Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Google+ Τέλος η δοκιμαστική περίοδος.


Google+ Τέλος η δοκιμαστική περίοδος.
Τώρα στην αγορά των Social Net Work

Επιτέλους ήρθε η ώρα όπου όλοι πλέον ελεύθερα μπορούμε να ανοίξουμε τον προσωπικό μας λογαριασμό στο Google+, όπου εδώ και λίγες ημέρες έχει κάνει εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των Social Media.
Όσοι δημιούργησαν ήδη λογαριασμό είναι πολύ ενθουσιασμένοι τόσο από τις παροχές της υπηρεσίας, όσο και από το σχεδιασμό της. Δυστυχώς όμως για τους περισσότερους χρήστες ψάχνουν να βρουν άτομα να δημιουργήσουν τους προσωπικούς τους κύκλους και δεν βρίσκουν σχεδόν κανένα, αφού λόγω της μικρής χρονικής διάρκειας της ελεύθερης λειτουργίας του Google+ στον Παγκόσμιο ιστό, είναι πολύ λίγοι οι χρήστες  που το γνωρίζουν και έχουν ήδη δημιουργήσει λογαριασμό. Ωστόσο από την πλευρά της Google, αλλά και πολλούς άλλους γνώστες των Social Net Work περιμένουν ότι ο αριθμός και η συμμετοχή των Χρηστών σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο, θα αλλάξει σε σύντομο χρονικό διάστημα και θα το καταστήσει ανταγωνιστικό στις πρώτες θέσεις επισκεψημότητας, μαζί με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, που κυριαρχούν σήμερα στο διαδίκτυο.

Η Google τον τελευταίο καιρό έχει κάνει τρομερή εκστρατεία σε όλους τους χώρους της τεχνολογίας και όχι μόνο. Οπότε δεν θα μπορούσε να μην επενδύσει και σε ένα κοινωνικό δίκτυο. Τέλος λοιπόν στην δοκιμαστική χρήση και τις εγγραφές μέσω των προσκλήσεων του Google+ έδωσαν τα διοικητικά στελέχη. Ωστόσο όμως ελάττωμα εντοπίζεται στην χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιεί ο κάθε χρήστης για την εγγραφή του. Δεν απαγορεύει την εγγραφή μελλών από κανένα ταχυδρομείο, αλλά την ίδια ώρα τα μέλη που κάνουν την εγγραφή μέσω του g-mail, δηλαδή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Google, κινούνται ευέλικτα στο χώρο και το χρόνο, ενώ από την άλλη πλευρά με την χρήση δηλαδή ενός διαφορετικου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τότε η παραμονή στο νέο και πολλά υποσχόμενο δίκτυο είναι δυσκολότερη και με χαμηλότερη ταχύτητα πλοήγησης. Άραγε αυτό να είναι κόλπο της Google για να αναγκάσει τους χρήστες να δημιουργήσουν λογαριασμό στο G- mail, η απλά αποτελεί ένα τεχνικό σφάλμα? Αυτό είναι πολύ νωρίς για να το απαντήσουμε τώρα εμείς, θα το καταλάβουμε μόνο από τις στρατηγικές κινήσεις της εταιρίας με το πέρασμα του χρόνου...


Δείτε σχετικό βίντεο:



Από τον Μάρκο Σμυρνάκη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ