Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Google+ Τέλος η δοκιμαστική περίοδος.


Google+ Τέλος η δοκιμαστική περίοδος.
Τώρα στην αγορά των Social Net Work

Επιτέλους ήρθε η ώρα όπου όλοι πλέον ελεύθερα μπορούμε να ανοίξουμε τον προσωπικό μας λογαριασμό στο Google+, όπου εδώ και λίγες ημέρες έχει κάνει εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των Social Media.
Όσοι δημιούργησαν ήδη λογαριασμό είναι πολύ ενθουσιασμένοι τόσο από τις παροχές της υπηρεσίας, όσο και από το σχεδιασμό της. Δυστυχώς όμως για τους περισσότερους χρήστες ψάχνουν να βρουν άτομα να δημιουργήσουν τους προσωπικούς τους κύκλους και δεν βρίσκουν σχεδόν κανένα, αφού λόγω της μικρής χρονικής διάρκειας της ελεύθερης λειτουργίας του Google+ στον Παγκόσμιο ιστό, είναι πολύ λίγοι οι χρήστες  που το γνωρίζουν και έχουν ήδη δημιουργήσει λογαριασμό. Ωστόσο από την πλευρά της Google, αλλά και πολλούς άλλους γνώστες των Social Net Work περιμένουν ότι ο αριθμός και η συμμετοχή των Χρηστών σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο, θα αλλάξει σε σύντομο χρονικό διάστημα και θα το καταστήσει ανταγωνιστικό στις πρώτες θέσεις επισκεψημότητας, μαζί με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, που κυριαρχούν σήμερα στο διαδίκτυο.

Η Google τον τελευταίο καιρό έχει κάνει τρομερή εκστρατεία σε όλους τους χώρους της τεχνολογίας και όχι μόνο. Οπότε δεν θα μπορούσε να μην επενδύσει και σε ένα κοινωνικό δίκτυο. Τέλος λοιπόν στην δοκιμαστική χρήση και τις εγγραφές μέσω των προσκλήσεων του Google+ έδωσαν τα διοικητικά στελέχη. Ωστόσο όμως ελάττωμα εντοπίζεται στην χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιεί ο κάθε χρήστης για την εγγραφή του. Δεν απαγορεύει την εγγραφή μελλών από κανένα ταχυδρομείο, αλλά την ίδια ώρα τα μέλη που κάνουν την εγγραφή μέσω του g-mail, δηλαδή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Google, κινούνται ευέλικτα στο χώρο και το χρόνο, ενώ από την άλλη πλευρά με την χρήση δηλαδή ενός διαφορετικου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τότε η παραμονή στο νέο και πολλά υποσχόμενο δίκτυο είναι δυσκολότερη και με χαμηλότερη ταχύτητα πλοήγησης. Άραγε αυτό να είναι κόλπο της Google για να αναγκάσει τους χρήστες να δημιουργήσουν λογαριασμό στο G- mail, η απλά αποτελεί ένα τεχνικό σφάλμα? Αυτό είναι πολύ νωρίς για να το απαντήσουμε τώρα εμείς, θα το καταλάβουμε μόνο από τις στρατηγικές κινήσεις της εταιρίας με το πέρασμα του χρόνου...


Δείτε σχετικό βίντεο:



Από τον Μάρκο Σμυρνάκη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .