Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως επιλέγουμε το είδος προβολής της διαφήμισης


Η επιλογή του μέσου της διαφήμισης, εξαρτάται από το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε. Το ραδιόφωνο αγγίζει μεγαλύτερη μερίδα κοινού, όλων των μορφωτικών και κοινωνικών τάξεων. Η τηλεόραση χρησιμοποιεί την εικόνα, που βοηθάει στην κατανόηση της χρήσης του προϊόντος και που φέρνει στην επιφάνεια το συναίσθημα της χαράς, του φόβου, της λύπης, της αγανάκτησης. Τα έντυπα χρησιμοποιούν την συνεχή και δωρεάν επανάληψη.  

Α) Διαφήμιση μιας τοπικής επιχείρησης. Είναι μια μικρή επιχείρηση, που αναζητάει μια διαφήμιση η οποία να ακουστεί από όλους τους καταναλωτές της συγκεκριμένης πόλης και το κόστος της να είναι τέτοιο που να μπορεί να ανταπεξέλθει η συγκεκριμένη επιχείρηση. Επιλέγουμε το ραδιόφωνο. Γιατί είναι ένα μέσο το οποίο μπορεί ο καταναλωτής να το ακούσει σε οποιοδήποτε κατάστημα  μπει, στο αυτοκίνητο του, στην δουλειά, στο σπίτι, ή και στο internet.

Β) Ο συνδυασμός της εικόνας και της ομιλίας, έχει την δυνατότητα να γίνει συγκλονιστικός. Ο τηλεθεατής καταλαβαίνει καλύτερα το τι ακριβώς συμβαίνει γύρο του. Μαθαίνει πώς να φέρετε και πως ακριβώς να χρησιμοποιεί τα προϊόντα. Μιμείται τους πρωταγωνιστές των διαφημίσεων. Επιπλέον, με μία τηλεοπτική διαφήμιση, μπορεί να συγκινηθούν, να νοσταλγήσουν, να δραστηριοποιηθούν πολύ ποιο γρήγορα και σε περισσότερο βαθμό οι τηλεθεατές. Το προϊόν είναι μια καινούρια ηλεκτρική συσκευή για τον καθαρισμό του σπιτιού. Η διαφήμιση προβάλετε από την τηλεόραση!

Γ) Αυτό που ζητάμε από αυτή τη διαφήμιση είναι να μπορεί ο καταναλωτής να την έχει στο μυαλό του, να του δημιουργήσουμε δυνατά συναισθήματα και να υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης από όλους τους ανθρώπους. Η διαφήμιση προβάλετε από μια συγκεκριμένη σειρά εντύπων.  Όπως γνωρίζουμε ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να προμηθευτή το έντυπο εκτός από το περίπτερο, στο κομμωτήριο, στην αίθουσα αναμονής κάποιου ιατρείου και από το διαδίκτυο επισκέπτοντας το site του περιοδικού. Υπάρχει η δυνατότητα της αρχειοθέτησης, από τον εκδοτικό οίκο ή από τον ίδιο τον αναγνώστη. Άρα η διαφήμιση, δεν χάνετε με το πέρασμα των χρόνων (σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέσα). Ένα δύσκολο κοινό, που μας ενδιαφέρει, είναι αυτό των γυναικών, ηλικίας 14 έως 25 ετών. Οι συγκεκριμένες ηλικίες ασχολούνται πολύ περισσότερο με τα περιοδικά παρά με την τηλεόραση. Όσο για το ραδιόφωνο, μια τέτοια διαφήμιση δεν θα μπορούσε να έχει την ίδια δύναμη χωρίς την εικόνα.  Πρόκειται για μια εκστρατεία κατά του Καρκίνου του Μαστού.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ