Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα
Η επιλογή του μέσου της
διαφήμισης, εξαρτάται από το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε. Το
ραδιόφωνο αγγίζει μεγαλύτερη μερίδα κοινού, όλων των μορφωτικών και κοινωνικών τάξεων. Η τηλεόραση
χρησιμοποιεί την εικόνα, που βοηθάει στην κατανόηση της χρήσης του προϊόντος και
που φέρνει στην επιφάνεια το συναίσθημα της χαράς, του φόβου, της λύπης, της
αγανάκτησης. Τα έντυπα χρησιμοποιούν την συνεχή και δωρεάν επανάληψη.
Α) Διαφήμιση
μιας τοπικής επιχείρησης. Είναι μια μικρή επιχείρηση, που αναζητάει μια
διαφήμιση η οποία να ακουστεί από όλους τους καταναλωτές της συγκεκριμένης
πόλης και το κόστος της να είναι τέτοιο που να μπορεί να ανταπεξέλθει η συγκεκριμένη επιχείρηση. Επιλέγουμε το ραδιόφωνο. Γιατί είναι ένα μέσο το οποίο
μπορεί ο καταναλωτής να το ακούσει σε οποιοδήποτε κατάστημα μπει, στο αυτοκίνητο του,
στην δουλειά, στο σπίτι, ή και στο internet.
Β) Ο
συνδυασμός της εικόνας και της ομιλίας, έχει την δυνατότητα να γίνει
συγκλονιστικός. Ο τηλεθεατής καταλαβαίνει καλύτερα το τι ακριβώς συμβαίνει γύρο
του. Μαθαίνει πώς να φέρετε και πως ακριβώς να χρησιμοποιεί τα προϊόντα. Μιμείται
τους πρωταγωνιστές των διαφημίσεων. Επιπλέον, με μία τηλεοπτική διαφήμιση,
μπορεί να συγκινηθούν, να νοσταλγήσουν, να δραστηριοποιηθούν πολύ ποιο γρήγορα
και σε περισσότερο βαθμό οι τηλεθεατές. Το προϊόν είναι μια καινούρια ηλεκτρική
συσκευή για τον καθαρισμό του σπιτιού. Η
διαφήμιση προβάλετε από την τηλεόραση!
Γ) Αυτό
που ζητάμε από αυτή τη διαφήμιση είναι να μπορεί ο καταναλωτής να την έχει στο
μυαλό του, να του δημιουργήσουμε δυνατά συναισθήματα και να υπάρχει η
δυνατότητα πρόσβασης από όλους τους ανθρώπους. Η διαφήμιση προβάλετε από μια
συγκεκριμένη σειρά εντύπων. Όπως
γνωρίζουμε ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να προμηθευτή το έντυπο εκτός
από το περίπτερο, στο κομμωτήριο, στην αίθουσα αναμονής κάποιου ιατρείου και από το διαδίκτυο επισκέπτοντας το site του περιοδικού. Υπάρχει η δυνατότητα της αρχειοθέτησης, από τον
εκδοτικό οίκο ή από τον ίδιο τον αναγνώστη. Άρα η διαφήμιση, δεν χάνετε με το πέρασμα
των χρόνων (σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέσα). Ένα δύσκολο κοινό, που μας
ενδιαφέρει, είναι αυτό των γυναικών, ηλικίας 14 έως 25 ετών. Οι συγκεκριμένες
ηλικίες ασχολούνται πολύ περισσότερο με τα περιοδικά παρά με την τηλεόραση. Όσο
για το ραδιόφωνο, μια τέτοια διαφήμιση δεν θα μπορούσε να έχει την ίδια δύναμη
χωρίς την εικόνα. Πρόκειται για μια
εκστρατεία κατά του Καρκίνου του Μαστού.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου