Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως επιλέγουμε το είδος προβολής της διαφήμισης


Η επιλογή του μέσου της διαφήμισης, εξαρτάται από το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε. Το ραδιόφωνο αγγίζει μεγαλύτερη μερίδα κοινού, όλων των μορφωτικών και κοινωνικών τάξεων. Η τηλεόραση χρησιμοποιεί την εικόνα, που βοηθάει στην κατανόηση της χρήσης του προϊόντος και που φέρνει στην επιφάνεια το συναίσθημα της χαράς, του φόβου, της λύπης, της αγανάκτησης. Τα έντυπα χρησιμοποιούν την συνεχή και δωρεάν επανάληψη.  

Α) Διαφήμιση μιας τοπικής επιχείρησης. Είναι μια μικρή επιχείρηση, που αναζητάει μια διαφήμιση η οποία να ακουστεί από όλους τους καταναλωτές της συγκεκριμένης πόλης και το κόστος της να είναι τέτοιο που να μπορεί να ανταπεξέλθει η συγκεκριμένη επιχείρηση. Επιλέγουμε το ραδιόφωνο. Γιατί είναι ένα μέσο το οποίο μπορεί ο καταναλωτής να το ακούσει σε οποιοδήποτε κατάστημα  μπει, στο αυτοκίνητο του, στην δουλειά, στο σπίτι, ή και στο internet.

Β) Ο συνδυασμός της εικόνας και της ομιλίας, έχει την δυνατότητα να γίνει συγκλονιστικός. Ο τηλεθεατής καταλαβαίνει καλύτερα το τι ακριβώς συμβαίνει γύρο του. Μαθαίνει πώς να φέρετε και πως ακριβώς να χρησιμοποιεί τα προϊόντα. Μιμείται τους πρωταγωνιστές των διαφημίσεων. Επιπλέον, με μία τηλεοπτική διαφήμιση, μπορεί να συγκινηθούν, να νοσταλγήσουν, να δραστηριοποιηθούν πολύ ποιο γρήγορα και σε περισσότερο βαθμό οι τηλεθεατές. Το προϊόν είναι μια καινούρια ηλεκτρική συσκευή για τον καθαρισμό του σπιτιού. Η διαφήμιση προβάλετε από την τηλεόραση!

Γ) Αυτό που ζητάμε από αυτή τη διαφήμιση είναι να μπορεί ο καταναλωτής να την έχει στο μυαλό του, να του δημιουργήσουμε δυνατά συναισθήματα και να υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης από όλους τους ανθρώπους. Η διαφήμιση προβάλετε από μια συγκεκριμένη σειρά εντύπων.  Όπως γνωρίζουμε ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να προμηθευτή το έντυπο εκτός από το περίπτερο, στο κομμωτήριο, στην αίθουσα αναμονής κάποιου ιατρείου και από το διαδίκτυο επισκέπτοντας το site του περιοδικού. Υπάρχει η δυνατότητα της αρχειοθέτησης, από τον εκδοτικό οίκο ή από τον ίδιο τον αναγνώστη. Άρα η διαφήμιση, δεν χάνετε με το πέρασμα των χρόνων (σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέσα). Ένα δύσκολο κοινό, που μας ενδιαφέρει, είναι αυτό των γυναικών, ηλικίας 14 έως 25 ετών. Οι συγκεκριμένες ηλικίες ασχολούνται πολύ περισσότερο με τα περιοδικά παρά με την τηλεόραση. Όσο για το ραδιόφωνο, μια τέτοια διαφήμιση δεν θα μπορούσε να έχει την ίδια δύναμη χωρίς την εικόνα.  Πρόκειται για μια εκστρατεία κατά του Καρκίνου του Μαστού.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...