Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδευτικά προγράμματα απο τον Θαλασσόκοσμο, για μαθητές.

             Το Ενυδρείο Κρήτης συνεχίζει και προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα  που απευθύνονται στους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Λαμβάνοντας υπόψη  το πρόγραμμα σπουδών των μαθητών, σχεδιάστηκαν πέντε νέα εκπαιδευτικά πακέτα προσαρμοσμένα στην εκπαιδευτική ύλη των μαθητών. Στα πακέτα αυτά επέλεξαν τον βιωματικό τρόπο για να μεταφέρουν την γνώση του θαλάσσιου περιβάλλοντος στον μαθητή. Μάλιστα σε ορισμένα από αυτά τα τμήματα η θεματολογία μπορεί να προσαρμοστεί στην ηλικία και στο επίπεδο των μαθητών προσφέροντας έτσι μεγάλη ευελιξία στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Ταυτόχρονα με τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εκπονούνται στις εγκαταστάσεις του Θαλασσόκοσμου, το Ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, μέσω τις σύγχρονης τεχνολογίας και του e-learning, να το «επισκεφτούν» και να γνωρίσουν τον μοναδικό του κόσμο.
Μετά την παρακολούθηση κάποιο τμήματος το ενυδρείο δίνει την δυνατότητα σε όσους μαθητές ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν εργασίες  (αφίσες, χειροτεχνίες, παρουσιάσεις, θεατρικά δρώμενα κλπ) με θέμα το Θαλασσόκοσμο. Τα έργα τους θα συγκεντρωθούν και θα φιλοξενηθούν στο ενυδρείο στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς.
  

Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης


Τίτλος
Περιγραφή
Ηλικία
Ημέρα /
ώρες
Συνολική Διάρκεια
Μικροί εξερευνητές

Μια μικρή ανακάλυψη του βυθού και της ζωής του

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο ποικίλο σε μέρη και  ζωή.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής.
Παρατηρούμε διαφορετικά ζώα: ομοιότητες, διαφορές και συμπεριφορές. Στο τέλος οι μαθητές θα γνωρίζουν λίγο καλύτερα τον κόσμο του βυθού, πόσο πλούσιος και «ζωντανός» είναι!

Νηπ/γείο
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Εμείς και η Θάλασσα

Πόσο διαφορετικοί είναι οι κόσμοι μας;

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα κρύβει έναν ολόκληρο άλλο κόσμο πλούσιο σε ζωή που ίσως δεν διαφέρει και τόσο από το δικό μας.
Με τους μαθητές ανακαλύπτουμε στοιχεία του βυθού και της θαλάσσιας ζωής, τα συγκρίνουμε με τον δικό μας γήινο κόσμο και με εμάς τους ίδιους και τέλος αντιλαμβανόμαστε ότι τα στοιχεία που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.

Δημοτικό
Α’ –Β’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ένας βυθός με χίλια πρόσωπα

Ποικίλοι τόποι όπου ζουν διαφορετικά ζώα

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι και αυτός ένας κόσμος με χίλιους τόπους (οικοσυστήματα) στους οποίους «επιλέγουν» να κατοικούν (προσαρμόζονται) διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 5 ιδιαίτερα οικοσυστήματα και τη ζωή που φιλοξενούν. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα χαρακτηριστικά τον ζώων που τους επιτρέπουν να ζουν σε αυτούς τους διαφορετικούς τόπους και στο τέλος θα μπορούν να «μαντέψουν» μόνοι τους που «προτιμάει» να ζει το κάθε ζώο.

Δημοτικό
Γ’ –Δ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Μια θάλασσα γεμάτη ζωή

Η ποικιλομορφία της θαλάσσιας ζωής

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική ξενάγηση, οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η θάλασσα είναι ένας πλούσιος κόσμος όπου ζουν πολλά διαφορετικά είδη ζώων.
Επικεντρωνόμαστε σε 6 συγκεκριμένες κατηγορίες. Με τους μαθητές θα παρατηρήσουμε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας και στο τέλος θα μπορούν να αναγνωρίσουν μόνοι τους και να ομαδοποιήσουν τα διάφορα είδη.

Δημοτικό
Ε’ –Στ’
Δευτέρα – Πέμπτη
9:30
10:30
11:30
1 ώρα

Όλο το πρόγραμμα διεξάγεται στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.

Ωκεανοί: Σε συνεχή κίνηση

Η σημασία των ρευμάτων στον πλανήτη μας
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για τα θαλάσσια ρεύματα, πως δημιουργούνται, τι τα επηρεάζει, τη σημασία τους για το θαλάσσιο περιβάλλον, πως επηρεάζουν τη ζωή στη θάλασσα και στον πλανήτη μας γενικότερα.

Δημοτικό
Γ΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄ - Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Το πλαγκτόν των ωκεανών

Η «βάση» της ζωής
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για το πλαγκτόν: τι είναι, τι συμπεριλαμβάνει, την ποικιλία που υπάρχει σε αυτό, τη σχέση του με την υπόλοιπη ζωή στη θάλασσα, τη σημασία του για το θαλάσσιο περιβάλλον και για τον πλανήτη μας γενικότερα.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
και
Γυμνάσιο
Α΄- Γ΄
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Συγκριτική Εξέλιξη

Παρατήρηση συγκεκριμένων συστημάτων διαφορετικών θαλάσσιων οργανισμών
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο να υποστηρίξει το μάθημα Βιολογίας της Α’ Γυμνασίου. Περιλαμβάνει παρατηρήσεις των συστημάτων πρόσληψης τροφής, κυκλοφορίας ουσιών και αναπνοής σε μια σειρά ζωντανών θαλάσσιων ειδών από τα πλέον απλά ως τα σπονδυλωτά, όπως αναφέρονται στην ύλη του μαθήματος.

Γυμνάσιο
Α’
Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Η καρδιά του Θαλασσόκοσμου

Η θαλάσσια έρευνα και η σημασία της

ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε μαθητές 2ας  - 3ης Γυμνασίου και Λυκείου. Είναι μια εξειδικευμένη ξενάγηση στο Ενυδρείο και στο ΕΛΚΕΘΕ. Έμφαση δίνεται στην θαλάσσια χημεία, την συντήρηση ζωντανών οργανισμών και εκθεμάτων, την θαλάσσια έρευνα.
Γυμνάσιο
Β΄- Γ΄
και
Λύκειο
Α΄-Γ΄

Παρασκευή
2 ώρες
Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης, στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου, στα παρασκήνια και τα Aqualabs.
Θαλασσινές σφραγίδες

Δημιουργίες με πηλό και χρώμα
Έπειτα από μια ενημέρωση για τη ζωή στη θάλασσα οι μαθητές πλάθουν με πηλό σχετικούς οργανισμούς με τη βοήθεια συγκεκριμένων καλουπιών. Τις δημιουργίες τους μπορούν να τις χρωματίσουν όσο ρεαλιστικά επιθυμούν.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.
Φανταστικός βυθός

Δημιουργίες με πινέλα και μπογιές
Έπειτα από μια ενημέρωση για τους διαφορετικούς βιότοπους του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τις διαφορετικές συμπεριφορές θαλάσσιων οργανισμών, οι μαθητές θα προσπαθήσουν με ζωγραφιά, χειροτεχνία και πολύ  φαντασία να δημιουργήσουν ένα δικό τους φανταστικό βυθό και θαλάσσιους οργανισμούς.

Νηπ/γείο
και
Δημοτικό
Α΄- Στ΄
Παρασκευή
2 ώρες

Το πρόγραμμα διεξάγεται στην αίθ. εκπαίδ/σης και στο χώρο επίσκεψης του Ενυδρείου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...