Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως επιλέγουμε το είδος προβολής της διαφήμισης


Η επιλογή του μέσου της διαφήμισης, εξαρτάται από το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε. Το ραδιόφωνο αγγίζει μεγαλύτερη μερίδα κοινού, όλων των μορφωτικών και κοινωνικών τάξεων. Η τηλεόραση χρησιμοποιεί την εικόνα, που βοηθάει στην κατανόηση της χρήσης του προϊόντος και που φέρνει στην επιφάνεια το συναίσθημα της χαράς, του φόβου, της λύπης, της αγανάκτησης. Τα έντυπα χρησιμοποιούν την συνεχή και δωρεάν επανάληψη.  

Α) Διαφήμιση μιας τοπικής επιχείρησης. Είναι μια μικρή επιχείρηση, που αναζητάει μια διαφήμιση η οποία να ακουστεί από όλους τους καταναλωτές της συγκεκριμένης πόλης και το κόστος της να είναι τέτοιο που να μπορεί να ανταπεξέλθει η συγκεκριμένη επιχείρηση. Επιλέγουμε το ραδιόφωνο. Γιατί είναι ένα μέσο το οποίο μπορεί ο καταναλωτής να το ακούσει σε οποιοδήποτε κατάστημα  μπει, στο αυτοκίνητο του, στην δουλειά, στο σπίτι, ή και στο internet.

Β) Ο συνδυασμός της εικόνας και της ομιλίας, έχει την δυνατότητα να γίνει συγκλονιστικός. Ο τηλεθεατής καταλαβαίνει καλύτερα το τι ακριβώς συμβαίνει γύρο του. Μαθαίνει πώς να φέρετε και πως ακριβώς να χρησιμοποιεί τα προϊόντα. Μιμείται τους πρωταγωνιστές των διαφημίσεων. Επιπλέον, με μία τηλεοπτική διαφήμιση, μπορεί να συγκινηθούν, να νοσταλγήσουν, να δραστηριοποιηθούν πολύ ποιο γρήγορα και σε περισσότερο βαθμό οι τηλεθεατές. Το προϊόν είναι μια καινούρια ηλεκτρική συσκευή για τον καθαρισμό του σπιτιού. Η διαφήμιση προβάλετε από την τηλεόραση!

Γ) Αυτό που ζητάμε από αυτή τη διαφήμιση είναι να μπορεί ο καταναλωτής να την έχει στο μυαλό του, να του δημιουργήσουμε δυνατά συναισθήματα και να υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης από όλους τους ανθρώπους. Η διαφήμιση προβάλετε από μια συγκεκριμένη σειρά εντύπων.  Όπως γνωρίζουμε ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να προμηθευτή το έντυπο εκτός από το περίπτερο, στο κομμωτήριο, στην αίθουσα αναμονής κάποιου ιατρείου και από το διαδίκτυο επισκέπτοντας το site του περιοδικού. Υπάρχει η δυνατότητα της αρχειοθέτησης, από τον εκδοτικό οίκο ή από τον ίδιο τον αναγνώστη. Άρα η διαφήμιση, δεν χάνετε με το πέρασμα των χρόνων (σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέσα). Ένα δύσκολο κοινό, που μας ενδιαφέρει, είναι αυτό των γυναικών, ηλικίας 14 έως 25 ετών. Οι συγκεκριμένες ηλικίες ασχολούνται πολύ περισσότερο με τα περιοδικά παρά με την τηλεόραση. Όσο για το ραδιόφωνο, μια τέτοια διαφήμιση δεν θα μπορούσε να έχει την ίδια δύναμη χωρίς την εικόνα.  Πρόκειται για μια εκστρατεία κατά του Καρκίνου του Μαστού.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...