Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βαθαίνει το χάσμα πλούσιων - φτωχών στην Ελλάδα

Το άνοιγμα της ψαλίδας μεγαλώνει για τους Έλληνες, με αυτούς που ζουν κάτω από το όριο της φτώχιας να φτάνουν το 70%, την ώρα που κάποιοι άλλοι ζουν στην απόλυτη χλιδή με σκάφη, πισίνες, ακόμη και αεροσκάφη. Σύμφωνα με την «Καθημερινή» οι περισσότεροι Έλληνες εμφανίζουν ένα «φτωχό» περιουσιακό προφίλ, δηλώνοντας εισοδήματα κάτω των 12.000 ευρώ, ενώ τέσσερις στους δέκα δηλώνουν στη φορολογική τους δήλωση ετήσια εισοδήματα κάτω από το νέο αφορολόγητο όριο, δηλαδή τα 5.000 ευρώ. Από την άλλη, τα 4 στα 10 νοικοκυριά έχουν ιδιόκτητο σπίτι και ένας στους δύο φορολογούμενους διαθέτει αυτοκίνητο. Αυτοί που εμφανίζονται ως εισοδηματίες από ενοίκια ξεπερνούν τους 900.000.

Υπάρχει βέβαια και η μερίδα των διαβιούντων με πολυτέλειες. Τουλάχιστον 10.406 φορολογούμενοι έχουν πολυτελή σκάφη άνω των 10 μέτρων, ενώ 128 έχουν αεροσκάφη ή ελικόπτερα.

Όλα τα παραπάνω δεδομένα αποτελούν τη βάση για τις διευρυμένες διασταυρώσεις προκειμένου να διαπιστωθεί η ειλικρίνεια των στοιχείων.
Από τις φορολογικές δηλώσεις του 2010 προκύπτουν τα εξής:

- Το σύνολο των φορολογουμένων ανέρχεται σε 8.451.733.
- Εισοδήματα από μισθωτές υπηρεσίες δήλωσαν 3.058.590 φορολογούμενοι (υπόχρεοι και σύζυγοι).

- Οι συνταξιούχοι αποτελούν το 36% των φορολογουμένων και συγκεκριμένα ανέρχονται σε 2.342.865. Από αυτούς οι 332.532 είναι χαμηλοσυνταξιούχοι και εισπράττουν το ΕΚΑΣ.
- Περισσότεροι από 360.000 φορολογούμενοι διαθέτουν κατοικία που η επιφάνειά της υπερβαίνει τα 200 τ.μ.
- Ιδιοκτήτες εξοχικής κατοικίας εμφανίζονται 662.403 φορολογούμενοι από τους οποίους οι 133.169 διαθέτουν εξοχικό επιφάνειας άνω των 150 τ.μ.
- Ενοίκιο κύριας κατοικίας καταβάλλουν 910.470 άτομα. Επίσης 135.758 φορολογούμενοι πληρώνουν ενοίκιο για τα παιδιά τους που σπουδάζουν σε άλλη πόλη.

- Οι φορολογούμενοι που έχουν στεγαστικό δάνειο ανέρχονται σε 607.185. Περισσότεροι από τους μισούς εμφανίζονται να έχουν αποκτήσει πρώτη κατοικία μετά την 1η Ιανουαρίου 2003. Το 2009 απέκτησαν ακίνητα 118.699 φορολογούμενοι.

- Σε 920.556 ανέρχονται οι φορολογούμενοι (υπόχρεοι και σύζυγοι) που εισπράττουν ενοίκια από την εκμίσθωση κατοικιών. Ακόμα 529.010 εκμισθώνουν γραφεία και καταστήματα.
- Αποδείξεις από εστιατόρια, κομμωτήρια, γυμναστήρια, ταβέρνες κ.λπ. εμφάνισαν 1.069.868 νοικοκυριά.
- Εξοδα ιατρικής και νοσοκομειακής περίθαλψης δήλωσαν 1.473.014 άτομα.

- Ασφάλιστρα ζωής πληρώνουν 1.152.329 άτομα.
- Οι φορολογούμενοι που κατέβαλαν δίδακτρα σε φροντιστήρια για τα παιδιά τους ανέρχονται σε 321.832.
- Καινούργιο αυτοκίνητο ή μηχανή αγόρασαν 512.275 φορολογούμενοι το 2009.

- Συνολικά 4.482.674 φορολογούμενοι διαθέτουν αυτοκίνητα.
- Σκάφη αναψυχής πάνω από 10 μέτρα διαθέτουν 10.406 φορολογούμενοι, ενώ 128 έχουν αεροσκάφη - ελικόπτερα.
- Οι φορολογούμενοι που δήλωσαν την πισίνα τους ανέρχονται σε 11.763.
 
 
 
Πηγή: newscode.gr
Ανάρτηση: Μάρκος ΣΜυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...