένα κοινό είχαν. Διεκδίκησαν τα όνειρά τους, το μέλλον των παιδιών τους, την ελευθερία τους και τα ίσα δικαιώματα ανάμεσα σε πολίτη και κυβερνήσεις. Έδειξαν με το δικό τους, μοναδικό τρόπο, ποια είναι η έννοια της δικής τους παγκοσμιοποίησης.

Μέχρι  πρόσφατα υπήρχαν οι, βιομηχανική, χρηματοπιστωτική, πολιτική και  πολιτισμική παγκοσμιοποίηση. Τώρα γεννήθηκε μια επιπλέον πτυχή. Η Ανθρωπιστική Παγκοσμιοποίηση.  

Ο Ανώνυμος Διαδηλωτής, βγήκε στους δρόμους, φώναξε και διεκδίκησε τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αξιοπρέπειά του. Σε όλες τις χώρες του κόσμου, με διαφορετικούς τρόπους, η πολιτική και οι πολιτικοί των χωρών, έδειξαν πόσο λίγοι μα πόσο επικίνδυνοι, συνάμα, είναι για τον λαό, που οι ίδιοι (οι πολιτικοί) επέλεξαν, αυτοβούλως να υποστηρίξουν και να βοηθήσουν.    

Για αυτούς τους λόγους, ο ανώνυμος διαδηλωτής είναι το πρόσωπο του 2011 για το περιοδικό TIME.

Όπως γράφει χαρακτηριστικά το περιοδικό TIME, «Η Ιστορία πολλές φορές προκύπτει εκ των υστέρων και τα γεγονότα αποκτούν αξία μόνο όταν γυρίζουμε πίσω και τα αναζητούμε. Ποιος μπορούσε να φανταστεί ότι όταν ένας νεαρός πωλητής φρούτων θα αυτοπυρπολείτο σε μια πόλη της Τυνήσιας που ούτε καν υπήρχε στον χάρτη, θα προκαλούσε κύμα διαμαρτυριών που θα έριχναν δικτάτορες στην Τυνησία, την Αίγυπτο και τη Λιβύη, ενώ θα "ταρακουνούσαν" καθεστώτα στη Συρία, την Υεμένη και το Μπαχρέιν. Ή ότι το πνεύμα της διαφωνίας θα έβγαζε στους δρόμους τους Μεξικανούς κατά των καρτέλ των ναρκωτικών, τους Έλληνες στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν για πολιτικούς που δεν έδωσαν ποτέ λόγο, τους Αμερικανούς να καταλάβουν δημόσιους χώρους, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την άνιση κατανομή του εισοδήματος και τους Ρώσους κατά ενός διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος».

Ένας καινούριος κόσμος αρχίζει να χτίζεται. Ένα καινούριο πολιτικό- οικονομικό καθεστώς γεννιέται.  Όλος ο κόσμος αναρωτιέται. Πως θα είναι το αύριο, το μέλλον; Δεν μένει παρά να περιμένουμε. Άλλωστε, αυτό που μετράει δεν είναι τι θα έρθει αλλά ότι το ‘κακό’, το λάθος  και το ‘βρώμικο’ έφυγε ή φεύγει. Ότι και αν περιέχει το καινούριο, στο χέρι μας είναι να το κάνουμε να μην θυμίζει σε τίποτα από αυτό που εμείς διώξαμε.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,