Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδευτικά προγράμματα απο τον Θαλασσόκοσμο, για μαθητές.

             Το Ενυδρείο Κρήτης συνεχίζει και προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα  που απευθύνονται στους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Λαμβάνοντας υπόψη  το πρόγραμμα σπουδών των μαθητών, σχεδιάστηκαν πέντε νέα εκπαιδευτικά πακέτα προσαρμοσμένα στην εκπαιδευτική ύλη των μαθητών. Στα πακέτα αυτά επέλεξαν τον βιωματικό τρόπο για να μεταφέρουν την γνώση του θαλάσσιου περιβάλλοντος στον μαθητή. Μάλιστα σε ορισμένα από αυτά τα τμήματα η θεματολογία μπορεί να προσαρμοστεί στην ηλικία και στο επίπεδο των μαθητών προσφέροντας έτσι μεγάλη ευελιξία στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Ταυτόχρονα με τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εκπονούνται στις εγκαταστάσεις του Θαλασσόκοσμου, το Ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, μέσω τις σύγχρονης τεχνολογίας και του e-learning, να το «επισκεφτούν» και να γνωρίσουν τον μοναδικό του κόσμο.
Μετά την παρακολούθηση κάποιο τμήματος το ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε όσους μαθητές ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν εργασίες  (αφίσες, χειροτεχνίες, παρουσιάσεις, θεατρικά δρώμενα κλπ) με θέμα το Θαλασσόκοσμο. Τα έργα τους θα συγκεντρωθούν και θα φιλοξενηθούν στο ενυδρείο στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς.
  

Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης


Τίτλος
Περιγραφή
Ηλικία
Ημέρα /
ώρες
Συνολική Διάρκεια
Μικροί εξερευνητές

Μια μικρή ανακάλυψη του βυθού και της ζωής του

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο ποικίλο σε μέρη και  ζωή.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής.
Παρατηρούμε διαφορετικά ζώα: ομοιότητες, διαφορές και συμπεριφορές. Στο τέλος οι μαθητές θα γνωρίζουν λίγο καλύτερα τον κόσμο του βυθού, πόσο πλούσιος και «ζωντανός» είναι!

Νηπ/γείο
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Εμείς και η Θάλασσα

Πόσο διαφορετικοί είναι οι κόσμοι μας;

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο πλούσιο σε ζωή που ίσως δεν διαφέρει και τόσο από το δικό μας.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής, τα συγκρίνουμε με τον δικό μας γήινο κόσμο και με εμάς τους ίδιους και τέλος αντιλαμβανόμαστε ότι τα στοιχεία που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.

Δημοτικό
Α’ –Β’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ένας βυθός με χίλια πρόσωπα

Ποικίλοι τόποι όπου ζουν διαφορετικά ζώα

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι και αυτός ένας κόσμος με χίλιους τόπους (οικοσυστήματα) στους οποίους «επιλέγουν» να κατοικούν (προσαρμόζονται) διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 5 ιδιαίτερα οικοσυστήματα και τη ζωή που φιλοξενούν. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα χαρακτηριστικά τον ζώων που τους επιτρέπουν να ζουν σε αυτούς τους διαφορετικούς τόπους και στο τέλος θα μπορούν να «μαντέψουν» μόνοι τους που «προτιμάει» να ζει το κάθε ζώο.

Δημοτικό
Γ’ –Δ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Μια θάλασσα γεμάτη ζωή

Η ποικιλομορφία της θαλάσσιας ζωής

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι ένας πλούσιος κόσμος όπου ζουν πολλά διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 6 συγκεκριμένες κατηγορίες. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας και στο τέλος θα μπορούν να αναγνωρίσουν μόνοι τους και να ομαδοποιήσουν τα διάφορα είδη.

Δημοτικό
Ε’ –Στ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ωκεανοί: Σε συνεχή κίνηση

Η σημασία των ρευμάτων στον πλανήτη μας
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για τα θαλάσσια ρεύματα, πως δημιουργούνται, τι τα επηρεάζει, τη σημασία τους για το θαλάσσιο περιβάλλον, πως επηρεάζουν τη ζωή στη θάλασσα και στον πλανήτη μας γενικότερα.

Δημοτικό
Γ΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄ - Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Το πλαγκτόν των ωκεανών

Η «βάση» της ζωής
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για το πλαγκτόν: τι είναι, τι συμπεριλαμβάνει, την ποικιλία που υπάρχει σε αυτό, τη σχέση του με την υπόλοιπη ζωή στη θάλασσα, τη σημασία του για το θαλάσσιο περιβάλλον και για τον πλανήτη μας γενικότερα.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄- Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Συγκριτική Εξέλιξη

Παρατήρηση συγκεκριμένων συστημάτων διαφορετικών θαλάσσιων οργανισμών
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο να υποστηρίξει το μάθημα Βιολογίας της Α’ Γυμνασίου. Περιλαμβάνει παρατηρήσεις των συστημάτων πρόσληψης τροφής, κυκλοφορίας ουσιών και αναπνοής σε μια σειρά ζωντανών θαλάσσιων ειδών από τα πλέον απλά ως τα σπονδυλωτά, όπως αναφέρονται στην ύλη του μαθήματος.

Γυμνάσιο
Α’
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Η καρδιά του Θαλασσόκοσμου

Η θαλάσσια έρευνα και η σημασία της

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε μαθητές 2ας  - 3ης Γυμνασίου και Λυκείου. Είναι μια εξειδικευμένη ξενάγηση στο Ενυδρείο και στο ΕΛΚΕΘΕ. Έμφαση δίνεται στην θαλάσσια χημεία, την συντήρηση ζωντανών οργανισμών και εκθεμάτων, την θαλάσσια έρευνα.
Γυμνάσιο
Β΄- Γ΄
και
Λύκειο
Α΄-Γ΄

Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης, στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου, στα παρασκήνια και τα Aqualabs.
Θαλασσινές σφραγίδες

Δημιουργίες με πηλό και χρώμα
Έπειτα από μια ενημέρωση για τη ζωή στη θάλασσα οι μαθητές πλάθουν με πηλό σχετικούς οργανισμούς με τη βοήθεια συγκεκριμένων καλουπιών. Τις δημιουργίες τους μπορούν να τις χρωματίσουν όσο ρεαλιστικά επιθυμούν.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Φανταστικός βυθός

Δημιουργίες με πινέλα και μπογιές
Έπειτα από μια ενημέρωση για τους διαφορετικούς βιότοπους του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τις διαφορετικές συμπεριφορές θαλάσσιων οργανισμών, οι μαθητές θα προσπαθήσουν με ζωγραφιά, χειροτεχνία και πολύ  φαντασία να δημιουργήσουν ένα δικό τους φανταστικό βυθό και θαλάσσιους οργανισμούς.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...