Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδευτικά προγράμματα απο τον Θαλασσόκοσμο, για μαθητές.

             Το Ενυδρείο Κρήτης συνεχίζει και προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα  που απευθύνονται στους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Λαμβάνοντας υπόψη  το πρόγραμμα σπουδών των μαθητών, σχεδιάστηκαν πέντε νέα εκπαιδευτικά πακέτα προσαρμοσμένα στην εκπαιδευτική ύλη των μαθητών. Στα πακέτα αυτά επέλεξαν τον βιωματικό τρόπο για να μεταφέρουν την γνώση του θαλάσσιου περιβάλλοντος στον μαθητή. Μάλιστα σε ορισμένα από αυτά τα τμήματα η θεματολογία μπορεί να προσαρμοστεί στην ηλικία και στο επίπεδο των μαθητών προσφέροντας έτσι μεγάλη ευελιξία στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Ταυτόχρονα με τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εκπονούνται στις εγκαταστάσεις του Θαλασσόκοσμου, το Ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, μέσω τις σύγχρονης τεχνολογίας και του e-learning, να το «επισκεφτούν» και να γνωρίσουν τον μοναδικό του κόσμο.
Μετά την παρακολούθηση κάποιο τμήματος το ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε όσους μαθητές ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν εργασίες  (αφίσες, χειροτεχνίες, παρουσιάσεις, θεατρικά δρώμενα κλπ) με θέμα το Θαλασσόκοσμο. Τα έργα τους θα συγκεντρωθούν και θα φιλοξενηθούν στο ενυδρείο στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς.
  

Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης


Τίτλος
Περιγραφή
Ηλικία
Ημέρα /
ώρες
Συνολική Διάρκεια
Μικροί εξερευνητές

Μια μικρή ανακάλυψη του βυθού και της ζωής του

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο ποικίλο σε μέρη και  ζωή.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής.
Παρατηρούμε διαφορετικά ζώα: ομοιότητες, διαφορές και συμπεριφορές. Στο τέλος οι μαθητές θα γνωρίζουν λίγο καλύτερα τον κόσμο του βυθού, πόσο πλούσιος και «ζωντανός» είναι!

Νηπ/γείο
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Εμείς και η Θάλασσα

Πόσο διαφορετικοί είναι οι κόσμοι μας;

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο πλούσιο σε ζωή που ίσως δεν διαφέρει και τόσο από το δικό μας.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής, τα συγκρίνουμε με τον δικό μας γήινο κόσμο και με εμάς τους ίδιους και τέλος αντιλαμβανόμαστε ότι τα στοιχεία που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.

Δημοτικό
Α’ –Β’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ένας βυθός με χίλια πρόσωπα

Ποικίλοι τόποι όπου ζουν διαφορετικά ζώα

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι και αυτός ένας κόσμος με χίλιους τόπους (οικοσυστήματα) στους οποίους «επιλέγουν» να κατοικούν (προσαρμόζονται) διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 5 ιδιαίτερα οικοσυστήματα και τη ζωή που φιλοξενούν. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα χαρακτηριστικά τον ζώων που τους επιτρέπουν να ζουν σε αυτούς τους διαφορετικούς τόπους και στο τέλος θα μπορούν να «μαντέψουν» μόνοι τους που «προτιμάει» να ζει το κάθε ζώο.

Δημοτικό
Γ’ –Δ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Μια θάλασσα γεμάτη ζωή

Η ποικιλομορφία της θαλάσσιας ζωής

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι ένας πλούσιος κόσμος όπου ζουν πολλά διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 6 συγκεκριμένες κατηγορίες. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας και στο τέλος θα μπορούν να αναγνωρίσουν μόνοι τους και να ομαδοποιήσουν τα διάφορα είδη.

Δημοτικό
Ε’ –Στ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ωκεανοί: Σε συνεχή κίνηση

Η σημασία των ρευμάτων στον πλανήτη μας
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για τα θαλάσσια ρεύματα, πως δημιουργούνται, τι τα επηρεάζει, τη σημασία τους για το θαλάσσιο περιβάλλον, πως επηρεάζουν τη ζωή στη θάλασσα και στον πλανήτη μας γενικότερα.

Δημοτικό
Γ΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄ - Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Το πλαγκτόν των ωκεανών

Η «βάση» της ζωής
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για το πλαγκτόν: τι είναι, τι συμπεριλαμβάνει, την ποικιλία που υπάρχει σε αυτό, τη σχέση του με την υπόλοιπη ζωή στη θάλασσα, τη σημασία του για το θαλάσσιο περιβάλλον και για τον πλανήτη μας γενικότερα.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄- Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Συγκριτική Εξέλιξη

Παρατήρηση συγκεκριμένων συστημάτων διαφορετικών θαλάσσιων οργανισμών
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο να υποστηρίξει το μάθημα Βιολογίας της Α’ Γυμνασίου. Περιλαμβάνει παρατηρήσεις των συστημάτων πρόσληψης τροφής, κυκλοφορίας ουσιών και αναπνοής σε μια σειρά ζωντανών θαλάσσιων ειδών από τα πλέον απλά ως τα σπονδυλωτά, όπως αναφέρονται στην ύλη του μαθήματος.

Γυμνάσιο
Α’
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Η καρδιά του Θαλασσόκοσμου

Η θαλάσσια έρευνα και η σημασία της

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε μαθητές 2ας  - 3ης Γυμνασίου και Λυκείου. Είναι μια εξειδικευμένη ξενάγηση στο Ενυδρείο και στο ΕΛΚΕΘΕ. Έμφαση δίνεται στην θαλάσσια χημεία, την συντήρηση ζωντανών οργανισμών και εκθεμάτων, την θαλάσσια έρευνα.
Γυμνάσιο
Β΄- Γ΄
και
Λύκειο
Α΄-Γ΄

Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης, στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου, στα παρασκήνια και τα Aqualabs.
Θαλασσινές σφραγίδες

Δημιουργίες με πηλό και χρώμα
Έπειτα από μια ενημέρωση για τη ζωή στη θάλασσα οι μαθητές πλάθουν με πηλό σχετικούς οργανισμούς με τη βοήθεια συγκεκριμένων καλουπιών. Τις δημιουργίες τους μπορούν να τις χρωματίσουν όσο ρεαλιστικά επιθυμούν.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Φανταστικός βυθός

Δημιουργίες με πινέλα και μπογιές
Έπειτα από μια ενημέρωση για τους διαφορετικούς βιότοπους του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τις διαφορετικές συμπεριφορές θαλάσσιων οργανισμών, οι μαθητές θα προσπαθήσουν με ζωγραφιά, χειροτεχνία και πολύ  φαντασία να δημιουργήσουν ένα δικό τους φανταστικό βυθό και θαλάσσιους οργανισμούς.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...